Kiitos onnitteluista!
Tyttö oli tunnin verran syntymän jälkeen lämpökaapissa. Mulla meinas jo iskeä paniikki kun pystyin vaan miehen ottamista kuvista katsomaan että minkä näkönen tyyppi sieltä tuli
Neitokaisen paino oli tänä aamuna 2530g, eli ihan ok lasku. Jos huomiseen mennessä ei tuu mitään ongelmaa niin voidaan jo harkita kotiuttamista
mulla ois jo niin ikävä kotiin! Vaikka toki tää palvelukin on ihan jees
pitää nyt saada tää imetys rullaamaan kunnolla (vielä ainakaan ei oo tarvittu lisämaitoa
) niin eiköhän sitä saa jo huomenna peitellä pienen omaan sänkyyn
lapset tulee onneksi tänään käymään, jos se vaikka helpottais pahimpaan koti-ikävään.
Mun olo on myös jo tosi hyvä, mitä nyt selkää särkee ja jälkisupparit kiusaa. Onneks täältä saa jos jonkinmoista kipulääkettä. Tikkejäkään ei tarvittu, joten oon ihan valmis vaikka kevätsiivoukseen
Ainiin, stressasin sillon siitä että miten kukaan voi nukkua mun astmakuorsauksen kans samassa huoneessa.. nää huonekaverit molemmin puolin kuorsaa vähintään tuplasti kovempaa
Kuvaa mulla ei oo pienestä nyt maalikselle ja teille muille tarjota, koska tää puhelimen netti on täällä sairaalassa jotenkin hitaamman puoleinen. Kotona sitten