ai, täällä on lauhtunuJahas, se 8n pakkanen taas kiristynyt.
Mie veikkaan et sillä on paljon muita, tärkeempiä kavereita kenen kanssa hengata. Pitäs vaan tajuta olla kyselemättä siltä yhtään mitään.Tuommoset tyypit saattavat jonakin päivänä todeta olevansa itse ilman ystäviä.
Täällä oli -5 mutta tuuli niin ettei huppu pysy päässäai, täällä on lauhtunu
tosin vaan asteella
Ei tommosilla kavereilla mitään teeMie veikkaan et sillä on paljon muita, tärkeempiä kavereita kenen kanssa hengata. Pitäs vaan tajuta olla kyselemättä siltä yhtään mitään.
Kappas, metukkahi vielä hengissä.Tämä se vaan jatkaa porskuttamistaan
Eikös se ole kaikilla lähtö ennemmin tai myöhemmin?Mjaha. David Bowie heitti lusikan nurkkaan. Kepeitä multia Ziggy Stardustille.
täällä on nykyään aika hiljasta, entisaikojen hulvattomuuden tilalle on tullut kinastelua ja muita riitasointujaJoo pidin vähän taukoa ja nyt uskalsin kurkata tänne taas
Aika pettymys.. pitääkö tänne tulla laittaa vauhtiatäällä on nykyään aika hiljasta, entisaikojen hulvattomuuden tilalle on tullut kinastelua ja muita riitasointuja
no se tulis kyllä tarpeeseenAika pettymys.. pitääkö tänne tulla laittaa vauhtia
Mä ensin vähän tunnustelen, mikä pössis!no se tulis kyllä tarpeeseen
Mä ensin vähän tunnustelen, mikä pössis!
ankkuroi se nokka jesarilla naamaan niin ei luulis kovin kauas valuvanHuomenii!
Kävin vaihteeksi verikokeissa. Tää alkaa sujua rutiinilla...
Mut joku flunssanpirulainen pääsi iskemään! Nokka valuu ja valuu. Luultavasti siis huominen hoitokerta siirtyy eteenpäin.
Riippuu miten sen haluaa ajatella, joidenkin mielestä olen valloittava, ehkä hieman kieroon kasvanut persoona TAI uskomattoman rasittava ihmisriepu, kannatan toki ensimäistä..Heeei, kuka sä olet? Mukava tutustua.
mun ääni menee vaihtoehdolle 1Riippuu miten sen haluaa ajatella, joidenkin mielestä olen valloittava, ehkä hieman kieroon kasvanut persoona TAI uskomattoman rasittava ihmisriepu, kannatan toki ensimäistä..
Toisin sanoen, kirjottelin enemmän kun aktiivisesti tähän ketjuun joskus vuos tai kaks sitten
Ja hauska tutustua myös
Kyllä, sitä se on Hyvässä ja pahassaValloittava ja hieman kieroonkasvanut kuulostaa täysipainoisen miellyttävältä.