Mut HEI! Sinäpä et oo laittanu muuten tisseistäs kuvaa vielä!huhupuheita, et oo itekkään laittanu
mä mikään neiti olekkaan.Mut HEI! Sinäpä et oo laittanu muuten tisseistäs kuvaa vielä!
Ruutiksella oli tissikuva rimpsessaketjussa!
Äkkiä tään oppii.haha joo en ihan vielä ole sisäistänyt miten tää palsta toimii niin paljon nappuloita ja toimintoja jne.
Qwartsi: koska kukaan muu ei kuitenkaan kehtaa alkaa utelemaan ni mä voin hoitaa nää meidän kuulustelut heti pois alta.
Vapaa/varattu
Lapseton/lapsellinen
Ikä? ( ees suuntaa-antava )
Blodi/brune? ( tää on vaan mua varten )
Jos oot nainen niin tissikuva on ollu tapana laittaa melko pian ketjuunnuttua.
No peppukuvatkin käy!Hahah, tissikuvani eivät kuulu nettiin
Ei ole lapsia..... ehkä tässä joskus..., 24v, punaset hiukset
Tässä olisPitäisköhän tässä jotakin iltamusaa vielä kaivaa.
Kuka teki mitä??? Kai otit screenshotin?eipäs poisteta kirjotuksia kun kerran laittaa.
en ottanu kun en edes tiiä mikä toi on ja tuli ilmotus että lainasit mun viestiä, mutta mitään ei näkyny.Kuka teki mitä??? Kai otit screenshotin?
Eihän tollanen sovi!
äh, unohdin vastata tuohonHahah, tissikuvani eivät kuulu nettiin
Ei ole lapsia..... ehkä tässä joskus..., 24v, punaset hiukset
en ottanu kun en edes tiiä mikä toi on ja tuli ilmotus että lainasit mun viestiä, mutta mitään ei näkyny.
*ruttaa oikee kunnolla ilmat pihalle*
<- jotain lähelle muumioo.
Mä oon yli kolmekymppinen lapsellinen hupakko.äh, unohdin vastata tuohon
eli siis avoliitossa tällä hetkellä
Minkäs ikäisiä muut täällä yleensä ovat?
lispetti voi todistaa, se on kuvan nähny.no eikai sentään
Joku 25v koltiainen myssy päässä siinä istu melko happaman näkösenä. Ihan kuin the grumpy cat.lispetti voi todistaa, se on kuvan nähny.
nyt ei onnistu sulla enää kertotaulu 2 ja pilkkaat vielä normaalia ilmettäkin.Joku 25v koltiainen myssy päässä siinä istu melko happaman näkösenä. Ihan kuin the grumpy cat.
Ikäni on jotain 30-50 väliltääh, unohdin vastata tuohon
eli siis avoliitossa tällä hetkellä
Minkäs ikäisiä muut täällä yleensä ovat?
Kerroinkin mitä näin, mä mitään pilkannu.nyt ei onnistu sulla enää kertotaulu 2 ja pilkkaat vielä normaalia ilmettäkin.
Ikäni on jotain 30-50 väliltä
Mä vieläkin selvittelen tuota. Suurin osa taitaa olla ikäharukalta 25-60 v. Itse olen vasta 21, varmaan nuorimpia ellei nuorinkin.Minkäs ikäisiä muut täällä yleensä ovat?
Jotkut muutkin on tuossa joku viikonloppu sittenlispetti voi todistaa, se on kuvan nähny.