The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Keitä. Keitä sillai et mullekin riittää.
Palkaksi voin pitää meteliä ja käyttäytyä kuin apina jos ikäväsi sillä poistuu.
Muistathan sotkea myös? Nyt ei ole ketään, jonka perässä verbaalisesti korjata jälkiä :notworthy:
Juon kahvit ja aloitan sitten aamupäivän aikana siivousterapian. Kyllä se siitä. Illemmalla voi taas juurtua sohvannurkkaan ja ottaa vaikka lehden tai kirjan luettavaksi.
Kiva sää tulossa. Taivaanranta on ihan tummanpuhuva, jonkinlainen sade tulossa. Mitä lie viskoo.

Huomentapäivää :)*venyttelee ruotoa ja tassuttelee villasukat kurtussa paikalle*...jesusmaria sentään, on vaan kuulkaas vaarallista mennä nukkuun toooooosi väsyneenä, sillä riskit on näemmä tässä torpassa sitten sille, että sitä nukkua tossaa ihan ärsyttävän pitkään:eek::confused::barefoot::D...tämmösestä nyt toivu taas koko päivänä ollenkaan, pää on ihan kooma- asteella ja mä melkein, melkein tässä jo hekumoin kahvikupista:alien:!!

Ja miten näistä ipanoistakaan ei saa mitään lauvantaiaamunherättäjiä ennää:unsure:..kuulema ovat kuppelehtineet ylhäällä aikapäivää sitten mutta eivät raaskineet herättää mua ylös:cautious:...tää pistää epäilyttämään isosti, ihan selvästi juonittelua ilmassa eli tonttuilua urakalla tiedossa(y):D...
Täällä tää mun Valvotaan koko yö ja pelataan pleikkaa- seuralaiseni edelleen vetää sikeitä. Hyppäsi ylös viideltä, touhusi hetken kissojen kanssa ja tipahti uudestaan :D

:D Ei nyt kun on viikonloppu mutta kaipa tuo maanantaina edessä on kun jo varoiteltiin.
Sairaalassa tällä vampparilla oli metallikärry ja kärry rämäytettiin huoneen kynnykseen (varma herätys) ja sitten valot ja neulat esiin. Ennenkuin kissaa ehdit sanoa, oli verinäyte jo otettu, iloiset heipat ja matka tädillä jatkui seuraavaan huoneeseen :cautious:

• Tykkää
Reactions: Bitch
Muistathan sotkea myös? Nyt ei ole ketään, jonka perässä verbaalisesti korjata jälkiä :notworthy:
Juon kahvit ja aloitan sitten aamupäivän aikana siivousterapian. Kyllä se siitä. Illemmalla voi taas juurtua sohvannurkkaan ja ottaa vaikka lehden tai kirjan luettavaksi.
Kiva sää tulossa. Taivaanranta on ihan tummanpuhuva, jonkinlainen sade tulossa. Mitä lie viskoo.
...mulla on ollut tällä viikolla selkeesti roti hukassa:notworthy: eli törkeetä heilumista ois tiedossa ton hiien kamppaus- Irman kanssa ja moppi- Ollin...ja ilma täällä on ainakin just niin fine, että mun ei varmaan tartte puolikasta sanaakaan mainita mistään siivoamisesta, niin ainakin nää koijarit vilahtaa hyvin sukkelasti ulos...:D

Menkööt, mä saan enempi aikaiseksi kun ovat punaisia poskia hankkimassa ulkona :)....tai niin mä nyt tässä itteäni kovasti yritän kannustaa loistomarttasuoritukseen:barefoot::D

Eli pupatustaso on aina kohdallansa(y)!

• Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Laitoin valot ikkunavaloihin päälle, parempi. Pitäis laitella pyykit kaappiin, pestä keittö ja vessa ja kylppäri kunnolla, imuroida, järjestellä tavarat paikoilleen, pyyhkiä pölyt...
Ja sokerina pohjalla, järjestää muksun huone kunnolla.

...ja miksei kukkaan oon täällä joutanu maalaamaan tota hiien kuvajaista mattamustaksi vieläkään?!

Morjens taas, tuli takuuvarma herätyksen paikka - toimivampi kuin ikinäkoskaanmilloinkaan nämä vartiatornisytykkeet - "kiva" huomata, että urvahdin sitten unille suihkunraikkaissa selvittämättömissä pöwwöissäni....eli "kalju kaunistaa naistakin" - sloganilla eteenpäin :D

...ja miksei kukkaan oon täällä joutanu maalaamaan tota hiien kuvajaista mattamustaksi vieläkään?!

Morjens taas, tuli takuu varma herätyksen paikka - toimivampi kuin ikinäkoskaanmilloinkaan nämä vartiatornisytykkeet - "kiva" huomata, että urvahdin sitten unille suihkunraikkaissa selvittämättömissä pöwwöissäni....eli "kalju kaunistaa naistakin" - sloganilla eteenpäin :D
Ilmotetaan sut muuttumisleikkiin :D Pst, on aina haaveillut kaljusta.

Nyt pitäs taas repiä pylly irti sohvasta ja saada aikaan jotain tuottavaa. Meidän seuraava sohva tulee olemaan jotain rokokoo-tyyliä, semmonen johon ei millään voi asettua mukavasti.

Jees, se on pyyhällettävä hommiin - ihme ja kumma, ihanaa sinistä taivastakin on näkyvissä :)...eli tässä on päästävä kyllä tonne uloskin kirmailemaan ja happihyppeilemään :)

Nauti päivästäsi, teetpä sitten mitä tahansa tai ole tekemäti :)*vilkuttaa* - se on moikat!

Jouduin olemaan pari viikkoa sairaalassa silloin kun kolmatta lasta yritettiin saada pysymään hengissä enkä mitenkään voinut ymmärtää miksi joka vtun aamu piti tulla sitä verta pumppaamaan ennen sian pieremistä
Mulle sanottiin, että maanantaina mitataan verensokerit. Siis on ymmärrettävää että piikittävät ennenko syön mitään.
Mutta turhaan saisivat kyllä olla herättelemättä kun uni on täällä aina (kiitos näiden niin mukavanpehmeiden ja tilavien sänkyjen) kortilla ja katkonaista muutnkin.

Näköjään mulle ei tosta sotkimisesta tartte erikseen muistuttaa.
Jos joku on kauheesti siivousterapiaa vailla niin mulla on täällä siihen hyvä hoitola.

Samoin jos jollain on pakkomielle laittaa hirveen hyvää ruokaa niin täällä saa sitäkin tehdä.
Tietty täällä saa kulkea myös alasti kunhan ei mee telkkarin eteen.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä