The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
...rastinpaikkaa pukkaa, pelastavana enkulina toimi ihana rakas tuittupääesikoinen:) - niin poika väsäs sapuskaa tulemaan samalla kun mä laitoin rouskuteltavaa salaattia....poika on kyllä kävelevä yllätysmoottori :D

Muuten - mie oon hairahtunut nyt tässä kahtena aamuna ryystämään kohtuullisen määrän kahvia:barefoot::confused: - pahaa se on, thyi olkoon - kokeiluerä loppui kyllä tähän - mutta...:notworthy:voikos tommonen äkillisen yllättävä kofeiinin saanti tuottaa tuloksekseen semmosen ällötysinhotuskutvotus olotilasen:alien: vai onko liikenteessä jotain öklötautiakin kaiken maailman räkiskombojen lisäksi?
 
...rastinpaikkaa pukkaa, pelastavana enkulina toimi ihana rakas tuittupääesikoinen:) - niin poika väsäs sapuskaa tulemaan samalla kun mä laitoin rouskuteltavaa salaattia....poika on kyllä kävelevä yllätysmoottori :D

Muuten - mie oon hairahtunut nyt tässä kahtena aamuna ryystämään kohtuullisen määrän kahvia:barefoot::confused: - pahaa se on, thyi olkoon - kokeiluerä loppui kyllä tähän - mutta...:notworthy:voikos tommonen äkillisen yllättävä kofeiinin saanti tuottaa tuloksekseen semmosen ällötysinhotuskutvotus olotilasen:alien: vai onko liikenteessä jotain öklötautiakin kaiken maailman räkiskombojen lisäksi?
Jaa-a, enpäs osaa sanoa voisiko johtua kahvista vai jostain muusta.

Taidan itse keitellä kolmannen mukillisen :D
Joskus itselläkään kahvinmaku ei tunnu suussa hyvältä mutta niin sitä vaan tulee silti aina juotua vaikka teetäkin välillä vois mutta kun ei ole kuitenkaan sama asia :D
 
Jaa-a, enpäs osaa sanoa voisiko johtua kahvista vai jostain muusta.

Taidan itse keitellä kolmannen mukillisen :D
Joskus itselläkään kahvinmaku ei tunnu suussa hyvältä mutta niin sitä vaan tulee silti aina juotua vaikka teetäkin välillä vois mutta kun ei ole kuitenkaan sama asia :D
Mä oon onnistunut vierottamaan itteni tosi hyvin tosta kahvista, entisestä litrahuulesta on tullut teen ystävä :) mutta nyt heikkouspäissäni menin ja parin kupillisen verran repsahdin...tosin voihan tässä olla saumaa kyllä jollekin taudillekin ihan hyvin, jatkuvasti saa kuulla väen kaatuvan sängynpohjalle potemaan vaikka ja mitä....jotain halvatun tiukkaa keuhkokuumettakin on näillä nurkilla menossa...mitäs ei oo pakkasia, nih kerta!

Keittele pois vain itelles lisää kahvia :). Kahvin tuoksu on kyllä aina vain niin nenänmakuista :)
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Mä oon onnistunut vierottamaan itteni tosi hyvin tosta kahvista, entisestä litrahuulesta on tullut teen ystävä :) mutta nyt heikkouspäissäni menin ja parin kupillisen verran repsahdin...tosin voihan tässä olla saumaa kyllä jollekin taudillekin ihan hyvin, jatkuvasti saa kuulla väen kaatuvan sängynpohjalle potemaan vaikka ja mitä....jotain halvatun tiukkaa keuhkokuumettakin on näillä nurkilla menossa...mitäs ei oo pakkasia, nih kerta!

Keittele pois vain itelles lisää kahvia :). Kahvin tuoksu on kyllä aina vain niin nenänmakuista :)
Eihän tuo nyt niin haittaa jos silloin tällöin kahvia keittelet :)
Tietysti jos maku ei enää tunnu hyvältä niin mitäpä sitä sitten suotta :)
Kahvi kyllä tuoksuu aina hyvälle.

Ja joo, tuntuu että on kaikenlaista taas liikkeellä ja flunssatkin suht pitkäkestosia.
 
Eihän tuo nyt niin haittaa jos silloin tällöin kahvia keittelet :)
Tietysti jos maku ei enää tunnu hyvältä niin mitäpä sitä sitten suotta :)
Kahvi kyllä tuoksuu aina hyvälle.

Ja joo, tuntuu että on kaikenlaista taas liikkeellä ja flunssatkin suht pitkäkestosia.
...aamut on olleet tässä jotenkin niin tahmaisia ja tervanmakuisia, kun on nuin pimeetä, että jotenkin sitä vaan aatteli kahvin tuovan sitä kaivattua käynnistystä....pyh ja pah, parempi vain uskoa että toi aatteleminen ei oo mulle hyväksi ollenkaan :D

Täytyy yrittää vain jatkaa pöpöjen väistelyä, inkivääriä ja sitruunaa ja kurkumaa ja valkosipulia ja hunajaa muodossa jos toisessa kehiin vain :) (ja poppaskonsteihin uskomismyssykkää syvemmälle kuuppaseen :D)
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Noh, edistyy ja edistyy..hiiiiidaaaastaaa on. Ope huohottaa niskaan jo kun pitäs olla jo...
Joululomaa kylläkin odottelen.
Ahistaa kun lahjoja en oo saanu vieläkään hommattua oikeesti muille ku itelleni :oops:
Same old, same old..
No mutta menee eteenpäin kuitenkin :)! Loppurutistusta vain kehiin, jos se susta kiinni on, mutta jos työpaikan puolelta on tahmaista niin ei muuta kuin säpäkkää painostusta siihen suuntaan :)

Tiiätkö, mä en ole edes haikuakaan tuhlannut enkä suonut koko joululle saati lahjuksille:notworthy:..tää tuleva joulu niin haisee sille viimehetken paniikkihäröilylle ja epätoivoulinalle :D....tiiä sitten että oisko noille ipanoillekin jonkin sortin maltillisuutta ja tolkkupäisyyttä erehtynyt kehkeytymään, kun toiveet tähän mennessä ovat olleet todella asiallisia:confused:...vai juonivatko ne mun pääkkösen suhteen jotain katastrofaalisen suurta pyöritystä:cautious::unsure:...sekin kun on niin helposti järjestettävissä:D

No, joulu tulee ajallaan ja omalla tavallaan, nöy vöriis - pääasia on se, että ollaan porukalla yhdessä ja öllösmöllötellään ja vain nautitaan :)
 
  • Tykkää
Reactions: IhQ
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä