Eikö sulla ole sitten missään niitä muokkaa ja poista juttujakaan?Mulle näkyy vain vastaa. Se on oikeesti jokin rangaistus. Kokeillaa vaikka itte, että ilmiannatte mahdollisimman veemäisin saatesanoin kommentteja, niin jo poistuu työkalupakit.
Eikö sulla ole sitten missään niitä muokkaa ja poista juttujakaan?Mulle näkyy vain vastaa. Se on oikeesti jokin rangaistus. Kokeillaa vaikka itte, että ilmiannatte mahdollisimman veemäisin saatesanoin kommentteja, niin jo poistuu työkalupakit.
Jassåå, vainni, tehdäämpä välillä niinMä olen jotenki sillai perverssi, et mä tykkään noist Famin sanaleikeistä.
sama se on muuallakin.soittokavereistaan
souvvat jos ei oo moottoria ja airotnou mutta vene olis.
Me oltiin toissaviikonloppuna mummolassa tekemässä sapuskaa ja mulle jäi paistinpannusta kahva käteen. Viisitoistakesäinen poikani kipaisi oitis eteisen työkalupakille ja ruuvasi kahvan takaisin. Ainakin noilta osin olen siis onnistunut opetuksessa, luulisin.Miten mut (ja kaikki normaalisti kasvatetut) on opetettu: kun paistinpannun kahva on löysä, kääntele pannua ja katso onko siellä esim ruuvia, jota voisi kiristää.
Miten mies on opetettu: paistinpannun kahva on löysä. Aha, heitä roskiin.
Se oli 21v kun muutettiin yhteen ekaa kertaa, ja sillon huomasin että sillä on mm. sellaisia käsityksiä elintarvikkeista, kuten että maito on pilalla kun siitä on päiväys tänään ja koko purkkia ei ole avattu. Ei myöskään osannut oikeasti pestä lattioita tai lajitella pyykkejä alkeellisestikaan. No tähän kaikki miehet sanoo et öhöhö ei niitä tarvikaan, mut kyllä tarvii että tietyt jutut säilyy parempana pidempään. Varsinkin naisten hepeneet.
Mutta anoppilassa oleiillessa olen huomannut kyllä tasan mistä nämä tavat olivat tarttuneet. Käytännönjärki ja nerous ei viihdy samassa paketissa.
kukin lajittelee omat pyykkinsäMiten mut (ja kaikki normaalisti kasvatetut) on opetettu: kun paistinpannun kahva on löysä, kääntele pannua ja katso onko siellä esim ruuvia, jota voisi kiristää.
Miten mies on opetettu: paistinpannun kahva on löysä. Aha, heitä roskiin.
Se oli 21v kun muutettiin yhteen ekaa kertaa, ja sillon huomasin että sillä on mm. sellaisia käsityksiä elintarvikkeista, kuten että maito on pilalla kun siitä on päiväys tänään ja koko purkkia ei ole avattu. Ei myöskään osannut oikeasti pestä lattioita tai lajitella pyykkejä alkeellisestikaan. No tähän kaikki miehet sanoo et öhöhö ei niitä tarvikaan, mut kyllä tarvii että tietyt jutut säilyy parempana pidempään. Varsinkin naisten hepeneet.
Mutta anoppilassa oleiillessa olen huomannut kyllä tasan mistä nämä tavat olivat tarttuneet. Käytännönjärki ja nerous ei viihdy samassa paketissa.
Sanoppa muuta, ne on niin hyviä - vallankin silloin kun ite pääsee ihan valmiiseen pöytään niillä herkuttelemaanmuikut
NIMENOMAAN. Tänään on ollut ihana päivä, harmi että nukuin työajan jälkeisen valoisan ajan. Mut josko pian ois ihan taaaaalviiiii...muuten, meinaakohan se oikeesti ruveta tekemään talvea ?
Ihan on muuten semmonen tutina ja olotila, mun nessu on haistanut tänään semmosen orastavan potentialisen talvikylmyystuoksun, semmosen pakkaspojan hönkäyksen
.
viitannet kaikkien rakastamaan sähkömagneettiseen induktioonMeillä on nykyään kotitöissä sellanen jako, että mä pesen pyykit, imuroin, pyyhin pölyt ja lattiat ja mies tiskaa, vie roskat ja käyttää porakonetta. Ja useammin siistii lemmikkien häkkiä. Toimii nykyään oikein kivasti, ja mies on oppinu tässä vuosien varrella mm. kierrättämään oikein ja käyttämään elintarvikkeiden säilytys- ja säilyvyysasioissa päätään. Meillä ei mee lähes ollenkaan ruokaa roskiin enää mistään syystä.
Vielä huominen ja lauantai paastoa, miten selviän kun katselen vaan jo tulevaa induktiokautta varten aterioita
Oi sentään, mä voin niin sieluni silmin nähdä tuon käyntisi ...mummisi katselee sua ja kuuntelee juttujas tuikkivin silmin ja huokailee samalla, miten onnellinen onkaan kun saa olla elämässäs mukanaTerkkui mummilasta.
Ollaa käyty kaupoil, pesty pyykkii ja siivoiltu.
Hauska päivä ollu. Ollaa naurettu huolella.Paras mummi ikinä! Harvemmin tulee oltua tällee pidemmänkaavan mukaan. Mummi on yleensä meil ja lapset vie aina kaikki huomiot, nyt sain mummin ihan itelle.
Haen kohta lakanat kuivaushuoneesta ja sit kotia kohti.
Kauheesti olis kivoi ketjui mihin vastata mut himas sit vasta. Ei täl luuril jaksa räveltää.
Bussil pitäs kotiutuu. En kehtaa ruikata kyytii keltään ja taksil en enää suhaa.
On mun vaan sanottava, että kyllä tässä jo lunta kaipaa ...vaikka on tää syksykin ollut ihan ihmeen huikee, väriloisto kohdillansaNIMENOMAAN. Tänään on ollut ihana päivä, harmi että nukuin työajan jälkeisen valoisan ajan. Mut josko pian ois ihan taaaaalviiiii
Mie luvin ensin ihan jotain muutamuikut
Meillä maksoi aikanaan, oiskohan ollut 15 senttiä per sivu.Maksaako kirjastossa tulostaminen?
maksaa sen verran että kannattaa ostaa oma tulostin.Maksaako kirjastossa tulostaminen?
Meijen kirjastossa maksaa 10 senttii per arkkiMaksaako kirjastossa tulostaminen?