Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Välli mulla ilmeisesti on keltarauhasessa jotain häikkää. Se aiheuttaa just tota ovulaation jälkeistä vuotelua. Mietin itsekin sitä, et vaikuttaako raskautumiseen. Vuotoa tuli heti oviksen jälkeen parina päivänä ja sitten nyt loppukierrosta. Voi se vaikuttaa, mut mulla näemmä ei. Ainakaan näillä tiedoilla. Luin netistä, et jotkut käyttää vehnänalkioöljyä ja jotain tohon ongelmaan. Ajattelin, et ens kierrosta voisin käyttää, jos ei tärppää.


Mut mä nyt eilen plussasin selkeän plussan ja siirryin odottajiin. Kokemuksesta tosin tiedän, et tämä ei mitään vielä tarkota. Nyt alkaa seuraava odottelu. Alkuraskauden ultran varaan joulukuun alkuun ja katsotaan sit. Jos sinne asti päästään.

Tsemppiä teille kaikille! Toivotaan plussatuulia mahdollisimman nopeasti kaikille. (y)
 
Ei oo tullu testailtua muuta kuin ovistestillä..löyty laatikon pohjalta.
Antoi yllättävän vahvan viivan.

Ei ovisoireita mutta raskausoireita kenties.
Hyvin herkistynyt hajuaisti, raudanmaku suussa, tissit pinkeät, menkat poissa ( kp 40 dpo X ), räjähdysherkkyys jne. Aattelin että oottelen niitä ebayn testejä ja teen niillä sitten kun tulevat. Toivottavasti jo tänään :)
 
Empuska ja Välli <3 voin vain kuvitella kuinka pahalta tuo tuntuu:(

Kärppänä paljon vauvaliimaa mukaan:love:
Woltilla jänniä hetkiä (y) ootellaan:geek:

ON: en tiedä enää missä mennään.. Viime viikolla oli selkeämpiä menkkamaisia tuntemuksia ja sitkeämpää limoja (kp8) ja sit ne loppui hiljalleen.. Nyt vain välillä nivusissa tuntuu oudolta. Limojakaan ei juuri nyt ole. Kiertojen keskiarvon perusteella ovis olis tulevana viikonloppuna, lyhyemmän mukaan tänää (en usko) ja pisimmän mukaan ens viikon ti. Hirveän hankalaa(n)
 
  • Tykkää
Reactions: Välli
Kiitos vohveli ja empuska. :) Kyllä se plussa tulee teillekin vielä. Toivottavasti pian.

Woltilla kuulostaa kyllä jo lupaavalta. Itse olin ainakin viime viikon niin jumalattoman kärttyinen ...toki se sopisi myös menkkojen alkuun, mutta oli vaan kertaa 10. Vähintään. Ukolle tosin totesin, kun valitti mun kärttyisyyttä, että en mä ole pahalla tuulella. Sä vain olet harvinaisen ärsyttävä. :rolleyes:

Mulla on herkkä hajuaisti normaalistikin, mutta viime viikolla jo huomasin, että se oli normaaliakin herkempi. Nyt iski nuha, joten nenä on tukossa. Onneksi?

Pahoinvointiaaltoja käväisi myös jo viime viikolla, mikä mulla on sinänsä uutta. Yleensä pahoinvointi iskee vasta rv 6. Mut helpottikin kyllä jo. Itse asiassa nyt on menossa hyvin oireeton jakso, paljon vähempi oireinen kuin viime viikolla. :cautious: Mikä ei sinänsä tarkoita välttämättä yhtään mitään, sama oireeton jakso on tullut aiemmissakin raskauksissa. Mutta koska pitää olla tyhmä, alkaa miettiä...

Noh, se nähdään. Ultraan, ultraan. Siellä se sitten selviää. :)
 
Empuska ja Välli :( !! Halaus. En tiedä onks ne PCt viallisia, veikkaan että ne reagoi herkemmin tma koska tuolla blogissa joku sai ihan pinkin selkeän viivan ja hcg oli 8. Eli olisko että ne reagoi epäpuhtauksiin tai siihen happamuuden vaihteluun. En tiedä.. harmittaa tosiaan. Ne oli nii kivoja napata kaupasta.

Wolt toivotaan :)!

Kärppänä, paljon peukkuja että kaiki menee nyt hyvin !

Ja ketäs muita. .kaikille tsemppiä!

Lisbon..kauanko sulla on menetyksestä? Noihan on tosi vahvat viivat vielä. .tosin oli itsellänikin hcg 4viikkoa keskeytyksestä vielä 61 ja siitä viikko 21, mut mulla oli tavaraa jääny. Aikaisemmin hcg on laskenu kolmessa viikossa alle 20 (tehty rv13-21 eli hcg ollu tosi korkealla)
 
Empuska ja Välli :( !! Halaus. En tiedä onks ne PCt viallisia, veikkaan että ne reagoi herkemmin tma koska tuolla blogissa joku sai ihan pinkin selkeän viivan ja hcg oli 8. Eli olisko että ne reagoi epäpuhtauksiin tai siihen happamuuden vaihteluun. En tiedä.. harmittaa tosiaan. Ne oli nii kivoja napata kaupasta.

Wolt toivotaan :)!

Kärppänä, paljon peukkuja että kaiki menee nyt hyvin !

Ja ketäs muita. .kaikille tsemppiä!

Lisbon..kauanko sulla on menetyksestä? Noihan on tosi vahvat viivat vielä. .tosin oli itsellänikin hcg 4viikkoa keskeytyksestä vielä 61 ja siitä viikko 21, mut mulla oli tavaraa jääny. Aikaisemmin hcg on laskenu kolmessa viikossa alle 20 (tehty rv13-21 eli hcg ollu tosi korkealla)
Siis nyt on kp15 JOS tyhjennyksen eka päivä lasketaan kp1:ksi...?! Joka tapauksessa tasan 2 viikkoa sitten oli tyhjennys. Tottahan sitä vielä on hormoonia, mutta pitkä se on odottavan aika näinkin päin! (n)
 
Täällä kp 19 tyhjennyksen jälkeen. Ovistesti oli tänään hiukan haaleempi ku eilinen. Tänään tullu kanamunalimat (anteeks suorapuhe) ja nippaillut jo vkl. Katotaan lähteekö haalenee entisestään se ovistesti vai voisko ovis tulla vielä näin aikasin. Viimeks tein r-testin viime tiistaina. sillon näky todella haalee viiva testiajalla, kuivuttuaan ei näkyny muuta kun valoavasten punanen viiva, muuten näytti negaa. Uskon, et nyt olis ihan puhdas nega jo..
 
Haamun mäkin näen tossa tikussani.. o_O
Tekis mieli testata uudelleen, mutta pakotan itseni malttamaan aamuun.. Teki miehellekin mieli näyttää, että näkeekö se liuskassa punaista, mutta en viitsi, kun se on vielä hätähousumpi, kun minä ja alkais vaatia, että pitäs heti testata uusiksi :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: _Tirppunen_
Suuret halit kaikille pettymyksen kohdanneille, oli se sitten keskeytys, menkat tai toisten ihmisten ajattelemattomuus! :( ja tsempit piinailijoille ja haamuilijoille ja onnittelut plussanneille ja kaikille kuumeilijoille vauvatuulia!:love:
En oo käyny aikoihin (pariin viikkoon...) lukemassa ees ku aattelin että mennään tjottailemalla..:whistle: ja niinhän se onnistuki torstaihin asti ku alko ovis oireita tuleen. Aloin käyttää muutama viikko macaa ja voin kertoo että kyllä se jotain tekee! Piristävän vaikutuksen takia (ja hedelmällisyyden lisäämiseksi...) aloin sitä vetää ja tämän päivän on kyllä saanu kärvistellä ku vasemman puolen munasarja tuntuu siltä niinku sitä solmuun väännettäs!:confused: ja kelit on kosteat....:rolleyes: onneksi annoin miehelle eilen oikein erityisen isänpäivälahjan..:love:;):ROFLMAO: nii, ja ei se maca oo kyllä vaikuttanu yhtään piristävästi!:cautious:
 
Mää tuun tänne ihmettelemään (ja kuumeilemaan)... Mulla on tänään kp 26 ja kierto on enemmän. tai vähemmän epäsäännöllinen ja aika pitkä, en oo kovin pitkään merkkaillut päiviä ylös mutta pisin kierto on ollut 39 pv ja lyhyin 34.

Mutta siis kuinka pitkään teidän oviskivut tuntuu?! tässä kierrossa mun munasarjan kohdilla alkoi jomotella kp 14 ja pari päivää sen jälkeen paperiin jäi kerran punertava läikkä. Ne jomottelut on jatkuneet tähän päivään asti, lähinnä vasemmalla puolella ja välillä myös kohdun kohdalla. Tänään mun vatsa on ollut ihan kosketusarka, esikoinen istahti mun mahan päälle päivällä ja vihloi ihan hulluna :O
Aamulla maistui outo metallin maku suussa ja olin jo ihan varma, että se on joku raskausoire, mutta tuskin... Vaikka olispa...
 
Plussia ja haamuja heti kun pari päivää lukematta :) Isosti onnea ja tarriksia :)
Oon ihan fiilareissa teidän puolesta.

wolt Hmm, mielenkiintoiset tilanteet sulla. Oireet kyllä kovasti lupailevat hyvää.
vprinsessa Minäkin melkein sokea haamuviivojen bongaaja näen ihan selkiästi, tsemppiä!!

Itsellä alkoi eilen kp1, tasan 14pv oviksen jälkeen, aivan selvät menkka enteilyt kyllä koko viikon. Välillä meinasi ajatus karata, " haistanko sittenkin vähän tarkemmin, onko nää tissi aina tän tuntuiset, jännästi repii vatsaa ei varmaan ennen ole tällai, no onhan tää pieni flunssa jo jännästi kai pari viikkoa kestänyt"....... Ja lista senkun jatkui. Mutta kyllä sen oikeasti tietää jossain järjessä että mitkä on oikeita ja mitkä kuviteltuja. PMS sekainen itkuhan se kuitenkin pettymyksestä viikonloppuna pääsi.

Täällä myös jatkuvaa kyselyä joka suunnasta " millonkas teille nyt se vauva". Sitä ollut häistä lähtien. Inhottaa kierellä vastauksia :( Hitto kun ei kaikille tule korissa ovelle päivässä vaikka kuinka kovasti haluaisi :mad:
No mutta uuteen kiertoon, kohtahan sitä saa taas leikkiä noilla tikuilla :)
Isot plussatuuli puhallukset kaikille!
 

Yhteistyössä