Kasvojen muodon muutos?

Asiansa osaava ihminen pystyy auttamaan kyllä.
Kannattaa kokeilla, suosittelen.

Tuossa kun jotakin menee pieleen niin sun kasvot on pilalla ja sitä ei noin vain korjatakaan.
Melkein joka toisella julkiksella ne on :). Ainakin kun keskustelin näistä yhden kirurgin kanssa, niin korjata saa ja poista ne jos halua, enkä halua överiksi, vain pientä muutosta.
 
Psykoterapia olisi paras vaihtoehto.
Ei auttaa tähän :D ja olisi kamala jos ihmiset olisivat ilman tunteita, ilman yhtään huonoa itsetuntoa, aina vain tyytyväisiä joka asiaan. Haluan että minulla olisi tunteita, joissakin asioissa minulla on hyvä itsetunto ja joissakin asioissa ei ja se on aivan normalia, sekä olen jo lapsuudesta alkaen sellainen ihminen että jotkut asiat pitäisi tehdä täydellisesti ja jotkut asiat pakko näyttää täydelliseltä, siihen minulle mikään muu ei auttaa kun ratkaista ongelmat, vaikka tämä ei voi edes kutsua ongelmaksi, tätä vain haluan.
 
Melkein joka toisella julkiksella ne on :). Ainakin kun keskustelin näistä yhden kirurgin kanssa, niin korjata saa ja poista ne jos halua, enkä halua överiksi, vain pientä muutosta.
Suosittelen sitä terapiaa, hypnoosia ihan mitä vain.

Elä vaan luule, että tuo jää tuohon. Niitä pitää päivitellä ja helposti tuo muokkaus lähtee hanskasta.
Ymmärtäisin helpommin, jos sulla olis joku oikea tarve laittaa....mutta näin puolueettomana voin sanoa, että ei ole.

Sä näytät nuorelta ja freesiltä. Monet noista sun mainitsemista julkkiksist olis varmaan onnessaan jos saisivat yhtä nuorennäköiset ja kauniit kasvot mitä sinulla.

Anna edes muutama ajatus sille, että kävisit jonkun oikeasti asiansa osaavan luona juttelemassa tästä.
 
vierailija
Joko oot provoaja tai sitten jotenkin vähän surullinen tapaus. Ihme tempauksia ja elämää kuvaat olevan. Tulee sellainen olo, et tähän halpaan en mene, tai jos on tosi tarinoita, niin tosiaan olis sinne terapiaan hyvä aika varata myös. Enkä sano tätä ilkeyksissäni, vaan ihmettelen.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
Suosittelen sitä terapiaa, hypnoosia ihan mitä vain.

Elä vaan luule, että tuo jää tuohon. Niitä pitää päivitellä ja helposti tuo muokkaus lähtee hanskasta.
Ymmärtäisin helpommin, jos sulla olis joku oikea tarve laittaa....mutta näin puolueettomana voin sanoa, että ei ole.

Sä näytät nuorelta ja freesiltä. Monet noista sun mainitsemista julkkiksist olis varmaan onnessaan jos saisivat yhtä nuorennäköiset ja kauniit kasvot mitä sinulla.

Anna edes muutama ajatus sille, että kävisit jonkun oikeasti asiansa osaavan luona juttelemassa tästä.
Sitten minun pakko hautaan asti käydä terapeutilla, kun sen kuitenkin haluan tehdä :ROFLMAO: kukaan tai mikään mun mielipide ei voi muuttaa.
 
Joko oot provoaja tai sitten jotenkin vähän surullinen tapaus. Ihme tempauksia ja elämää kuvaat olevan. Tulee sellainen olo, et tähän halpaan en mene, tai jos on tosi tarinoita, niin tosiaan olis sinne terapiaan hyvä aika varata myös. Enkä sano tätä ilkeyksissäni, vaan ihmettelen.
Surulliseksi ei voi kutsua, kun harvoin olen pahalla päällä. Mutta ymmärrän täysin että kaikki eivät voi ymmärtä tätä ajatusmaailma, kun joku toinen halua muutoksia.
 
Surulliseksi ei voi kutsua, kun harvoin olen pahalla päällä. Mutta ymmärrän täysin että kaikki eivät voi ymmärtä tätä ajatusmaailma, kun joku toinen halua muutoksia.
Positiivinen sie oot ja täynnänsä elämän iloa.:)
Mutta kun se on sun mieli kun nyt temppuilee.
Sulla ei ole pelkästään freesit ja kauniit kasvot, vaan ne on myös erittäin uniikit minusta. Ei mikään joka Elsan lärppä vaan paljon erikoisemmat, kauniilla tavalla.:love:
 
  • Tykkää
Reactions: Peyote
vierailija
Koreassa hiotaan leukaa. Jos terävyydellä siis haet V-leukaa niin sinne mars! Ne tekee sitä paljon, että varmaan osaavatkin. Mutta aika radikaalia se on... Itse en uskaltaisi.
Ennen, kun luin tekstin, ajattelin, että vasemman puolinen on kauniimpi ja poskia kohotettu tai jotain ja oikea se ennen kuva. Olikin toisinpäin ja leukaahan tossa on muutettu. Musta ainakin huonompaan suuntaan. Ryhti katosi ja kaunis muoto.
 
  • Tykkää
Reactions: papumössö
Positiivinen sie oot ja täynnänsä elämän iloa.:)
Mutta kun se on sun mieli kun nyt temppuilee.
Sulla ei ole pelkästään freesit ja kauniit kasvot, vaan ne on myös erittäin uniikit minusta. Ei mikään joka Elsan lärppä vaan paljon erikoisemmat, kauniilla tavalla.:love:
Kiitos :D, se ei tempuilee, halusin sen aina, ainakin 15 vuotta jo varmasti ja kun sen on aina mielessä, niin parempi nyt jotain teen sen eteen, kun joka kerta olen epätyytyväinen tähän. Vaikka en ajattele tätä päivittäin, ei ole edes aika, mutta se tulee meileen silloin tällöin ja vielä silloin kun jonnekin pitää lähteä, niin peilin edessä olen kauan, kun juuri meikillä haluan saada erilaista muotoa, niin miksi, paras on mennä ja muuta sen.
 
Kiitos :D, se ei tempuilee, halusin sen aina, ainakin 15 vuotta jo varmasti ja kun sen on aina mielessä, niin parempi nyt jotain teen sen eteen, kun joka kerta olen epätyytyväinen tähän. Vaikka en ajattele tätä päivittäin, ei ole edes aika, mutta se tulee meileen silloin tällöin ja vielä silloin kun jonnekin pitää lähteä, niin peilin edessä olen kauan, kun juuri meikillä haluan saada erilaista muotoa, niin miksi, paras on mennä ja muuta sen.
Meinaatko, että se sitten loppuu siihen?
Että et hetikohta ole muokkaamassa jotakin muuta?
 
Just juu. Sun viestit kaladtelee aina kehuja itsestäsi, tällä kertaa muodossa: "ei sun tarvii, oot kaunis noin!" :) Hoh hoi...
Eipä se mun mielestä ole noin.
Kyllä tässä on nyt päätös nähtävästi jo tehty.

Yleensä ihmisillä on tapana kysellä mielipiteitä ja kertoa asioista somessa. Joskus saa ihan hyviä vinkkejä etc...
 
Meinaatko, että se sitten loppuu siihen?
Että et hetikohta ole muokkaamassa jotakin muuta?
En, en halua mitään muuta, paitsi kuntosaali ja tervellinen ruokavalio on tärkeä :D, jos menee överiksi sitten todellakin laitan itseä hoitoon ihan vain lastenkin takia, mutta tiedän ettei menee, kun tämäkin mitä haluan on pientä, niin kuin sanoin en halua isoja muutoksia, muutos on pieni mitä minulla on mielessä, mutta saan anakin parempi itsetunto.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
ja kyllä sen muutos saa täyteaineillakin. Mutta ei kiitos taas, mitä viimeksi minulle tehtiin, oli todella epäammatilaista, onneksi vain 6ksi kuukaudeksi ja vaikka varmasti joku osaa sen tehdä, niin en halua joka kerta laittaa täyteaineet kasvoihin, sitten muutaman vuoden päästä olenkin just järkytävässä kunnossa.
 
rasvansiirto kans vaihtoehtona voi olla? Mutta onko tulos kaunista? Implantit jos pienet laittaa on helpoa laittaa pois ainakin, mutta se toimenpite niin kuin sanoin pelottaa, jos ei olisi yhtään pelkoa, niin menisin jo ajat sitten.
 
En, en halua mitään muuta, paitsi kuntosaali ja tervellinen ruokavalio on tärkeä :D, jos menee överiksi sitten todellakin laitan itseä hoitoon ihan vain lastenkin takia, mutta tiedän ettei menee, kun tämäkin mitä haluan on pientä, niin kuin sanoin en halua isoja muutoksia, muutos on pieni mitä minulla on mielessä, mutta saan anakin parempi itsetunto.
No siinä tapauksessa onnea matkaan ja tule päivittelemään välillä.:)

Se hyvä itsetunto on kyllä tärkeä juttu. Kannattaa panostaa senkin hoitamiseen ja kehittämiseen.:)

On suuri rikkaus, että meitä on erilaisia ja erinäköisiä.
Voi kun jokainen olisi tyytyväinen itseensä juuri sellaisena kuin on.:)
 
rasvansiirto kans vaihtoehtona voi olla? Mutta onko tulos kaunista? Implantit jos pienet laittaa on helpoa laittaa pois ainakin, mutta se toimenpite niin kuin sanoin pelottaa, jos ei olisi yhtään pelkoa, niin menisin jo ajat sitten.
Iho venyy implanteista?
Kun ne poistaa niin iho jää roikkumaan?
Rasvan siirto olis kai luontevin...mutta en minäkään tiedä lopputuloksesta; pysyykö se rasva paikallaan siinä mihin se on laitettu?
 

Yhteistyössä