relaatio 79

• Viestiketjun aloittaja sannisanni
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kyykky
Mer 5+8 enkkuwikin listalta löytyy

Olen sen listan katsonut jo aiemmin ja nyt katsoin uudelleen, eikä löydy yhtään sellaista joka tuohon kirjainmäärään sopisi tuon erikoismerkin kanssa.

Mitä en nyt listalla näe?

vierailija
Ruumiinosa
N L 5+6 löytyy imdbstä, joo löytyi, mutta sen jatkoon ei mene se ainoa mikä sopisi...
H L 3+5 imdbstä olen käynyt sen lista läpi jo aikaisemmin ja kävin taas, mutta mikään ei sovi

Olenko minä sokea vai mistä on kyse?

???
Ruumiinosa
N L 5+6 löytyy imdbstä, joo löytyi, mutta sen jatkoon ei mene se ainoa mikä sopisi...
H L 3+5 imdbstä olen käynyt sen lista läpi jo aikaisemmin ja kävin taas, mutta mikään ei sovi

Olenko minä sokea vai mistä on kyse?
Ylempi löytyy wikistä
Alempi liittyy sen musiikkiuraan eli ei löydy imdb:stä, tai jos löytyy niin varmaankin soundtrack-kohdasta

vierailija
Ylempi löytyy wikistä
Alempi liittyy sen musiikkiuraan eli ei löydy imdb:stä, tai jos löytyy niin varmaankin soundtrack-kohdasta
Jep, löysin kun sain vastasanan. Mutta kun se vinkki oli että imdb:stä löytyy...

Eikö kukaan voi vinkata sitä Baywatchin vai... lähtevää monisanaista, kun sillä pääsisi sinne ruudun yläosaan. Tuolla on paljon hienoja vinkkejä sinne, mutta kun tuo puuttuu. Tai jos siitä ran... Löhtevästä monisanaisesta saisi vinkin. Muuten kun sinne ei pääse.

vierailija
Mulla on miljoona jumia
SYSTEM
chop...11+5
pääsanasta 8 oikea
vio..pro.. 8+2+4
lasi 5+10

ISMI
mulla puuttuu kaikki pääsanasta paitsi vege
jos joku vinkkais edes ekan kirjaimen kaikista

laululiike
polit 8+2+13
tang..3+5+4
serg o 6+8
serg o 5+4 (vastasana on, mutta ei aukea)

KYYKKY
pääsanasta alas 10 ja 11
mumm 11

???
Jep, löysin kun sain vastasanan. Mutta kun se vinkki oli että imdb:stä löytyy...

Eikö kukaan voi vinkata sitä Baywatchin vai... lähtevää monisanaista, kun sillä pääsisi sinne ruudun yläosaan. Tuolla on paljon hienoja vinkkejä sinne, mutta kun tuo puuttuu. Tai jos siitä ran... Löhtevästä monisanaisesta saisi vinkin. Muuten kun sinne ei pääse.
Näihin ruutuihin pääsee myös "ulkoreunojen" kautta, eli Peitsamon alareunasta pääset Baywatchin yläreunaan. Sieltä kautta tänne kannattaa tullakin, koska ilman vastasanoja ne on melkeinpä mahdoton löytää.

Se vai on kappale, vastasana on siellä Peitsamon alareunassa ja sillä tuo aukeaa helposti.

Samoin se ran on kappale, englanninkielinen ja vastasanana on levy.

???
Mulla on miljoona jumia
SYSTEM
chop...11+5 --- minkämaalaista syötävää se on
pääsanasta 8 oikea --- kappale
vio..pro.. 8+2+4 --- vinkattiin täällä aiemmin, että kirjailija joka kirjoitti noista teemoista, nimikirjaimetkin oli aiemmin jo tässä ketjussa
lasi 5+10 --- erään tunnetun suomalaisen yrityksen sellainen sarja

ISMI
mulla puuttuu kaikki pääsanasta paitsi vege
jos joku vinkkais edes ekan kirjaimen kaikista nhrpfe

laululiike
polit 8+2+13 --- vastasanan wikistä löytyvä kappale
tang..3+5+4 --- tää ei oikein aukea ellei ole siellä ylempänä yhtä sanaa, jolla sit saa samalla kertaa tän ja tätä seuraavan sanan
serg o 6+8 --- eräs toinen ser, vastasanalla taas kerran tosi helppo
serg o 5+4 (vastasana on, mutta ei aukea) --- joukkue

KYYKKY
pääsanasta alas 10 ja 11 --- jumppaliike ja kaupunginosa
mumm 11 --- tarvii vastasanan, muuten ei kyllä aukea millään

vierailija
Näihin ruutuihin pääsee myös "ulkoreunojen" kautta, eli Peitsamon alareunasta pääset Baywatchin yläreunaan. Sieltä kautta tänne kannattaa tullakin, koska ilman vastasanoja ne on melkeinpä mahdoton löytää.

Se vai on kappale, vastasana on siellä Peitsamon alareunassa ja sillä tuo aukeaa helposti.
NO eipä auta, kun Peitsamossakin olen jumissa. Se
Mur mut 7+10 voisi auttaa,
tai Kit hal rak ä r 6+10+5

Olen kyllä päässyt Petsamosta sinne Baywatchin oikeaan ylälaitaan, mutta sieltä ei sitten ole päässyt minnekään eteenpäin.

sannisanni
kiitos tT jälleen kerran vinkeistä kysymiini, tuo james-ruudun mus 12 ei oikein nyt aukea kun poliisimus... tai vakoilumus... ei käy, rautalankaa? Lisäksi seuraavia olen tonkinut jo vaikka kuinka mutta en vaan löydä...

koukku:
vää to - kym kä 9 4

vauva:
BW 6 5 5 4 3 2

laululiike:
gr ca 6
MO-mee 11

juhlat:
ol sc 9

grease:
ja 7 11 3
su ni 6
tu ti kan 9 8
SC 5

system:
myy mu-rä 9 6
tai ka 13
TM-sek 9

josko jotain saisin ...? :whistle::notworthy::barefoot::rolleyes:

vierailija
PEITSAMO
Tuo 4
5 pääsanasta ei aukea kun ei oo vastasanaa.. miten tuohon 4+11 saa mitään (tuo mies ei auta yhtään)
3. nai jatko 6+5
murhaa...6+6
murh 5+14
pääsanasta 5+4+7 on biisi tiedän ,mutta oon niiden 400 joukosta yrittänyt etsiä huonolla menestyksellä
gamb 6

???
NO eipä auta, kun Peitsamossakin olen jumissa. Se
Mur mut 7+10 voisi auttaa, --- jos tarkoitit 10+7, niin se on vanha sketissarja,jonka nimessä on se mut ekana,
tai Kit hal rak ä r 6+10+5 --- tää on tunnettu kappale, jossa on sana rak

Olen kyllä päässyt Petsamosta sinne Baywatchin oikeaan ylälaitaan, mutta sieltä ei sitten ole päässyt minnekään eteenpäin.

???
kiitos tT jälleen kerran vinkeistä kysymiini, tuo james-ruudun mus 12 ei oikein nyt aukea kun poliisimus... tai vakoilumus... ei käy, rautalankaa? Lisäksi seuraavia olen tonkinut jo vaikka kuinka mutta en vaan löydä... --- ei oo mikään mus, vaan mitäs se ros voi tehdä siinä paikassa, ottaa parit taulut mukaan yms

koukku:
vää to - kym kä 9 4 ---kym kä wikissä on sinisellä

vauva:
BW 6 5 5 4 3 2 --- kappale

laululiike:
gr ca 6 --- kisuja jotka ei osaa kirjoittaa kovin hyvin
MO-mee 11 --- en muista miten liittyy MO, mutta hyvin tunnettu mee, joka liittyy yhteen lauluun, yläkautta saat sen laulun ja sit ainakin aukeaa

juhlat:
ol sc 9 --- tää vasta vinkattiin että ihon väriin liittyy

grease:
ja 7 11 3
su ni 6
tu ti kan 9 8 --- tää aukeaa jos sulla on se sal 10, tää on eräs kappale, kuten sa sal 10 myös
SC 5 --- tänkin pitäisi kyllä löytyä sen sal 10 kautta

system:
myy mu-rä 9 6 --- jossain jaksossa oli tällaista, adjektiivi siitä rä ja jotain syötävää
tai ka 13 --- yhdensortin syötävä ka, mutta ei oikea ka :)
TM-sek 9 --- elokuva

josko jotain saisin ...? :whistle::notworthy::barefoot::rolleyes:

???
PEITSAMO
Tuo 4
5 pääsanasta ei aukea kun ei oo vastasanaa.. miten tuohon 4+11 saa mitään (tuo mies ei auta yhtään) --- 4+5 on kahden miehen nimen yhdistelmä, taisi olla tuon 5+11-tyypin taiteilijanimi
3. nai jatko 6+5 --- kappale
murhaa...6+6 --- eräs murh, etunimen saat vastasanasta
murh 5+14 --- elokuva
pääsanasta 5+4+7 on biisi tiedän ,mutta oon niiden 400 joukosta yrittänyt etsiä huonolla menestyksellä --- englanninkielinen
gamb 6 --- yleisnimitys vaikka alkoholille

vierailija

Samoin se ran on kappale, englanninkielinen ja vastasanana on levy.
JOo, kiitos pääsin sen verran että sain sen vai... , mutta se ran... jatko on edelleen hukassa. Ilmeisesti tarvitsee Peitsamossa joko sen kit hal rak äi ra 6+10+5 tai sitten sen ys lau 11+5 että pääsee kokeilemaan tuota ran... jatkoa. Jos näihin vinkkiä...

vierailija
Mulle on jäänyt inhottavia tuntemattomia sanoja muuten tunnettujen keskelle.

Pieni runotyttö

Kan - Hyö 8+3+6+6

Ruumiinosa

J T - Sav 10

Koukku

Lap - Po - Kä 7
W J c m h a - J K 6+1+6+4+2

Ismi
Hul - Dri 5+3+5 (vinkin luin mutta ei auta)
V W - Ase 9
Ruo - 15 - 8 - E L

Vauva
R H - Kel 9+8
Vau - Ait 14

Juhlat
10 - 9 - Vir
Antk - 8 - 6+8 - R H
Zo 10 - 10 - Me ja Lor

Poliittinen laululiike
Gru Ca - Mee 6 (vinkki ei auta)

Possu
Nyh - Ruo 9
Pia 9+7 - 5+2+9 - Lin
S la G - 8 - 8 - Kan

Talous (joka muuten ihan alkutekijöissään)
Sus - 8 - 8 Maf
Tal - 12 - 6+7 - I A
Sie vel - Sus 10

Jalkapallo
Jal...kul - Veik 8+5
Jal - Huuh 5+8
Ja tästä se alaoikealle 17 olen vinkit lukenut, mutta mikä on se sana sinne loppuun!

Brittikomedia
C H - Toi - Kon 15
Näv va mu 14 - 9 Pub

System of a down
Myyt - Pom 8 ja siitä 9+6

Steven Spielberg
Hai - 5+4 - 9+7 - Myyt
Ot ki jo sa - 6 - 10 - Nil

Aura myöskin aluillaan vasta
CMX - AWY - Kap 7+7
Ol - Vis 10

Pahkasika