Ovatko katupartiot turhia

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Antavat ainakin osallistujille sellaisen tunteen, että tekevät jotain. Suomen päättäjiä ei asia näytä huolettavan, eivätkä tee asialle mitään. Tavalliset kansalaiset kokevat voimattomuutta ja turhautumista, kun heidän normaalia elämäänsä uhataan, eikä mitään pysty tekemään.

Ja saattaa noilla partioilla jonkunlainen merkitys olla turvapaikanhakijoidenkin suuntaan. Jos kukaan ei tee mitään, saavat mielikuvan siitä, että Suomessa voi tehdä ihan mitä vain, ilman että kukaan puuttuu tekemisiin.
 
  • Tykkää
Reactions: Occamin partaveitsi
vierailija
Siis, olisipa tällaisia partioita joka kaupungissa. Auttaisi tätä turvattomuuden tunnetta. Olen kyllä muuttanut itsekin tapoja todella paljon. Esim Jumboon ei pidä mennä ruokaostoksille, tai muillekaan ostoksille enää kello 12 jälkeen. Illalla se on vain täynnä mamuja, jotka hilluu siellä. On vain ajan kysymys milloin nämä siellä jotain aiheuttavat. Pelottaa. Itseni ja lasteni puolesta. Ja kaikkien muidenkin.
 
vierailija
Siis, olisipa tällaisia partioita joka kaupungissa. Auttaisi tätä turvattomuuden tunnetta. Olen kyllä muuttanut itsekin tapoja todella paljon. Esim Jumboon ei pidä mennä ruokaostoksille, tai muillekaan ostoksille enää kello 12 jälkeen. Illalla se on vain täynnä mamuja, jotka hilluu siellä. On vain ajan kysymys milloin nämä siellä jotain aiheuttavat. Pelottaa. Itseni ja lasteni puolesta. Ja kaikkien muidenkin.
Siis ennen puoltapäivää vaan turvallista käydä Jumbossa?
 
vierailija
No poliisin mukaan heitä kannattaa välttää eikä saa katsoa silmiin, sehän on jo selvä merkki heille, että on halukas tulla joukkoraiskatuksi usean tunnin ajan. Ja minä olen mieluummin liian varovainen.
 
vierailija
Myös naispartioita voisi olla VOK:kien lähistöllä ja muuallakin huolehtimassa muiden naisten turvallisuudesta. Tosin vaun tehokkaasti kamppailukoulutettuja naisia, ei muita. Solidaarisuus voisi yleisesti partioita kohtaan tällöin lisääntyä ja myös jotain lisäoikeuksia tulla helpommin, kuten ennaltaehkäisevä toiminta ja esim. törkeyksiä naisille huutavien pidätykset.
 
Suojeluskunnat takas
Hätäpäissään sodan jälkeen tehty typerä päätös Suojeluskuntien hajottamisesta pitää purkaa ASAP. Suojeluskuntalaisille voitaisiin jakaa armeijan käytöstä poistamat harmaat puvut ja jos tarve vaatii niin pystykorvakiväärit.

 
vierailija
TODELLAKIN TARVITAAN katupartiointia!! Kiitos Suomen miehet:love:,kun turvaatte meidän naisten ja lasten turvallisuuden.Poliisia ja valtiota ei enää kantasuomalaisten turvallisuus kiinnosta.Lisää miehiä mukaan vaan,että saataisiin joka kuntaan ja kaupunkiin omat partiot.
 
vierailija
TODELLAKIN TARVITAAN katupartiointia!! Kiitos Suomen miehet:love:,kun turvaatte meidän naisten ja lasten turvallisuuden.Poliisia ja valtiota ei enää kantasuomalaisten turvallisuus kiinnosta.Lisää miehiä mukaan vaan,että saataisiin joka kuntaan ja kaupunkiin omat partiot.
Todellakin!

KIITOS KIITOS KIITOS. :love:

Mä en voi ymmärtää että tästäkin naputetaan. No toiset on niitä kateellisia kun ei itte viitti/uskalla tehä mitään ja sit on noi suvikset jotka vastustaa.

Mutta erittäin hienoa ja kunnioitettavaa että nämä jaksaa! Ja jonkun pitääkin!

Lisää näitä, jo uskaltaa taas käydä rauhassa asioillaan edes hieman paremmin :)
 
vierailija
Niiden pitäisi olla turhia ja poliisin hoitaa kyseinen työ. Mutta kun poliisin resurssit on aivan täydellisen alimitoitetut tähän maahanmuuttotilanteeseen, jossa aivan eri kulttuurista tulevat nuoret miehet ovat turvallisuustilanteen muuttaneet. Yksikin estetty raiskaus, niin voidana sanoa ettei työ ole ollut turhaa.
 
vierailija
Eipä ole enää Neuvostoliittoa pönkittämässä punikkien vaatimuksia, kyllä nyt olisi saumaa perustaa Suojeluskunnat uudelleen ja ihan alkuperäisellä nimellä.
SUOMEN naiset ja lapset tarvitsevat suojelusta.Miesten on aika nostaa itsensä sohvalta ja tehdä mitä maamme eteen tarvitsee,että Suomemme olisi jatkossakin turvallinen ja rauhallinen maa.SUOJELUSKUNNAT siis takaisin.NIIN KAUAN ON SULLA TURVATTU LIES,KUN ON PYSTYSSÄ YKSIKIN MIES!!!!:love:
 
onko hesassakin?
Ei todellakaan ole turhia!
Itse asun helsingissä,en tiedä löytyykö täältäkin katupartiota,mutta todella toivon että olisi.

Kuulun muuten itsekkin siihen ryhmään joka sai ilman syytä kärsiä turvapaikanhakijan takia ja olen myös nähnyt jo riittävästi sitä perseilyä jota kampissa ja steissillä harjoittavat. :(
 
vierailija
Ei todellakaan ole turhia!
Itse asun helsingissä,en tiedä löytyykö täältäkin katupartiota,mutta todella toivon että olisi.

Kuulun muuten itsekkin siihen ryhmään joka sai ilman syytä kärsiä turvapaikanhakijan takia ja olen myös nähnyt jo riittävästi sitä perseilyä jota kampissa ja steissillä harjoittavat. :(
Niin ja tosiaan unohtui vielä...Suuri kiitos näille miehille,jotka ovat jo lähteneet kyseiseen toimintaan mukaan! Teette arvokasta työtä ja ikävä kyllä juuri tätä työtä täällä nyt tarvitaan (itse sen jo valitetavasti liiankin monta kertaa huomannut)
Toivotaan että nämä katupartiot vaan kasvaa ja levittäytyy pitkin kotimaatamme.

Kiitos!
 
vierailija
Jännä nähdä, mitä kaikkea näistä katupartiolaissankareista vielä paljastuukaan, kun jo nyt on vetäjistä löytynyt yksi naisten pahoinpitelystä tuomittu ja yksi lasta puukolla uhannut ja siitä tuomion saanut.
Nämä sitten turvaamassa naisia ja lapsia..?
 
vierailija
Jännä nähdä, mitä kaikkea näistä katupartiolaissankareista vielä paljastuukaan, kun jo nyt on vetäjistä löytynyt yksi naisten pahoinpitelystä tuomittu ja yksi lasta puukolla uhannut ja siitä tuomion saanut.
Nämä sitten turvaamassa naisia ja lapsia..?
Ihan sama. Mitä väliä?
Pääasia että edes jotkut meitä suojelee tai edes yrittää suojella.
 
vierailija
Ihan sama. Mitä väliä?
Pääasia että edes jotkut meitä suojelee tai edes yrittää suojella.
Sitä ihmettelenkin, että missä ne kaikki väkivaltaa rakastavat rikolliset nyt on?

Miksei ne voi näille asioille mitään tehdä. Hakataan baarissa viattomia yms. Tai ryöstetään omakin mummo, mutta oman maansa eteen nämä ei mitään tee.

Puhun nyt suomalaisista rikollisista jotka tykkää tällaisesta "äksönistä"

Missä ne on nyt?
Tämä jos joku todistaa että linnakundit ja muut huumehörhöt on täysin hyödyttömiä pellejä.

Nyt niitä tartteis ja ne vois ihan ilman sitä omaatuntoaan pistää monenkin mielestä matuja kylmäks. Mut ei.. Äidin vellihousut. Tappelee vaan toisiaan vastaan kun huumeista kyse.
 

Yhteistyössä