Miten olet valmistautunut jos musu alkaa ampumaan rynkyllä Prismassa?

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ei meillä täällä ole mitään hätää. Meillä on suhteessa hyvin vähän soluttautuneita.
Poliittisilla päätöksillä me saadaan tilanne pysymään turvallisena.
Kyllä niitä oikeita päätöksiä aletaan tekemään, usko pois.
Mitään moskeijoita ei kannata missään nimessä rakennella, tai muutenkaan edesauttaa Islamin leviämistä Suomessa.

Ranska oli vasta alkua....

Muut pohjoismaat ovat alkaneet jo vähän himmailemaan, mutta liekkö turhan myöhään....?
Suomella on aika hyvä tilanne kun tänne ei ole tullut överilastia tulokkaita, mutta jos mitään ei tehdä niin sitten voi alkaa vähän jännäämään.

Supolle pitäis antaa lisää rahaa, jotta pystyvät paremmin tarkkailemaan tilannetta. Ja supon tulisi keskittää se huomio pelkästään olennaiseen!
Älä kuule unta näe "oikeista päätöksistä" - mamutusta jatketaan katkeraan loppuun asti, koska politiikan suunnan muuttaminen kertoisi epäonnistumisesta.

Supo jahtaa lakanapoikia, ei mamuterroristeja.

ISIS olisi kukistettu jo kauan sitten
Älä kuule unta näe "oikeista päätöksistä" - mamutusta jatketaan katkeraan loppuun asti, koska politiikan suunnan muuttaminen kertoisi epäonnistumisesta.

Supo jahtaa lakanapoikia, ei mamuterroristeja.
On mulla ehkä vähän turhan suuri usko Supoon, mutta Ruotsin Säpo se vasta kummallinen tapaus onkin, ei meillä onneksi asiat ole ihan niin huonosti kuten esim. Ruotissa.:D
Asia on myös niin, että eihän Supo kaikesta voi kertoa avoimesti. On sillä varmasti asia osapuilleen hanskassa.

4v on ihan liian pitkä aika tehdä huonoja päätöksiä.
Kannatankin suoraa demokratiaa koskien osaa asioista!

Nyt sun täytyy osata erotella kauhun levitys ja realismi!

Heti kun sua alkaa kiinnostamaan mitä todellisuudessa tapahtuu niin lupaan lähettää sulle kattavan paketin matskua mitä voit silmäillä.
Enkä todellakaan tarkoita mitään no go- zone videoita tai Isiksen päänkatkomispartyvideoita, vaan ihan pelkkää asiaa, pohdintaa ja faktaa.

Ei tässä olla pas**t housussa mitään kauhua levittämässä.
Täällä käydään keskutelua maahanmuuttopolitiikasta. Ei se saa olla mikään tabu!

Tottakai ihmiset tiedostaa, että kaikkea voi sattua. Ei se siltikään estä meitä elämästä.:)
Ei pidä sulkeutua. Asioista pitää voida puhua. Ja sinäkin voisit yrittää edes vähän rajoittaa tuota niputtamista, minä teen saman.

Minusta ei rasistia saa tekemälläkään. Saati että pelkäisin!
Enkä levitä mitään kauhukuvia. Olen vähän ihmeissäni, miksi sellaisesta kirjoittelet...
Mä myönnän, et minusta on tullut helvetin allerginen kaikelle paskalle mitä nykyään on ihan okei kutsua ”maahanmuuttokriittisyydeksi” tai ”isämmaallisuudeksi”.
Mut syynä allergiaani et ole sinä.

• Tykkää
Reactions: Lispetti
En tiennyt, en ole ikinä kuullut puolustusvoimien kertoneen mitä tekevät sivareilla sodan aikana, vai tekevätkö mitään, mutta sinä sen voit nyt tässä paljastaa meille kaikille.
Joutuu vaikka autonkuljettajaksi tai mitä ikinä tarvii käytännön asioita tehdä. Mun miehelle sanottiin sivarissa, että vaikka virallisesti ovat vapautettuja varsinaisesta sotimisesta, saattaa kriisin sattuessa tosiasiassa silti joutua sotimaan. Kuulemma sitten koulutetaan äkkiä. Jos on kova tarve.

Jos sattuu osumaan ensimmäisenä tielle, niin eihän siinä mitään voi. Jos johonkuhun muuhun osuu ensin, niin sitten tietysti juoksee vitun kovaa. (En oikein jaksa ymmärtää näitä sarkastisia Anssi Kela -heittoja.)
Anssi Kela muuten on esimerkki taiteilijasta jota mä suuresti arvostan. Ihan vaikkapa vaan siksi, et keikkaliksat bändissään menee tasajakona. Hänen bändissään mä soittaisin koska vaan jos vaa osaisin tarpeeksi.

• Tykkää
Reactions: Lispetti
vierailija
Mä myönnän, et minusta on tullut helvetin allerginen kaikelle paskalle mitä nykyään on ihan okei kutsua ”maahanmuuttokriittisyydeksi” tai ”isämmaallisuudeksi”.
Mut syynä allergiaani et ole sinä.
Sun on vain niin vaikea myöntää olleesi koko ajan väärässä ja paskasakiksi luokittelemasi ihmisten olleen oikeassa.

"Kaiken viisauden alku on tosiasioiden tunnustaminen."

vierailija
Joutuu vaikka autonkuljettajaksi tai mitä ikinä tarvii käytännön asioita tehdä. Mun miehelle sanottiin sivarissa, että vaikka virallisesti ovat vapautettuja varsinaisesta sotimisesta, saattaa kriisin sattuessa tosiasiassa silti joutua sotimaan. Kuulemma sitten koulutetaan äkkiä. Jos on kova tarve.
Armeijalla ei ole sijoitettuna edes koko koulutettua reserviä, joten hiukan ihmettelen mitä käyttöä kädettömillä sivareilla olisi.

Mitä armeijan ajoneuvoja miehesi osaa ajaa ja käyttää?

vierailija
ISIS olisi kukistettu jo kauan sitten

On mulla ehkä vähän turhan suuri usko Supoon, mutta Ruotsin Säpo se vasta kummallinen tapaus onkin, ei meillä onneksi asiat ole ihan niin huonosti kuten esim. Ruotissa.:D
Asia on myös niin, että eihän Supo kaikesta voi kertoa avoimesti. On sillä varmasti asia osapuilleen hanskassa.

4v on ihan liian pitkä aika tehdä huonoja päätöksiä.
Kannatankin suoraa demokratiaa koskien osaa asioista!
Suomi on tehnyt tyhmiä päätöksiä 80-luvun lopulta saakka, joten siinä ei yks neljä vuotta tunnu missään.

Ykskään sotilas ei toimi kovin montaa päivää jos ei saa vettä ja ruokaa.
Mitä omilta inttiajoiltani lapinleireiltä muistan, niin lumi ja pakkanen ei vituttanu yhtään. Mut se alkoi vituttamaan jos muonavankkuri oli kaks päivää myöhässä.

Noit tarpeellisia toimia on muitakin kuin aseen kans pullistelu.

• Tykkää
Reactions: Peyote
Armeijalla ei ole sijoitettuna edes koko koulutettua reserviä, joten hiukan ihmettelen mitä käyttöä kädettömillä sivareilla olisi.

Mitä armeijan ajoneuvoja miehesi osaa ajaa ja käyttää?
Meinaatko että armeijan ajoneuvoja ovat vain jotkut tankit?:eek: Kuulostaa et sä et oo ittekään ollu armeijassa...

Mun papat oli sodan aikana aseettomia. Toinen ajoi vissiin ruokakuljetuksia ja toinen oli jonkinlaisena teurastajana ja teki tuohivirsuja sotilaille. Ilmeisesti oli niin köyhää, että kengätkin menivät rikki ja tarvittiin tuollaista.

Meinaatko että armeijan ajoneuvoja ovat vain jotkut tankit?:eek: Kuulostaa et sä et oo ittekään ollu armeijassa...

Mun papat oli sodan aikana aseettomia. Toinen ajoi vissiin ruokakuljetuksia ja toinen oli jonkinlaisena teurastajana ja teki tuohivirsuja sotilaille. Ilmeisesti oli niin köyhää, että kengätkin menivät rikki ja tarvittiin tuollaista.
Kaikki sodankäytiin tehdyt vehkeet ovat helvetin yksinkertaisia. No lukuunottamatta jotain Hornetteja. Mut muutoin noi vehkeet kun on tehty lukutaidottomille.

Jos sä osaat ajaa pikkufiiattia, niin sit sä osaat ajaa panssarivaunua. Panssarivaunun ajaminen on helpompaa koska siin ei tartte väistää ainuttakaan puuta.

• Tykkää
Reactions: Lunatic
vierailija
Kaikki sodankäytiin tehdyt vehkeet ovat helvetin yksinkertaisia. No lukuunottamatta jotain Hornetteja. Mut muutoin noi vehkeet kun on tehty lukutaidottomille.

Jos sä osaat ajaa pikkufiiattia, niin sit sä osaat ajaa panssarivaunua. Panssarivaunun ajaminen on helpompaa koska siin ei tartte väistää ainuttakaan puuta.
Kerros mitä namiskoja tossa vasemmalla alhaalla on.

Kerrotko meille miten Pasi valmistellaan vesistön ylitystä varten?

Kerros mitä namiskoja tossa vasemmalla alhaalla on.

Kerrotko meille miten Pasi valmistellaan vesistön ylitystä varten?
Miks mä sulle kertoisin yhtään mitään?

Pasin ja Bankun kyydissä mä matkustin ykstoista kuukautta elämästäni.

Venäläisen miehistönkuljetusvaunun suhteen mä sanoin kapulle, et laita vaik putkaan mut tohon laitteeseen mä en enää kiipeä. Sielt nimittäin ei päässy pois. Vaadittiin Taipalsaari toteamaan, et vehkeen kenttäkelpoisuus on jokseenkin nolla. Ja mua suuresti vitutti olla oikeassa.

vierailija

Venäläisen miehistönkuljetusvaunun suhteen mä sanoin kapulle, et laita vaik putkaan mut tohon laitteeseen mä en enää kiipeä. Sielt nimittäin ei päässy pois. Vaadittiin Taipalsaari toteamaan, et vehkeen kenttäkelpoisuus on jokseenkin nolla. Ja mua suuresti vitutti olla oikeassa.
Sä aina vaihdat puheenaihetta kun olet väärässä. Miks?

Miten tuohon nyt valmistautuisi.. Käyn kaupassa, bändien keikoilla, festareilla, matkustan bussilla, junalla ja lentokoneella kuten tähänkin asti.

Kaikille se lähtö tulee ennemmin tai myöhemmin. Jos mun kohdalleni sattuu terroristi tai muuten vaan hullu pyssymies niin olenpahan elänyt täysillä pelotonta elämää.

vierailija

11 kuukautta Pasin kyydissä etkä osaa sanoa miten se valmistellaan vesistön ylitykseen ja just sanoit idiootinkin osaavan ajaa Pasia...

Yhteistyössä