Kasvojen muodon muutos?

Onko teillä tietoa, jos haluan saada pikkasen erilaista muotoa kasvoihin, onko ainoa ratkaisu implantit? Kyseinen toimenpide pelottaa pikkasen ja kokeilen katsoa ja etsiä muita ratkaisuja, en halua mitään hirveitä muutoksia, vain pikkasen terävyyttä, sen olin aina halunut kun en ikinä ollut tyytyväinen omaan muotoon. Kiitos :)
 
Sulla on kauniit kasvot, älä hyvä ihminen mene tärvelemään.

Kun vanhenet, ne ehkä terävöityy. Mutta jos menet jotain implantteja laittamaan, se takuuvarmasti tekee sut omituisen näköiseksi ja vanhentaa. Älä. Olet kaunis juuri noin.
Oikeasti haluan sen todella kovasti, en jaksa että sen takia aina huono itsetunto. Olen tehnyt joskus aikoja sitten tästä aloituksen ja nyt päätin että teen nämä asiat mitä halusin jo kauan. Tänään aloitin kestopigmentoinista :D kahteen paikkaan, seuraavaksi hampaat kuntoon eli laminaatti, haluan valkoinen hymy ja implantit kasvoihin ei muuta.
 
Oikeasti haluan sen todella kovasti, en jaksa että sen takia aina huono itsetunto. Olen tehnyt joskus aikoja sitten tästä aloituksen ja nyt päätin että teen nämä asiat mitä halusin jo kauan. Tänään aloitin kestopigmentoinista :D kahteen paikkaan, seuraavaksi hampaat kuntoon eli laminaatti, haluan valkoinen hymy ja implantit kasvoihin ei muuta.
Mihin kohti meinasit ne implantit laitattaa?
 
Olen kerran sen tehnyt jo täyteaineilla, se oli iso virhe, kun minulle laittoivat aika paljon tätä, maksoin noin 4.000 yht jos ei yli ja tulos oli todella huono, sekä pelkoa jos iho jää roikumaan. Nyt jos löydän jonkun ratkaisun sen teen, mutta tietysti nyt en enää menee samalla tavalla mietimättä kuin viimeksi.
 
On muuten paljon nätimpi ennen tota kummallista leukamuutosta.
Jep. Korealaiset naiset on kauniita luonnostaan, mutta ne monet leikkauttaa ittensä alienkloonien näköisiks. Tossa on aika hyvä esimerkki siitä, miltä useimmat kauneusleikkauksissa käyneet näyttää. En tiiä, onko toi daami tehny leikkauksia, mut tolta ne näyttää.

Sinänsä ihan nätti, mutta ei persoonallisen tai särmikkään näköinen.
 
missä posket ja leukka sinne keskelle reunoihin :D en tiedä miten edes tätä selitän, eli just sellaiset päärynänmuotoiset kasvot haluan, niin kuin tässäkin kuvassa nro 2 thaimalaisella naisella.
Kapeat kasvot vanhentaa.
Sä olet nuoren näköinen ja kaunis juuri sellaisena kuin nyt olet.
Mutta tietenkin laitat mitä haluat. Mutta ennemmin menisin jonnekkin kurssille mikä vahvistaa itsetuntoa. Säästyisit monilta kivuilta ja säryiltä.
 
  • Tykkää
Reactions: papumössö
Kapeat kasvot vanhentaa.
Sä olet nuoren näköinen ja kaunis juuri sellaisena kuin nyt olet.
Mutta tietenkin laitat mitä haluat. Mutta ennemmin menisin jonnekkin kurssille mikä vahvistaa itsetuntoa. Säästyisit monilta kivuilta ja säryiltä.
Kyseinen itsetunto minulla on jo niin kaun kun olen :D ikinä en ollut tyytyväinen, mikään ei auttaa kun tehdä jotain sen eteen.
 
No voithan sä sit harkita matkaa Koreaan. Mut luulen, että oot kivan näköinen luonnostaankin. Harvoin on suomalainen nainen ruma. Ja toi leuanmuokkauskin taitaa olla sen verran uus juttu, et en tiiä, miltä se sit näyttäisi vaikka vanhetessa tms.
Niin on, täällä ei edes tehdään, paitsi Tiina Jylhä, mun olisi pitänyt mennä sinne, mutta en mennyt, kun mietin Eu:ssa aika vähän ko asiasta kokemuksia.
 

Yhteistyössä