Nääh, ei vielä kande.Jokohan sitä uskaltaisi alkaa Masan kasseja läiskimään naamalle
Mutta Masan kassit saattaa löytyä silmien alta aamulla sangen täyteläisen oloisenaNääh, ei vielä kande.
Nää, entä sitten?Mutta Masan kassit saattaa löytyä silmien alta aamulla sangen täyteläisen oloisena
Aika pervååNää, entä sitten?
Mie tuntisin varmasti samantyyppisiä tunteita. Ratkaisua dilemmaan en osaa valitettavasti esittää. T. Eräs joka jättää hirmu ohjeet huoltomiehille siitä kuinka pitää varoa ettei kissa pääse livahtamaan ovesta, ikkunasta ja kuinka wc:n ovea saa laittaa kiinni että kissa pääsee asioilleenÄh, ahdistaa. Olen vähän neuroottinen jo sen puolesta, että jätän kissan yksin kotiin puhumattakaan siitä, että joku vieras käy mun kodissa. Nyt yksi kämppiksen puoltuttu olisi tulossa viikonlopuksi tänne. Mikäs siinä, kun meillä on yksi huone tyhjänä. Se oli täällä joskus aiemminkin. Vaikutti ihan ok tyypiltä, mutta vähän välinpitämättömältä. Lainasin sille yhtä mun juttua, ja se hukkasi osan siitä.
Meillä on vain kaksi avainta, niin saadaan varmaan niidenkin kanssa sumplia paljon. Enkä edes halua antaa avaintani sille. Ja kun mä oon kaksi viikkoa sitten sopinut meneväni yöksi mun rakkaan ystävän luo, jota näen erittäin harvoin. Samana yönä kämppikselläni on bileet kaverillaan. Eli tää nainen jää yksin tänne mun kissan kanssa (ellei sillä ole jotain menoa).
Mitä jos se avaa ikkunan, antaa kissan juoda pesuvettä, jättää kuuman lieden suojaamatta tai päästää sen vahingossa ovesta ulos tms.? Se ei itse omista kissaa eikä ole viettänyt kovin paljon aikaa niiden kanssa. Mä mietin tätä kaikkea täällä jo nyt. Perkele!
En halua perua mun menoa, koska olen odottanut tätä hyvin pitkään. Kämppis on myös innoissaan sen bileistä. Tää vierailu oltiin sovittu jo muutama päivä sitten, mutten silloin tiennyt, että kämppikselläni on menoa samaan aikaan. Olis ollu ok, jos kämppis olisi ollut silloin täällä. Nyt en enää tiedä, enkä kehtaa sanoa.
Anteeksi avautuminen. Nään varmaan ensi yönä taas painajaisia, missä mun kissalle tapahtuu jotain.
Joo mulla oli myös kerran tilanne, että piti päästää huoltomies tänne, kun en itse voinut olla paikalla. Suljin kissan, sen ruoat ja hiekka-astian mun huoneeseen ja pistin suuret varoituslaput sekä ulko-oveen että oman huoneen oveen, että sitä ei saa päästää ulos. Onneks eivät päästäneetkään.Mie tuntisin varmasti samantyyppisiä tunteita. Ratkaisua dilemmaan en osaa valitettavasti esittää. T. Eräs joka jättää hirmu ohjeet huoltomiehille siitä kuinka pitää varoa ettei kissa pääse livahtamaan ovesta, ikkunasta ja kuinka wc:n ovea saa laittaa kiinni että kissa pääsee asioilleen
Eikös olekin. Lääh.Aika pervåå
Todellakin jos ajattelit, että mie näytän hyvältä Masan kassit naamallaEikös olekin. Lääh.
Mikäs Merssu sulla on alla?Onhan mulla. Joskus oli aiemminkin ja nyt vuos aikaa ku olin vaihtamassa autoa vähän pakon edessä niin en vaan päässy yli enkä ympäri siitä, että se mersu oli vaan taas hommattava. Kerran ku sydämensä menettää nii se on sit siinä, vaikka mulla oli mitä sattuu romuja välissä.
En pääse tulemaan, pentsiini loppuJokohan sitä uskaltaisi alkaa Masan kasseja läiskimään naamalle
C180 esprit -96 Bensakoneella ja automaattilaatikolla. On just passeli tossa nurkka-ajossa kun ei mulla noita kilsoja kauheesti vuodessa tuuMikäs Merssu sulla on alla?
alko vapaat ja ei väsytä enää. 11 ½ tuntia unta just otettu.
Menisit sitten nukkumaan. Eikös sun työvuoro ala aika myöhään? Jaksamista! *hali*
Jos Masan kassit on naamalla, missä on sen varsi?Todellakin jos ajattelit, että mie näytän hyvältä Masan kassit naamalla
No on ihan aiheellinen ahdistus. Onko mummua tai kaveria jolla olis aiemmin ollu kissoja, jolle voisit mirrin viiä?Äh, ahdistaa. Olen vähän neuroottinen jo sen puolesta, että jätän kissan yksin kotiin puhumattakaan siitä, että joku vieras käy mun kodissa. Nyt yksi kämppiksen puoltuttu olisi tulossa viikonlopuksi tänne. Mikäs siinä, kun meillä on yksi huone tyhjänä. Se oli täällä joskus aiemminkin. Vaikutti ihan ok tyypiltä, mutta vähän välinpitämättömältä. Lainasin sille yhtä mun juttua, ja se hukkasi osan siitä.
Meillä on vain kaksi avainta, niin saadaan varmaan niidenkin kanssa sumplia paljon. Enkä edes halua antaa avaintani sille. Ja kun mä oon kaksi viikkoa sitten sopinut meneväni yöksi mun rakkaan ystävän luo, jota näen erittäin harvoin. Samana yönä kämppikselläni on bileet kaverillaan. Eli tää nainen jää yksin tänne mun kissan kanssa (ellei sillä ole jotain menoa).
Mitä jos se avaa ikkunan, antaa kissan juoda pesuvettä, jättää kuuman lieden suojaamatta tai päästää sen vahingossa ovesta ulos tms.? Se ei itse omista kissaa eikä ole viettänyt kovin paljon aikaa niiden kanssa. Mä mietin tätä kaikkea täällä jo nyt. Perkele!
En halua perua mun menoa, koska olen odottanut tätä hyvin pitkään. Kämppis on myös innoissaan sen bileistä. Tää vierailu oltiin sovittu jo muutama päivä sitten, mutten silloin tiennyt, että kämppikselläni on menoa samaan aikaan. Olis ollu ok, jos kämppis olisi ollut silloin täällä. Nyt en enää tiedä, enkä kehtaa sanoa.
Anteeksi avautuminen. Nään varmaan ensi yönä taas painajaisia, missä mun kissalle tapahtuu jotain.
tuo ei kuulu millään tavalla aikaseen aamuun.Ihanaa huomenta kaikille!
huomenta pervåt
no just suahan mää huomioin oikein erityisesti
Huomenta Krut, vaikket minua halua tervehtiä