Miten olet valmistautunut jos musu alkaa ampumaan rynkyllä Prismassa?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kerro Lispetti, mitä tarkotit sillä "silmien avaamisella"? Kun en vieläkään ymmärrä mitä sillä jankutuksella tarkotit. Luuletko ettei kaikki ole kartalla mitä Euroopassa tapahtuu? Näytä ihminen joka on välttynyt kuulemasta?
Miten taviksen pitäisi mielestäsi käyttäytyä, että se sinulle kelpaisi? Ja miksi? Mikä muuttuisi ja miten?
Muuttuisiko maailma paremmaksi jos minä alan nyt tässä paniikissa copy pasteilemaan jotain irtileikattuja päitä, miten se auttaisi sinun elämää tai omaani tai kenenkään muunkaan elämää?

Onhan se on selvä että monia pelottaa, kyllä itseltänikin nousee tukka pystyyn jos katselen jotain isis-dokumenttia, mutta ei siitä mitään hyötyä ole, joten en kuluta aikaani katselemalla sellasta sairasta paskaa.
Maailma pyörii omia ratojaan, ihmiset pyörivät mukana.
Edes isoilla johtajilla ei tunnu olevan ratkaisun avaimia pakolaiskriisiin, turha odottaa että palstalaisilla olisi.

Jos maailma romahtaa, joku varmaan kilauttaa tai soittaa ovikelloa, niin tiedän mennä pommisuojaan. Jos ei ole tullut uutisia katsottua (tai palstailtua) sinä päivänä.
:cool:
mun mielestä se vastas jo noihin.
 
11 kuukautta Pasin kyydissä etkä osaa sanoa miten se valmistellaan vesistön ylitykseen ja just sanoit idiootinkin osaavan ajaa Pasia...
Ihan oikeesti jos ja kun sä et tiedä. Etkä piittaa etkä välitä.

Pasi on kuorma- auto. Siin on vaan sentti terästä jokapuolella ja käsiaseen kestävät pikkuikkunat. Mut ei o kuorma- autoa kummempi. On toki vehjes jolla pääsee minne vaan mihin pyörillä voi kuvitella pääsevänsä

Bankku taas on nivelohjattu menopeli joka kiipeää kaikkialle paitsi puuhun.

Molemmat ui. Kummemmin ihmettelemättä. Olen ollu vedessä molempien kyydissä.

Avaudu seuraavan kerran sit kun sulla on jotain asiaa.
 
vierailija
Voi olla.
Jokainenhan tässä on huolissaan pakolaisvirroista.
Mutta ei siitä ole hyötyä että netissä ihmiset syyttelee ja haukkuu toisiaan asiasta johon ei ole syyllisiä, varsinkaan tällä palstalla.

Turhaa, niin turhaa. Lauloi jo Joel Hallikainen aikoinaan.

ps. Pyydän anteeksi "housuunpaskomis"kommenttia. En ajatellut että joku ottaisi sen niin kirjaimellisesti.

jokseenkin jokainen joka on ammuttu rynkyllä paskoo housuihinsa
 
vierailija
Ihan oikeesti jos ja kun sä et tiedä. Etkä piittaa etkä välitä.

Pasi on kuorma- auto. Siin on vaan sentti terästä jokapuolella ja käsiaseen kestävät pikkuikkunat. Mut ei o kuorma- autoa kummempi. On toki vehjes jolla pääsee minne vaan mihin pyörillä voi kuvitella pääsevänsä

Bankku taas on nivelohjattu menopeli joka kiipeää kaikkialle paitsi puuhun.

Molemmat ui. Kummemmin ihmettelemättä. Olen ollu vedessä molempien kyydissä.

Avaudu seuraavan kerran sit kun sulla on jotain asiaa.
Pasi EI ole kuorma-auto.

https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Panssari-Sisu

Sä näköjään et osaa ajaa edes sitä pikkuista fiiuu ;)
 
vierailija
En ihmettelekään. Mutta mikä tuolla tyypillä sitten on, kun joka asiasta vääntää? Eikä mulla mitään ome asperger-ihmisiä vastaan, tunnen monia oikein mukavia. Yritän vaan ymmärtää mikä tällä harmaalla on.
Mistä ihmeen joka asiasta?

Tämä yks kaikkitietävä väittää jokaisen "idiootinkin" osaavan ajaa intin ajoneuvoja, mutta ei osaa edes itse, ja sinäkin väität sivariukkosi kykenevän ilman koulutusta antamaan oman osansa maanpuolustuksen saralla ja nyt sä olet ehtinyt jo diagnosoida aspergerinkin. :D
 
En ihmettelekään. Mutta mikä tuolla tyypillä sitten on, kun joka asiasta vääntää? Eikä mulla mitään ome asperger-ihmisiä vastaan, tunnen monia oikein mukavia. Yritän vaan ymmärtää mikä tällä harmaalla on.
niin tai näin, mutta noilla lausunnoilla saat niitä haukkujia ja kiusaajia kimppuus enemmän kun tarpeeksi.
 
niin tai näin, mutta noilla lausunnoilla saat niitä haukkujia ja kiusaajia kimppuus enemmän kun tarpeeksi.
Joo niinhän se voi olla. Mutta huomattavasti tarkempi mun pitää olla sanomisistani kuin kenenkään muun. En voi olla edes jotain mieltä, kun jo sivariukot vedetään kehiin. Noin ihan esimerkkinä. Muiden palstalaisten on sallittua käyttää sanoja huora, suvakkiämmä, mamupatja jne.Sitten kun mä sanon "asperger", niin jo taivas repee.
 
vierailija
Joo niinhän se voi olla. Mutta huomattavasti tarkempi mun pitää olla sanomisistani kuin kenenkään muun. En voi olla edes jotain mieltä, kun jo sivariukot vedetään kehiin. Noin ihan esimerkkinä. Muiden palstalaisten on sallittua käyttää sanoja huora, suvakkiämmä, mamupatja jne.Sitten kun mä sanon "asperger", niin jo taivas repee.
Et tajua että kokoajan rinnastat aspergerin negatiivisiin asioihin? Nuo muut on haukkumasanoja. Eli pidät aspergeria negatiivisena asiana.
 
vierailija
Joo niinhän se voi olla. Mutta huomattavasti tarkempi mun pitää olla sanomisistani kuin kenenkään muun. En voi olla edes jotain mieltä, kun jo sivariukot vedetään kehiin. Noin ihan esimerkkinä. Muiden palstalaisten on sallittua käyttää sanoja huora, suvakkiämmä, mamupatja jne.Sitten kun mä sanon "asperger", niin jo taivas repee.
Sä et vain tajua huorittelevien viestien sävyä, otat kaiken niin kirjaimellisesti, oletko sä asperger?
 

Yhteistyössä