Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Hiihoi! Kertokaa mulle miltä kiinnittymiskivut tuntuu ja missä ne tuntuu? Mullei siis oo koskaan semmosia ollu ellei nyt sit eiliset ja tän päiväset ole niitä :eek: Elikkä eilenkin alkoi ihan ykskaks yllättäen semmoset juiloomiset tonne alapäähän,alamahaan sekä alaselkään että teki ihan kipiää.. oisko kestäny semmosen 15 minsaa ja sit rupes muutaman tunnin päästä nippaileen taas ja valkkaria lorisi samaan aikaano_O Tänään tullut pyyhittäessä vaaleanpunaista vuotoa yhden kerran tossa aamusella. Voiko tämmöset ees vielä tulla/olla ku mun ovis on laskureiden mukaan ollu 5-7 päivä tai sitten 3-4 päivä.. Äh, ku nuistakaan tiedä.. riippuu niin laskentatavasta näköjään:ROFLMAO: mut mut.. sen pistin kuitenkin merkille että koko tuona aikavälinä eli 3-7 päivä oli ovislimat sekä himot päällä ja NE JATKUU VIELÄKIN:alien::sneaky:
 
Mahdollisia kiinnittymiskipuja ei varmasti voi millään verrata keskenään kun tuntuu olevan täysin laidasta laitaan. Olin itse ennen ajatellut, että saattaa jopa olla urbaania legendaa kiinnittymiskivut -ja vuodot, mutta tässä meneillään olevassa raskaudessa mulla pp2 (alkio 7päivän ikäinen silloin) illalla parin minuutin ajan sellaista tylppää tuikkimista samaan kohtaan alaoikealle, ei varsinaisesti kipua mutta kiinnitin huomiota. En pitänyt sitä minään, mutta seuraavana aamuna löytyi pöksyistä kaksi ruskeaa pientä pistettä (mitkään välivuodot ei ole hoidoissa ollut mulle normaalia) ja pyyhittäessä yksi pieni piste paperiin. En sitäkään uskaltanut pitää minään ennenkuin laskin kaiken yhteen viimeistään siinä kun aloin kotidopplerilla sydänääniä kuuntelemaan ja äänet kuului aluksi pitkään vain ja ainoastaan sieltä alaoikealta.

Testiä kehiin vain muutaman päivän päästä :)
 
Juu niin mä aattelinkin että tuskin kukaan voi ees varmaksi sanoa et onko tämä sitä vai ei ja onko sellaista ees ylipäänsä mahdollista tuntea :) Mut sitä kun löytää kaikkee mahollista ja mahotonta tuolta netin syövereistä ;) Tilasinkin tuossa jo testejä. Oletettu menkkojen alkamispäivä ois ens viikolla 17 päivä mut toki toivon että ne jättäs mut rauhaan seuraavaksi yhdeksäksi kuukaudeksi :p
 
Juu niin mä aattelinkin että tuskin kukaan voi ees varmaksi sanoa et onko tämä sitä vai ei ja onko sellaista ees ylipäänsä mahdollista tuntea :) Mut sitä kun löytää kaikkee mahollista ja mahotonta tuolta netin syövereistä ;) Tilasinkin tuossa jo testejä. Oletettu menkkojen alkamispäivä ois ens viikolla 17 päivä mut toki toivon että ne jättäs mut rauhaan seuraavaksi yhdeksäksi kuukaudeksi :p
 
Tänään olis dpo 7. Alavatsaa nippailee, mut tiedä sit et mitä meinaa. Mulla piti olla ens pe 18.12 se kontrolliultra, et kaikki on varmasti vuotanu pois. Jouduin sen kuitenkin siirtämään hautajaisten takia ni sain ajan jo huomiseksi! Jännittää aikatavalla et onko kaikki tullu varmasti ulos, mut onpahan sit ainakin varmistettu asia (y)
 
  • Tykkää
Reactions: empuska ja Darni73
Sanoppa muuta.. kp jossain 71 päivän kohdilla..
Tää alkaa "sekoamaan" jo ... eilis iltana tuntu taas ihan ku joku ois taas saamari potkinu tuolla mahassa tai myllänny.. (n):cautious:... :eek:
Taustalta huutelen, että käy ottaa hcg verestä. Kaverini teki monen monta pissatikkua ja kaikki negoja, meni lääkäriin ja verestä vasta selvis, että on jo pitkällä, eli toisella kolmanneksella raskaana. Varmasti hyvin harvinaista että noin käy, mutta....
 
Janardana, kuulostaa kyllä lupaavalle. En tosin itse osaa kokemuksen rintaäänellä puhua, mutta voihan se hyvinkin olla kiinnittymiseen viittaavaa.

Onks täällä muillakii vähä jänniä paikkoja häh? ;) pitkää pinnaa meille kaikille.

Itsellä kp23, ja vahingossa testasin yhden testin. Hupsista. Nyt ajattelin että varaan gynekologille tai lääkärille ajan kun menkat alkaa. Päästäisi johonkin eteen päin tämän asian kanssa taas, kun ei tästä näytä mitään tulevan. Kaikki meidän ympärillä vaan lisääntyy ja me hymyillään kun on niin ihanata, not.

http://aijaa.com/lERBFS
http://aijaa.com/UknAZC
Tässä pc, testiajalla. :"D kp23.

Muoks.
http://aijaa.com/u73zl2
Viivanpaikan antoi korkeintaan, josko sitä odottelisi vaikka pari päivää ;p
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Lintsa
Heip! Mahtaako kukaan muistaa mua.negoja testailin rsfulla jmonen monta.sitten apteekin testeillä tein ensin hyvin haalean haamun 28.11(kp 35) ja muutaman päivän päästä selkeä plussa. Viime viikon su alkoi hyvin niukka, vain pyyhittäessä tuleva vuoto.ei kipuja.maanantaina laitoin jo siteen...niukka vuoto ja yhdellä siteellä olis pärjännyt, kk mainen jomotus ja selkäsärky, ti ja ke vuoto minimaalisen niukka miltei loppu.välillä pyyhittäessä jotain paperiin. Tänään verikokeiden tuloksen, hcg enäävain 8....siis voiko ihan alkuraskauden keskenmeno olla tosiaan niukempi kuin normaali kuukautisvuoto? Ensviikolla vielä ultra ja katotaan onko kaikki tullut pois.
 
Heip! Mahtaako kukaan muistaa mua.negoja testailin rsfulla jmonen monta.sitten apteekin testeillä tein ensin hyvin haalean haamun 28.11(kp 35) ja muutaman päivän päästä selkeä plussa. Viime viikon su alkoi hyvin niukka, vain pyyhittäessä tuleva vuoto.ei kipuja.maanantaina laitoin jo siteen...niukka vuoto ja yhdellä siteellä olis pärjännyt, kk mainen jomotus ja selkäsärky, ti ja ke vuoto minimaalisen niukka miltei loppu.välillä pyyhittäessä jotain paperiin. Tänään verikokeiden tuloksen, hcg enäävain 8....siis voiko ihan alkuraskauden keskenmeno olla tosiaan niukempi kuin normaali kuukautisvuoto? Ensviikolla vielä ultra ja katotaan onko kaikki tullut pois.
 
M
Tänään olis dpo 7. Alavatsaa nippailee, mut tiedä sit et mitä meinaa. Mulla piti olla ens pe 18.12 se kontrolliultra, et kaikki on varmasti vuotanu pois. Jouduin sen kuitenkin siirtämään hautajaisten takia ni sain ajan jo huomiseksi! Jännittää aikatavalla et onko kaikki tullu varmasti ulos, mut onpahan sit ainakin varmistettu asia (y)
Mites ultrassa menni?
 
Ultrassa käyty, kaikki niinkun pitääkin! Limakalvo oli tasainen, munasolua ei näkynyt munasarjassa enää, ei sen enempää tutkinut, mut sanoin et ovis oli viime viikolla. Ilmeisesti siis hyvä juttu? Olen kyl helpottunut kun kaikki oli ok! Nyt odotellaan et alkaako menkat ens viikolla. Tänään dpo 8!
Tässähän sun ultrakuulumiset olikin pikaisesti luin kuulumisia ja jotenkin ohitin tämän
 
  • Tykkää
Reactions: Catharin
Joo, kaikki siis niinkun pitääkin! Harmi kun en tajunnut kysyä et voiko hedelmöittynyt munasolua näkyä ultrassa, jos kerta siellä munasarjassakin rakkulat näkyy? Oon kyllä helpottunut, et vihdoin saan alottaa alusta, meni niin monta turhaa viikkoa ton tuulimunan kanssa. :confused: Nyt oon testaillut ovistestien kanssa kun ei oo r-testejä, mut aika haaleita ne on. Pitäis varmaan alkuviikolla testata r-testillä.
 
Joo, kaikki siis niinkun pitääkin! Harmi kun en tajunnut kysyä et voiko hedelmöittynyt munasolua näkyä ultrassa, jos kerta siellä munasarjassakin rakkulat näkyy? Oon kyllä helpottunut, et vihdoin saan alottaa alusta, meni niin monta turhaa viikkoa ton tuulimunan kanssa. :confused: Nyt oon testaillut ovistestien kanssa kun ei oo r-testejä, mut aika haaleita ne on. Pitäis varmaan alkuviikolla testata r-testillä.
Jännät paikat siis edessä miten pitkään tuo tuulimuna "temppuili". Oma tilanne kans mietityttää et josko ei kaikki ole tullutkaan vielä ulos kun vuoto oli todella niukkaa.edellinen keskenmeno oli taas aivan hirveä järkyttävine vuotoineen( lääkkeellinen tyhjennys) ..ikä painaa päälle eikä nyt sais yhtään vitkastella vaan toivois voivansa uutta yritystä kehiin. Kiva on kuitenkin täällä jännäillä muidenkin puolesta ☺
 
En oo täällä käynyt varmaan pariin viikkoon. Joten onnittelut niille jotka plussanneet ja pahoittelut negan saaneille ja tädin kohdanneille.

Oma tilanne kp23/30-32, luultavasti dpo 6.
Yk 4 menossa. Tän kierron ovis meni hukkaan. Ainoa talletus kp12. Ovis oli todennäköisesti kp16-18. Viimeisen ovistestin tein kp15 ja se oli lähes plussa. Sitten en enää oo ovistestejä tehnyt en lämpöjäkään oo joka aamu mitannu. Mutta tuntuu että ne vähät mitä oon mitannu on ollu jotenki matalia.
 
Mulla tehtiin lääkkeellinen tyhjennys rv 9+0, siitä meni n. 6vko et lopullinen vuoto loppui. Siinä oli pari viikkoa taukoa, ettei vuotoa tullut, mut alkoi sit taas rajuna uudelleen kun kohtuun oli jäänyt joku pala raskausmateriaalia. Nyt sit tosiaan ens viikolla pitäis menkkojen alkaa, ja uskon et alkaakin, vaikka toivon ettei ala. Maaliskuun alussa mulla oli km/kemiallinen. Ilman ehkäsyä ollaan oltu 1v 2kk jo. :unsure: Toivotaan et teillekin pian jo vauva tulis, pahoittelut keskenmenosta :cry:
 
Catharinille tulin toivottamaan voimia ja tsemppiä! Oma kesän hässäkkä edelleen tuoreessa muistissa :(!

Teille oviksen bongaajille halusin tässä vielä sanoa pari kokemusta. Itse olen niin kauan tikuttanu oviksia etten edes muista. Mutta sanotaanko että vasta nyt tässä viime vuosien sisään olen tajunnut oikeasti miten mulla kroppa toimii.
Olen monesti tikuttanu ovista väärään aikaan. Aikoimaan luulin että se on aina n.14pv ennen menkkoja ja lopetin tikutuksen aina n.kp16 kohdalla kun en plussaa saanu (kierrot olleet AINA 29-31 pv paria poikkeusta lukuunottamatta joloin 34) . Kuitenkin ultrissa ja lopulta loppuun asti tikutetuissa kierrossa tajusin että ovis + on usein vasta kp21 tai jopa kp23. Esim viime keväänä ultraääni näytti kp19 että folli on n.14mm ja lääkäri sanoi että kierto on menetetty. Kuitenkin tumma plus tuli kp21, digi antoi yksiselitteisen hymiön ja raskaus alkoi. Muutkin raskaudet alkaneet joskus 20 ja 16 olleista o.plussista ja yhden o.plussan sain kp12 eli mitään pysyvää ei ainakaan itselläni ole koskaan näköjään ollut. Pääsääntöisesti plussat on kuitenkin lähempänä kp20.
Toisekseen mulla on limoja ja kipuja ja kaikkea usein "väärään aikaan kiertoa". Tuoloinkin ovistikku oli suht tumma kp12 ja tuli limaa mutta niin vain ei ollu vielä ovis. Lopullisesti kunnon ovis varmistuu siten että lämmöt nousee kunnolla ja pysyy kohilla.
Sitten on näitä HUONOJA kiertoja.Tikut on vaaleita. .vaaleita. .kunnes alkaa tummeta, on liki kontrollin vahvuinen ja viiva tulee nopeasti. Limat ja himot on korkealla ja kohdunnapukka auki. Silti esim digi pysyy negana ja liuskoissa viiva ei jaksa kivuta kirkuvan tummaksi tai edes 100% kontr.vahvuiseksi.Sit viiva alkaa haaleta, limat katoaa ja napukka kovettuu. Ihanku ovis olis ollut. Lämmöt ei kuitenkaan kunnolla pomppaa tai ne saahaa vähän miten sattuu. Vuoto alkaa kuitenkin usein jopa viikko tuosta tummimmasta viivasta.

Itse siis suosittelen kokeilemaan tikutuksia tai testaamaan digillä sitten ku liuskaan tulee suht tummaa viivaa. On siinä tottakai huonot puolet ja stessit ja kaikkea mutta toisaalta ihan oikeasti voi vaan tahattomasti mennä metsään. Mä olen aina tehny kaikki tikut aamupissasta eikä noi plussat oo menny ohi. Kun viiva alkaa olla tummahko niin olen tehnyt testin jopa 2-3x vrk aikana.

Tsemppiä kaikille tänne! Mä en siis todellakaan ole enää tässä ketjussa mutta luen kuulumisia ja jännään kaikkien puolesta.
Anteeksi etten nyt osaa kommentoida mitään henkilökohtaista kenellekään <3
 
  • Tykkää
Reactions: Darni73 ja Catharin

Yhteistyössä