Kasvojen muodon muutos?

No sitten on valmis, eikö se on sitten minun kierre ja ongelma? Mistä sä edes voit tiedä minkälainen olen silloin? Tarkoitus vaan päästä taas haukkumaan...
Harkitse nyt vähän. Mitä jos seuraavana vuonna haluat naamasi vaikka perunan muotoiseksi?

On eri asia laittaa hiuksiin kiva kampaus, meikata jne, koska meikit pestään illalla pois ja kampauksestakin pääsee eroon. Kulmien tai ripsien värjäys ei kestä loputtomiin. Nuo leikkaukset on oikeesti lääketieteellisiä juttuja, lähes lopullisia, ja kuten tuossa yks vieras sanoi, niin ne ei ole riskittömiä.
 
Harkitse nyt vähän. Mitä jos seuraavana vuonna haluat naamasi vaikka perunan muotoiseksi?

On eri asia laittaa hiuksiin kiva kampaus, meikata jne, koska meikit pestään illalla pois ja kampauksestakin pääsee eroon. Kulmien tai ripsien värjäys ei kestä loputtomiin. Nuo leikkaukset on oikeesti lääketieteellisiä juttuja, lähes lopullisia, ja kuten tuossa yks vieras sanoi, niin ne ei ole riskittömiä.
Tietysti eivät ole riskittömiä :D. En olisi muuten kysynyt täällä muista vaihtoehdoista ja muilla forumeilla en valitettavasti käy missä ehkä voi kysyä nämä asiat ilman arvostelua.
 
vierailija
Miksi et muuta täältä pois jos täällä kaikki huonoa? Miksi et hae tietoa muualta vaan täältä köyhisten joukosta? Että pääsisit taas pätemään, mulla on rahaa tällaisiin, mistäs teille?

Ihan itse kerjäät verta nenästä, etkä näemmä vieläkään opi sitä vaikka vuosikausia täällä olet roikkunut. Sulla on paha addiktio aina johonkin, PAKKO PAKKO PAKKO! :(
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
Miksi et muuta täältä pois jos täällä kaikki huonoa? Miksi et hae tietoa muualta vaan täältä köyhisten joukosta? Että pääsisit taas pätemään, mulla on rahaa tällaisiin, mistäs teille?

Ihan itse kerjäät verta nenästä, etkä näemmä vieläkään opi sitä vaikka vuosikausia täällä olet roikkunut. Sulla on paha addiktio aina johonkin, PAKKO PAKKO PAKKO! :(
-Täällä ei ole pahaa olla, missä noin sanoin?
-Leikkaukset nykyään edullisia ja ne saa vaikka osamaksullakin, missä täällä puhun rahoista?
-Kyllä paha addiktio on ja paha adhd aina päällä :), totta puhut. Olen vaan tekeväinen ihminen ja haluan kerkiä monet asiat.
 
Hiedän mielestä kun kaikki toimii ;). Vaikka niin kuin sanoin menen keskustelemaan mutta käyn muutamia lääkäreitä ensiksi läpi ennen päätöstä.
Siinä vaiheessa kun sä menet ihan oikeasti pätevälle ammattilaiselle, niin se ei kyllä kerro sulle, että kaikki toimii ja yllytä tekemään harkitsemattomia leikkauksia. Varmasti saat ammattilaiselta parempaa konsultaatiota kuin täältä. Voin luvata sen.

Kuten täällä on monesti jo sanottu, jokainen nukutus on riski. Jokainen leikkaus on riski jne. että mä suosittelen kuitenkin perehtymään vähän siihenkin puoleen mitä kaikkea saattaa sattua operaatiossa.

Jos haluat muokata kasvojasi uuteen uskoon, niin en usko, että siinä auttaa mikään muu, kuin kirurgin työkalut.
 
Siinä vaiheessa kun sä menet ihan oikeasti pätevälle ammattilaiselle, niin se ei kyllä kerro sulle, että kaikki toimii ja yllytä tekemään harkitsemattomia leikkauksia. Varmasti saat ammattilaiselta parempaa konsultaatiota kuin täältä. Voin luvata sen.

Kuten täällä on monesti jo sanottu, jokainen nukutus on riski. Jokainen leikkaus on riski jne. että mä suosittelen kuitenkin perehtymään vähän siihenkin puoleen mitä kaikkea saattaa sattua operaatiossa.

Jos haluat muokata kasvojasi uuteen uskoon, niin en usko, että siinä auttaa mikään muu, kuin kirurgin työkalut.
Tiedän että on riski, niin kuin jo sanoin, siksi mietin muita vaihtoehtoja ja en tiedä onko joku muu ratkaisu kun nukutus ja implantit, mietin rasvansiirto, mutta tästä pakko enemmän tietoa saada. Tiedän vain yhtä kuka teki sen rintoihin ja tulos oli todella hyvä. Mutta hän teki sen Portugaliassa.
 
Tiedän että on riski, niin kuin jo sanoin, siksi mietin muita vaihtoehtoja ja en tiedä onko joku muu ratkaisu kun nukutus ja implantit, mietin rasvansiirto, mutta tästä pakko enemmän tietoa saada. Tiedän vain yhtä kuka teki sen rintoihin ja tulos oli todella hyvä. Mutta hän teki sen Portugaliassa.
Sitten sun kannattaa varmaan konsultoida kirurgia, joka tekee vesisuihku rasvasiirtoja.
 
Mullakin on todennäköisesti jonkinasteinen add, vaikken diagnoosia koskaan ole käynyt hakemassa.

Itse voisin sinkkuna elää vaikka kuinka boheemisti, mutta kun on lapsia tullut tehneeksi tähän maailmaan niin pitää olla heille esikuvana ja naisen mallina. Ja mä en halua antaa heille add:n mallia, varsinkin kun noilla voi geenienkin puolesta olla muutenkin semmoiseen taipumusta.

Mä en voi mennä jokaisen mieliteon mukaan, sännätä joka paikkaan, en koheltaa niin paljon kuin haluaisin ja hihitellä päälle. Vaikka itse voisin haaveilla puoli päivää luontoa katsellen niin on tartuttava askareisiin.

No, parempi kun pysyn taas vaihteeksi poissa Milannan ketjuista. Hermo menee yleensä jo ekasta rivistä.
 
laaman nöyhtä
Ala nyrkkeillä, vapaaotella tai mene Siwan iltakassaksi. Saat luomumuotoilua luomunyrkein ja mikä parasta, tyyli vaihtuu päivittäin! On päärynä-, omena-, avokado- ja jopa suosittua rypälemuotoilua.
 
vierailija
Jotenkin aika jännää, miten ihmiset pitävät kauniina eri asioita...mulla on siis luonnostaan tuon mallinen leuka, kuin noissa linkatuissa kuvissa...ja koko ikäni olen toivonut kasvojeni olevan pyöreämmät :)...ap:n kuvan olen nähnyt, olet ihan kaunis nykyiselläsi.
 
Jotenkin aika jännää, miten ihmiset pitävät kauniina eri asioita...mulla on siis luonnostaan tuon mallinen leuka, kuin noissa linkatuissa kuvissa...ja koko ikäni olen toivonut kasvojeni olevan pyöreämmät :)...ap:n kuvan olen nähnyt, olet ihan kaunis nykyiselläsi.
Luultavasti se näyttää sulla hyvältä kun se on luonnollinen eikä tehty.
 
  • Tykkää
Reactions: AivanSama

Yhteistyössä