Mitkä ihmeen "parisuhdemarkkinat"?

vierailija
Ei itseasiassa pidä paikkaansa.. Joku noita numeroita pyörittelin niin sanotaanko vaikka, että olen 8 eli ihan kohtuullisen näköinen mies enkä ole ikinä suuremmin tuntenut vetoa noihin ns. 10 naisiin eli täydellisiin misseihin. Ihan vaan sen takia, että tuntuvat järjestäen olevan pilalle hemmoteltuja prinsessoja ja täynnä itseään. Perus "naapurintyttö" eli ok näköinen nainen jonka ulkonäössä on jotain miellyttävää vaikkapa kauniit silmät ja luonne huumorintajuinen jne. viehättää eniten. Ehkäpä minussa sitten on jotain vikaa mutten ikinä ole edes fantasioinut mistään teeveessä esiintyvissä julkkisnaisista näyttelijöistä/muusikoista/malleista ym.
Miehillä on myös tapana arvioida itsensä liian korkealle. Ajatellaanpa vaikkapa bile-Dania, joka kuvittelee itse olevansa kympin mies, mutta todellisuudessa on ykkösen luokkaa. Jos sinulla on yhtään enemmän järkeä kuin tällä hyypiöllä, niin saatat oikeasti olla naisten mielestä kuutosen luokkaa.
 
vierailijatartar
Treffipalstoilla törmäs kyllä siihen, että miehet (ihan sama oliko ne 1 vai 10) hakivat vain ja ainoastaan sporttista mimmiä. Ite ei tietenkään persettä nosta sohvalta, mutta muijan pitää tehdä 1000 kyykkyä illassa jotta kelpaa. Ihmisiltä on todellisuudentaju menny ihan sekaisin.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
Mun kohtalo-"se oikea"-Jumalan johdatus -teesissä on surullinen kääntöpuoli.
Jos ei kenenkään kohdalla loksahda palat paikalleen niin sit on jäätävä sinkuksi. Joillakin uskovaisilla kavereillani on käynyt näin kun eivät ole suostuneet menemään väärän kanssa naimisiin.

Siinä on se ajatus, että silloin kun ei hätäisenä ota vaan jotakuta mukavaa miestä, niin ei tule sotkeneeksi semmoisen miehen elämää ja kohtaloa, jolle olisi tarkoitettu joku toinen "se oikea".

Ja ennen mun miehen tapaamista se oli tuskallinen tunne. Katella vierestä että nyt tuo ihana komistus alkoi seurustella sen sopivamman kanssa, vaikka mullekin olisi tarjoutunut mahku aloitella yhteistä elämää sen miehen kanssa myös. Piti antaa toisen mennä vaikka olisi voinut kiilata väliin. Mutta kaipa se elämä olisi ollut vääntöä väärän puolison kanssa.
 
Mutta sit on ihmisiä jotka ei sovi parisuhteeseen kenenkään kanssa ennenkuin hoidattaisivat pääkopan ja opettelisivat yhteisiä pelisääntöjä: yks tuntemani tyylipuhdas narsistimies on semmoinen.
 
vierailija
Nii, oma. Ei kenenkään muun. Enhän mä ota toisen taloa, autoa tai lompakkoakaan. :rolleyes:
Sanon teille, veljet: aika on käymässä vähiin. Siksi niidenkin, joilla on vaimo, on nyt elettävä kuin heillä ei vaimoa olisikaan, surevien on oltava kuin he eivät surisi ja iloitsevien kuin eivät iloitsisi; niiden, jotka ostavat jotakin, on oltava kuin eivät saisi pitää ostamaansa, ja niiden, jotka käyttävät hyödykseen sitä mitä tässä maailmassa on, on oltava kuin eivät saisi siitä mitään hyötyä. Tämä nykyinen maailmamme on näet katoamassa.

Sen ahdingon ajan vuoksi, jota nyt elämme, jokaisen on hyvä pysyä entisellään. 28 Mutta jos menetkin naimisiin, et tee väärin. Ja jos naimaton nainen menee naimisiin, hänkään ei tee väärin. Naimisissa olevat joutuvat kuitenkin elämässään ahtaalle, mistä haluaisin teitä säästää.
 
Sanon teille, veljet: aika on käymässä vähiin. Siksi niidenkin, joilla on vaimo, on nyt elettävä kuin heillä ei vaimoa olisikaan, surevien on oltava kuin he eivät surisi ja iloitsevien kuin eivät iloitsisi; niiden, jotka ostavat jotakin, on oltava kuin eivät saisi pitää ostamaansa, ja niiden, jotka käyttävät hyödykseen sitä mitä tässä maailmassa on, on oltava kuin eivät saisi siitä mitään hyötyä. Tämä nykyinen maailmamme on näet katoamassa.

Sen ahdingon ajan vuoksi, jota nyt elämme, jokaisen on hyvä pysyä entisellään. 28 Mutta jos menetkin naimisiin, et tee väärin. Ja jos naimaton nainen menee naimisiin, hänkään ei tee väärin. Naimisissa olevat joutuvat kuitenkin elämässään ahtaalle, mistä haluaisin teitä säästää.
What do u mean?
 
vierailija
Treffipalstoilla törmäs kyllä siihen, että miehet (ihan sama oliko ne 1 vai 10) hakivat vain ja ainoastaan sporttista mimmiä. Ite ei tietenkään persettä nosta sohvalta, mutta muijan pitää tehdä 1000 kyykkyä illassa jotta kelpaa. Ihmisiltä on todellisuudentaju menny ihan sekaisin.
Haha.. Kyllä niin paskapuhetta, kuin olla ja voi. Varmaan tuo sun otantas oli joku tyyliin 1/1000, koska todellakaan kaikki miehet eivät sporttista naista etsi. Se on jännä, kun tuollaset trollit yrittää tehdä kaikista miehistä pinnallisia vaikkei asia niin olekkaan. Todellisuudessa enemmän naiset toisiaan mollaavat ylimääräisten kilojen takia selän takana, kuin että miehet naisista keskenään puhuessa puisivat kellä naisella nyt hieman ylimääräistä on kertynyt.
 
vierailija
Haha.. Kyllä niin paskapuhetta, kuin olla ja voi. Varmaan tuo sun otantas oli joku tyyliin 1/1000, koska todellakaan kaikki miehet eivät sporttista naista etsi. Se on jännä, kun tuollaset trollit yrittää tehdä kaikista miehistä pinnallisia vaikkei asia niin olekkaan. Todellisuudessa enemmän naiset toisiaan mollaavat ylimääräisten kilojen takia selän takana, kuin että miehet naisista keskenään puhuessa puisivat kellä naisella nyt hieman ylimääräistä on kertynyt.
Kyllä ainakin itse olen törmännyt tuohon samaan asiaan kuin vierailijatar.
 
Haluaisin vain mielipiteesi.
Kehottaako raamattu mielestäsi pysymään kuitenkin sinkkuna?

:)
Sinänsä lähes erehtymättömässä (nyt en jaksa jotain säpinää haluavaa ateistiharmaata niskaani :rolleyes:) Raamatussa on tuossa kohtaa harhaanjohtavuutta, meitä nykyihmisiä ajatellen.

Paavalit sun muut oikeasti luulivat että Jeesus tulisi heidän elinaikanaan ja Jerusalemin hävitystä 70-luvulla jKr. taidettiin pitää maailmanloppuna ja siksi avioitumista pidettiin turhana. Olikohan tuo mainitsemasi Raamatunkohta ekoista Paavalin kirjeistä? Viimeisissä apostolien kirjeissä apostolit ajattelivat että Jeesus taitaa viipyilläkin.

Mun mielestä viimeiset ajat saattavat olla nyt. Mun mielestä nykytekniikka mahdollistaa paljon paremmin esim.Ilmestyskirjan toteutumisen kuin apostolien aikana.
 
vierailija
Sinänsä lähes erehtymättömässä (nyt en jaksa jotain säpinää haluavaa ateistiharmaata niskaani :rolleyes:) Raamatussa on tuossa kohtaa harhaanjohtavuutta, meitä nykyihmisiä ajatellen.

Paavalit sun muut oikeasti luulivat että Jeesus tulisi heidän elinaikanaan ja Jerusalemin hävitystä 70-luvulla jKr. taidettiin pitää maailmanloppuna ja siksi avioitumista pidettiin turhana. Olikohan tuo mainitsemasi Raamatunkohta ekoista Paavalin kirjeistä? Viimeisissä apostolien kirjeissä apostolit ajattelivat että Jeesus taitaa viipyilläkin.

Mun mielestä viimeiset ajat saattavat olla nyt. Mun mielestä nykytekniikka mahdollistaa paljon paremmin esim.Ilmestyskirjan toteutumisen kuin apostolien aikana.
Juu ensimmäisistä kirjeistä kyllä :)

Ja näinhän se taitaa olla. En usko, että maailma tuhoutuu, mutta uusi aikakausi on aika selvä. Jotenkin pitäs valita nyt ihan tosissaan se oma "paikkansa".
Ehkä.

Jokatapauksessa voi olla, että kehoitus olla sinkkuna toimii myös juurikin tähän aikaan.
Niin monet ovat jo muutenkin päättäneet olla menemättä naimisiin, olla tekemättä lapsia ja hankkimatta parisuhdetta.
Ainakin mitä omaan tietoon on tullut. Et kai tässä joku ihmisten "omakin järki" on puhunut :D

Suurimmiltani luulen sen kuitenkin johtuvan siitä turvattomuuden tunteesta joka ihmisillä tällähetkellä on,kun kaikki maailmassa on kovin epävarmaa.

Itseasiassa vaikka rakastan lapsia, olen miettinyt samalla, että olen onnekas kun ei tarvitse nyt heistäkin murehtia.
Siis sitä, että on käynyt niin etten ole saanut sellaisia eväitä niitä vielä maailmaan pullauttaa, ja sitä kautta olen saanut aikaa harkita, enkä enää tiedä nyt kun joutuisi kovast pelkäämään niiden puolesta haluaisinko edes sitä

Jos niitä olis jo ni tietty eri:) Mutta näin siis positiivisen puolen asiasta.
Nyt voin näinä aikoina keskittyä enemmän muihin läheisiini.
 
Juu ensimmäisistä kirjeistä kyllä :)

Ja näinhän se taitaa olla. En usko, että maailma tuhoutuu, mutta uusi aikakausi on aika selvä. Jotenkin pitäs valita nyt ihan tosissaan se oma "paikkansa".
Ehkä.

Jokatapauksessa voi olla, että kehoitus olla sinkkuna toimii myös juurikin tähän aikaan.
Niin monet ovat jo muutenkin päättäneet olla menemättä naimisiin, olla tekemättä lapsia ja hankkimatta parisuhdetta.
Ainakin mitä omaan tietoon on tullut. Et kai tässä joku ihmisten "omakin järki" on puhunut :D

Suurimmiltani luulen sen kuitenkin johtuvan siitä turvattomuuden tunteesta joka ihmisillä tällähetkellä on,kun kaikki maailmassa on kovin epävarmaa.

Itseasiassa vaikka rakastan lapsia, olen miettinyt samalla, että olen onnekas kun ei tarvitse nyt heistäkin murehtia.
Siis sitä, että on käynyt niin etten ole saanut sellaisia eväitä niitä vielä maailmaan pullauttaa, ja sitä kautta olen saanut aikaa harkita, enkä enää tiedä nyt kun joutuisi kovast pelkäämään niiden puolesta haluaisinko edes sitä

Jos niitä olis jo ni tietty eri:) Mutta näin siis positiivisen puolen asiasta.
Nyt voin näinä aikoina keskittyä enemmän muihin läheisiini.
Totta. Mä joskus mietin että olikohan ihan järkeä tehdä lapsia tähän hulluun maailmaan. :(
 
vierailija
Totta. Mä joskus mietin että olikohan ihan järkeä tehdä lapsia tähän hulluun maailmaan. :(
No mutta et varmasti vaihtaisi silti päivääkään :)
Minusta on silti mahtavaa, että jotkut ottavat sen riskin. En voi kuvitellakaan sitä murehtimisen määrää, mutta kunnioitan ja arvostan kovasti äitien tekemää työtä.
Niillä mennään mitä on annettu ja niin ees päin.

Olet varmasti hyvä äiti :) Ja lapsesi ovat ja tulevat olemaan hyvin fiksuja.
Kyllä ne pärjääpi :)
 
Tossa muuten on sit kai se suurin ero uskovan ja ei uskovan välillä.

Kun mulle, jos maailma tuhoutuu pian, tarkoittaa se sitä että pitää elää heti ja nyt. Ja antaa muillekin mahdollisuus elää. Siis vaikka synnyttämällä lapsia.

Tuntuisi hullulta jäädä tähän kyyhöttämään ja odottamaan loppua ja sit lopun tultua oivaltaa että tää taisi sittenkin olla tässä.
 
erinsamanlaisia
.

Tuntuisi hullulta jäädä tähän kyyhöttämään ja odottamaan loppua ja sit lopun tultua oivaltaa että tää taisi sittenkin olla tässä.
Ei se liity uskonnottomaan tai uskonnollisii millään tavalla, että ihmiset käyttäytyvät eritavalla "vaaran" uhatessa.

Jokaisella on varmasti se oma tehtävä.
Tosten pitää keskittyä muiden asioiden hoitamiseen kuin lapsien, ja toiset keskittyvät kehittämään lapsiensa kanssa uutta sukupolvea.

Mikä jobi kellekkin nyt sopii ja minkä vastuun jaksaa ja haluaa kantaa.
Se voi olla mitä vaan. Mikä itselle sopii.

Ei lity uskoon silloin, vaan ihan mihin ihminen kykenee ja mikä kiinostaa.
 
vierailijatartar
Haha.. Kyllä niin paskapuhetta, kuin olla ja voi. Varmaan tuo sun otantas oli joku tyyliin 1/1000, koska todellakaan kaikki miehet eivät sporttista naista etsi. Se on jännä, kun tuollaset trollit yrittää tehdä kaikista miehistä pinnallisia vaikkei asia niin olekkaan. Todellisuudessa enemmän naiset toisiaan mollaavat ylimääräisten kilojen takia selän takana, kuin että miehet naisista keskenään puhuessa puisivat kellä naisella nyt hieman ylimääräistä on kertynyt.
Käyppä kuuli ihan ite kattomassa vaikka Suomi.24 treffipalstaa ja lue ne kohdat missä mies on luetellut asioita joita naiselta kaipaa.
 
Ei se liity uskonnottomaan tai uskonnollisii millään tavalla, että ihmiset käyttäytyvät eritavalla "vaaran" uhatessa.

Jokaisella on varmasti se oma tehtävä.
Tosten pitää keskittyä muiden asioiden hoitamiseen kuin lapsien, ja toiset keskittyvät kehittämään lapsiensa kanssa uutta sukupolvea.

Mikä jobi kellekkin nyt sopii ja minkä vastuun jaksaa ja haluaa kantaa.
Se voi olla mitä vaan. Mikä itselle sopii.

Ei lity uskoon silloin, vaan ihan mihin ihminen kykenee ja mikä kiinostaa.
Mä ajattelin oikeastaan aikaa ennen välitöntä vaaraa. Siis aikaa nyt.

Jos/kun luonnonkatastrofi tai sota iskee, ymmärtänee jokainen käyttää ehkäisyä. Tai sit ei. Höm. :confused:

Senköhän takia tuo aiempi tuolla jo varoitteli perheen perustamisesta? Siis kun osa uskovistahan ei saa ehkäisyä hyödyntää.
 

Yhteistyössä