Miten olet valmistautunut jos musu alkaa ampumaan rynkyllä Prismassa?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
No mä en koskaan ainakaan satuttaus.


Nyt olis sun aika avata silmät ja lukea vähän kansaivälistä mediaa ja katsoa luotettavilta tahoilta dokumentteja.
Toinen silmäni on oikeesti jokseenkin sokea. Sen avaaminen ei auta vaik seisoisin pälläni.

Mä luen ihan saatanasti. Kirjallisuutta jonka on kirjoittaneet minua huomattavasti fiksummat. Ja mulle on hirveen vaikeeta myöntää joku itteäni fiksummaksi, mut silti luen.

Mut mitävittu- tyyppinen älämölö ei tosiaankaan kuulu Tammen keltaiseen kirjastoon vaan sinne päästäkseen pitää oikeesti osata.
 
  • Tykkää
Reactions: Lunatic
No kun en ole lainkaan peloissani.

Teidän on nyt aika avata silmät, ihan oikeasti.
Katsokaa niitä kansainvälisiä uutisia ja maiden paikallisia uutisia.
Ette menetä mitään.

Ihan turha mun mielestä tulla avautumaan jos ei ole mitään oikeaa tietoa mistään.
Minä en sulje silmiäni. Haluan tietää mitä ympärilläni tapahtuu.
Mitä sitten jankutat jostain "silmien avaamisesta". Luuletko ettei muut katso koskaan uutisia.
Omituista sönkötystä.
 
Toinen silmäni on oikeesti jokseenkin sokea. Sen avaaminen ei auta vaik seisoisin pälläni.

Mä luen ihan saatanasti. Kirjallisuutta jonka on kirjoittaneet minua huomattavasti fiksummat. Ja mulle on hirveen vaikeeta myöntää joku itteäni fiksummaksi, mut silti luen.

Mut mitävittu- tyyppinen älämölö ei tosiaankaan kuulu Tammen keltaiseen kirjastoon vaan sinne päästäkseen pitää oikeesti osata.
Kirjoissa on normaalisti melko vanhaa se tieto.
Ja näkeehän sen kirjoituksestasi ja tarinoista, että luet hyvin paljon.

Tämä selvä,
jos ei kiinnosta tietää mitä oikeasti on meneillään niin menet sitten kirjastoon lainaamaan romaaneja.

Ei tässä missään pelossa tarvitse elää. Pahitteeksi ei ole kuitenkaan se, että tietää mitä oikeasti tapahtuu ja on tapahtumassa.

Ihan samalla tavalla kuin muutkin kriittiset; ei kyse ole mistään ennakkoluuloista tai pelosta, vaan siitä, että me kovasti haluamme, että katseltaisi asioita realistisesti.
 
Mitä sitten jankutat jostain "silmien avaamisesta". Luuletko ettei muut katso koskaan uutisia.
Omituista sönkötystä.
Kannattaa katsoa kansainvälisiä uutisia ja julkaisuja.
Ja niistäkin pitää osata valita ne oikeat.
Esim. Ruotsi himmailee uutisissa. Muun muassa Ruotsin Fox on sievistelty vähän turhan kivaks.
 
Kannattaa katsoa kansainvälisiä uutisia ja julkaisuja.
Ja niistäkin pitää osata valita ne oikeat.
Esim. Ruotsi himmailee uutisissa. Muun muassa Ruotsin Fox on sievistelty vähän turhan kivaks.
Mistäs sinä tiedät mitä kukakin katsoo ja mistä, saati että siitä olisi mitään hyötyä vaikka katsoisi silmät ruvella uutisia 24/7 loppuikänsä. .
Omaa elämää pitää elää, vaikka ei omistaisi televisiota ollenkaan tai lukisi lehtiä. Itse en jaksa enää kovin usein seurailla uutisiakaan, enkä jää mistään paitsi.
Ihminen ei tee mitään kaikella sillä informaatiotulvalla, mitä on saatavilla.
Tietysti on eri asia jos on esim päättäjä, sillon pitää tietää mitä missäkin tapahtuu.
 
Ja lisäämpä vielä samaan hengenvetoon.:D

MV-lehteä on ihan turha morkata.
Kaikkia julkaisuja pitää lukea mediakriittisyys takataskussa.

Sekä MV-lehdellä, että Paavo Tajukankaalla, ovat lähteet kirjoituksissaan.
Joten mikä on siis ongelma?

Kaikissa julkaisuissa on joskus virheitä, mv-lehdellä ei ole niitä yhtään sen enempää kuin muillakaan.

Ihan turhaa rutinaa minusta.
No joo, myönnytyksenä; sävy ei todellakaan ole mikään mieleinen, mutta mä luenkin ne uutiset, missä on lähteet. Ne kiinnostavat minua.
 
No siis keskusteluahan tämä on siinä missä vaippakeskustelutkin.

Ihmiset haluavat ottaa kantaa ja jakaa asioita, ehkä vähän kinatakkin.
Turha silti olla niin harhojen vallassa, että kuvittelee että se on palstailijoiden (tavisten) vika, että pakolaisia vyöryy Eurooppaan. (äskeinen harmaa)
Minä en nyt ikävä kyllä voi sitä asiaa ratkaista, valituspostin voi lähettää johonkin muuhun osotteeseen.
 
Mistäs sinä tiedät mitä kukakin katsoo ja mistä, saati että siitä olisi mitään hyötyä vaikka katsoisi silmät ruvella uutisia 24/7 loppuikänsä. .
Omaa elämää pitää elää, vaikka ei omistaisi televisiota ollenkaan tai lukisi lehtiä. Itse en jaksa enää kovin usein seurailla uutisiakaan, enkä jää mistään paitsi.
Ihminen ei tee mitään kaikella sillä informaatiotulvalla, mitä on saatavilla.
Tietysti on eri asia jos on esim päättäjä, sillon pitää tietää mitä missäkin tapahtuu.
Tottakai ihmiset elää elämäänsä:
Toiset kuplassa ja toiset tosi elämässä.

Aika monesta kirjoituksesta huomaa, katsooko ihminen pelkkiä Ylen uutisia.
Voit googlettaa Ylen uutisista, niitä on professoreista lähtien ihmiset alkaneet kritisoimaan. Ne ovat erittäin puolueellisia. Kun ottaa huomioon, että Ylen pitäisi kuitenkin olla koko kansan kanava, josta meidän on pakko maksaa, niin odottaisin, että uutiset ym. ajankohtaisohjelmat olisivat myös koko kansalle. Tällä hetkellä niin ei ole.

Haaste: Katso kansainvälisiä uutisia ja dokumentteja kk.
Palaa Ylen uutissivulle. Jos leukasi ei loksahda auki niin se on ihme.
 
Turha silti olla niin harhojen vallassa, että kuvittelee että se on palstailijoiden (tavisten) vika, että pakolaisia vyöryy Eurooppaan. (äskeinen harmaa)
Minä en nyt ikävä kyllä voi sitä asiaa ratkaista, valituspostin voi lähettää johonkin muuhun osotteeseen.
Ei tietenkään ole palstalaisten vika.

Mutta itsellä ei pokka riittäis olla haukkumassa ja kritisoimassa asioista joista en tiedä mitään, tai mistä en edes haluaisi tietää.
 
No siis keskusteluahan tämä on siinä missä vaippakeskustelutkin.

Ihmiset haluavat ottaa kantaa ja jakaa asioita, ehkä vähän kinatakkin.
Ja lisäämpä vielä samaan hengenvetoon.:D

MV-lehteä on ihan turha morkata.
Kaikkia julkaisuja pitää lukea mediakriittisyys takataskussa.

Sekä MV-lehdellä, että Paavo Tajukankaalla, ovat lähteet kirjoituksissaan.
Joten mikä on siis ongelma?

Kaikissa julkaisuissa on joskus virheitä, mv-lehdellä ei ole niitä yhtään sen enempää kuin muillakaan.

Ihan turhaa rutinaa minusta.
No joo, myönnytyksenä; sävy ei todellakaan ole mikään mieleinen, mutta mä luenkin ne uutiset, missä on lähteet. Ne kiinnostavat minua.
Nyt neito ihan oikeesti. Älä koskaan puhu mulle tiedonhankinnasta tai kirjastoon menemisestä.

Mua on yleensä tunkemassa kirjastoon ne, jotka eivät ole koskaan ensimmäistäkään kirjaa avanneet.

Tykkään sinusta ihan hirveesti. Älä pilaa mielikuvaani olemalla mitävittu- trolli.
 
Tottakai ihmiset elää elämäänsä:
Toiset kuplassa ja toiset tosi elämässä.

.
Kyllä jokainen elää "tosielämässä", jokaisen maailma vaan on erilainen.
Opit sen kun kasvat isoksi, vaikka elät siinä omassa kuplassasi, tai sitten et viisastu koskaan ja kuvittelet että olet maailman napa joka tietää kaiken, eikä muut tiedä mitään.

Nyt siirrän oman tosielämäni nukkumaan.
 
Viimeksi muokattu:
Nyt neito ihan oikeesti. Älä koskaan puhu mulle tiedonhankinnasta tai kirjastoon menemisestä.

Mua on yleensä tunkemassa kirjastoon ne, jotka eivät ole koskaan ensimmäistäkään kirjaa avanneet.

Tykkään sinusta ihan hirveesti. Älä pilaa mielikuvaani olemalla mitävittu- trolli.
Mä arvostan sua tosi paljon. Oikeasti!
Sä olet tosi fiksu ja ihana mies.

Ja minä puolestani en ole mikään trolli, vaan normaali ihminen, jolla on normaaleja ominaisuuksia kuten uteliaisuus. En voisi tyrehdyttää uteliaisuuttani yhtään millään, se on ihan perusluonteen piirre.

Mä en saa tarpeeksi mistään Suomen valtamedian uutisista, ikävä kyllä.
Koska tiedän, että muualla on enemmän paikkansa pitävää infoa tarjolla.

Ihan kaikella kunnioituksella. Me ei tällä erää päästä samalle aaltopituudelle tässä asiassa, mutta sen ei tarvitse tarkoittaa sitä, että me ei päästäisi muissa asioissa, eihän?
 
Kyllä jokainen elää "tosielämässä", jokaisen maailma vaan on erilainen.
Opit sen kun kasvat isoksi, tai sitten elät siinä omassa kuplassasi ja kuvittelet että olet maailman napa joka tietää kaiken, eikä muut tiedä mitään.

Nyt siirrän oman tosielämäni nukkumaan.
Todisteet puhuvat puolestaan. Ne ovat kaikkien nähtävissä.
Asia erikseen haluaako katsoa.

Hattaran kuvia Lunis.:love:
 
Todisteet puhuvat puolestaan. Ne ovat kaikkien nähtävissä.
Asia erikseen haluaako katsoa.

Hattaran kuvia Lunis.:love:
Noilla nettitrolleilla on asiassaan vain yksi juttu

Saada sinut uskomaan, että maailma on paha paikka. Täynnä väkivaltaa ja ihannoimiaan perseraiskauksia. Saada sinutkin pelkäämään.

Se on heidän mailmansa ja jos semmoiseen uskoo niin semmoiseksi maailma muuttuu.

Älä usko siihen.

Maailma on oikeesti täynnä miehiä jotka eivät usko väkivaltaan tai perseraiskauksiin.
Noissa fantasioissa olevia et tahdo livenä tavata.
 
  • Tykkää
Reactions: Spencer Hastings
Ei jumalauta mitä "keskustelua" taas.

Olen törmännyt palstalla lähinnä sen ääripään keskustelijoihin, jotka näkee jotain "suvakkihuorailua" ihan jo siinäkin, kun asiallisesti kirjoitat vihaavasi ääriainesta, mutta erottavasi heidät tavan muslimeista.
Tai, kun kirjoitat, että miksei pakolaisia haeta suoraan leireiltä vaan annetaan ties kenen vyöryä Eurooppaan, niin olet suvakkiäpärä (vain, koska pidät hädänalaisten auttamista oikeana).

Nyt törmäsin näköjään oikein kunnon ääripään hihhuleihin sieltä toisesta ääripäästä.
Leimaavat eri termein, mutta logiikka sama.
Täysin sama.
Huom: se, että ihminen ottaa terrorismin uhan ja mahdollisuuden soluttautua uusille alueille (Eurooppa) tosissaan ja on huolissaan siitä, ei helvetti soikoon tee kenestäkään mitään saatanan mv-trollia tai ihmistä, joka "paskoo muslimin nähdessään".

Nyt tippui kieltämättä joidenkin pisteet totaalisen pakkaselle.
Pidätteköhän pelkääviä ja nykyistä systeemiä täysin hulluna pitäviä muslimeitakin Mv-trolleina ja ihmisinä, jotka paskovat housuun muslimin nähdessään?
Heiltä nimittäin kuulee eniten sitä teidän tulkitsemaa "mv-trollailua" ja "housuun paskomista".
Tällä hetkellä majailen islaminuskoisessa valtiossa ja täytyy sanoa, että aika kylmää kyytiä täällä jengi antaa Euroopan tyhmyydelle. Pitävät lähinnä pellenä.
Mutta, ehkä ovat vaan lukeneet liikaa MV-lehteä tai muuta vastaavaa ja yksinkertaisesti pelkäävät erilaisuutta ja omaa uskontoaan (joka ei ole syy terrorismiin, vaikka sen terrorismin ja muun pahan keppihevoseksi voikin valjastaa). :D
 
Ei jumalauta mitä "keskustelua" taas.

Olen törmännyt palstalla lähinnä sen ääripään keskustelijoihin, jotka näkee jotain "suvakkihuorailua" ihan jo siinäkin, kun asiallisesti kirjoitat vihaavasi ääriainesta, mutta erottavasi heidät tavan muslimeista.
Tai, kun kirjoitat, että miksei pakolaisia haeta suoraan leireiltä vaan annetaan ties kenen vyöryä Eurooppaan, niin olet suvakkiäpärä (vain, koska pidät hädänalaisten auttamista oikeana).

Nyt törmäsin näköjään oikein kunnon ääripään hihhuleihin sieltä toisesta ääripäästä.
Leimaavat eri termein, mutta logiikka sama.
Täysin sama.
Huom: se, että ihminen ottaa terrorismin uhan ja mahdollisuuden soluttautua uusille alueille (Eurooppa) tosissaan ja on huolissaan siitä, ei helvetti soikoon tee kenestäkään mitään saatanan mv-trollia tai ihmistä, joka "paskoo muslimin nähdessään".

Nyt tippui kieltämättä joidenkin pisteet totaalisen pakkaselle.
Pidätteköhän pelkääviä ja nykyistä systeemiä täysin hulluna pitäviä muslimeitakin Mv-trolleina ja ihmisinä, jotka paskovat housuun muslimin nähdessään?
Heiltä nimittäin kuulee eniten sitä teidän tulkitsemaa "mv-trollailua" ja "housuun paskomista".
Tällä hetkellä majailen islaminuskoisessa valtiossa ja täytyy sanoa, että aika kylmää kyytiä täällä jengi antaa Euroopan tyhmyydelle. Pitävät lähinnä pellenä.
Mutta, ehkä ovat vaan lukeneet liikaa MV-lehteä tai muuta vastaavaa ja yksinkertaisesti pelkäävät erilaisuutta ja omaa uskontoaan (joka ei ole syy terrorismiin, vaikka sen terrorismin ja muun pahan keppihevoseksi voikin valjastaa). :D
Asiaa, kiitos!:)

En viitsinyt alkaa avaamaan yöllä juttua enempää.( :D )
Olisin itsekin maininnyt tuosta Euroopalle nauramisesta ja pellenä pitämisestä.
Olen kuulluut tuon "ei voi olla totta, mitä sokeita idiootteja", todella monta kertaa.
 
Ei jumalauta mitä "keskustelua" taas.

Olen törmännyt palstalla lähinnä sen ääripään keskustelijoihin, jotka näkee jotain "suvakkihuorailua" ihan jo siinäkin, kun asiallisesti kirjoitat vihaavasi ääriainesta, mutta erottavasi heidät tavan muslimeista.
Tai, kun kirjoitat, että miksei pakolaisia haeta suoraan leireiltä vaan annetaan ties kenen vyöryä Eurooppaan, niin olet suvakkiäpärä (vain, koska pidät hädänalaisten auttamista oikeana).

Nyt törmäsin näköjään oikein kunnon ääripään hihhuleihin sieltä toisesta ääripäästä.
Leimaavat eri termein, mutta logiikka sama.
Täysin sama.
Huom: se, että ihminen ottaa terrorismin uhan ja mahdollisuuden soluttautua uusille alueille (Eurooppa) tosissaan ja on huolissaan siitä, ei helvetti soikoon tee kenestäkään mitään saatanan mv-trollia tai ihmistä, joka "paskoo muslimin nähdessään".

Nyt tippui kieltämättä joidenkin pisteet totaalisen pakkaselle.
Pidätteköhän pelkääviä ja nykyistä systeemiä täysin hulluna pitäviä muslimeitakin Mv-trolleina ja ihmisinä, jotka paskovat housuun muslimin nähdessään?
Heiltä nimittäin kuulee eniten sitä teidän tulkitsemaa "mv-trollailua" ja "housuun paskomista".
Tällä hetkellä majailen islaminuskoisessa valtiossa ja täytyy sanoa, että aika kylmää kyytiä täällä jengi antaa Euroopan tyhmyydelle. Pitävät lähinnä pellenä.
Mutta, ehkä ovat vaan lukeneet liikaa MV-lehteä tai muuta vastaavaa ja yksinkertaisesti pelkäävät erilaisuutta ja omaa uskontoaan (joka ei ole syy terrorismiin, vaikka sen terrorismin ja muun pahan keppihevoseksi voikin valjastaa). :D
Terrorismin idea on levittää kauhua.
Joten kenen asialla ovat he jotka sitä kauhua levittävät?

Jotka kutsuvat rasismia maahanmuuttokriittisyydeksi ja ovat tehneet suvaitsevaisuudesta kirosanan. Jotka täyttävät jokaisen huonosti moderoidun palstan mamuraiskaa- älämölöllä ja jos joskus moderaattori herää he kutsuvat moderointia sananvapauden rajoittamiseksi.

Ei jalkapalloakaan pelata huligaanien säännöillä. Jos pelattaisiin niin pääasia olis katsomossa tapahtuva rähinä ja vitut siitä mitä kentällä tapahtuu.
 
  • Tykkää
Reactions: Lunatic
Stanas
Viimeistään tämä kommenttisi kertoo, ettet ole noita terroristeja yhtään parempi. Teitä persuääliöitä ei kiinnosta ihmisten suru vaan se, että "oltiin taas oikeassa".

Sinun siivoamisestasi olisi ainoastaan hyötyä yhteiskunnalle, yksi sosiaalituen riippakivi vähemmän.
Te mamupatjat suljette silmänne tosiasioilta. Se on ihan stanan varma asia, että nämä pakolaiset aiheuttaa jumalatonta määrää surua ja hampaiden kiristystä. Mutta sydämestäni tosiaan toivon, että jokainen niiden uhriksi päätyvä on suvakki. Palkka tyhmyydestä.
 
Te mamupatjat suljette silmänne tosiasioilta. Se on ihan stanan varma asia, että nämä pakolaiset aiheuttaa jumalatonta määrää surua ja hampaiden kiristystä. Mutta sydämestäni tosiaan toivon, että jokainen niiden uhriksi päätyvä on suvakki. Palkka tyhmyydestä.
Vaihda jo levyä ja siisti kielenkäyttöäsi
 

Yhteistyössä