The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Äh tekis mieli patukkaa:psuklaapatukkaa :rolleyes:mutta ei oo yhtään :devil:eikä jaksa lähtee kauppaan. :confused:Olis vaan ateriankorvikepatukoita ja vasta söin päivällistä(pirtelön ja tomaattia,ruisleipäviip.):(
 
Lastentarhanopettaja päiväkodissa auttoi poikaa laittamaan saappaita pojan jalkoihin...
Opettaja kiskoi minkä jaksoi samalla kun poika työnsi jalkaa saappaaseen,
mutta helppoa se ei totisesti ollut.

Kun toinenkin saapas vihdoin oli jalassa, opettajalla oli ihan hiki.
Ei ihme, että hän melkein voihkaisi, kun poika ilmoitti:
- Ne on väärässä jalassa.

Valitettavasti poika oli oikeassa.

Saappaiden riisuminen ei ollut yhtään sen helpompaa kuin niiden jalkaan vetäminen.
Opettaja onnistui vaivoin pysyttelemään tyynenä,
kun hän toistamiseen kiskoi ahtaat saappaat paikoilleen.
Siinä samassa poika huomautti:
- Ei nää ole mun saappaat.

Opettaja puri kieltään jottei karjuisi pojalle:
- Mikset sinä sanonut mitään?
Kun hän oli kiskonut hankalat saappaat uudelleen pois, poika selitti:
- Nää on mun veljen saappaat.
Äiti käski mun panna ne tänään jalkaan.

Opettaja ei enää tiennyt itkeäkö vai nauraa.
Hän kumartui taas kerran punnertamaan saappaita pojan jalkaan. Huh-huh, valmista tuli - vihdoinkin.
- Missäs sinun lapasesi ovat? opettaja kysyi pojalta.
- Äiti pani ne saappaiden sisään, poika vastasi.
 
Himputtilainen. Menee iltaleffan valkkaaminen hankalaksi. Vitoselta tulee shakaali ja liviltä she- devil. Molemmat olen nähny ja shakaalin ihan tuoreeltaan. She- devilistä on aikaa mut jos mitään muistan niin se oli hauska. Mut kun shakaalissa on Bruce.
Miehenä on hirveen vaikee selittää ittelleen miks kattois romanttiskauhukomediaa jos samaan aikaan tulee Brucen tähdittämä äksönpläjäys. On tää vaikeeta.
 
...öööh..en tiie kehtaako tätä edes täällä paljastaakaan:barefoot: mutta...ihan oon ihmetellyt tässä, että kun tosta postilaatikosta ei ole vieläKÄÄN löytynyt nuita j-lahjahässäkkäkuvastoja ipanoiden kinastelt..katsottavaksi ja suureksi riemun aiheuttajaksi, niin:notworthy:...mä sitten menin kauppareissullani ostamaan näemmä aimo läjän:eek: nuita j- lehtiä:alien:

Kyllä. Paheksun. Moista tuhlaamista ja ennen kaikkea kummallista järjenjuoksuttomuuttani tuossa tilanteessa:barefoot:
 
Mein on vanhemmalla pojalla synttärit sunnuntaita ja lahjaks hän on toivonu uutta Lukon paitaa, ku vanha on käyny pieneksi. Ville Vahalahden paita pitää saada ja nyt ku ex oli käyny sen tilaamassa, nii työkaverit oli sitte käyttäny suhteita hyväkseen ja paita tulee nyt sitte Vahalahden nimmarilla varustettuna. :love:

Voi olla lapsukainen intoa täynnä ku saa lahjansa. :)
 
  • Tykkää
Reactions: epek ja päätön
..vaan SYYYYÖÖÖMÄÄÄÄN!!!

Tarjollansa olis meikäläisen tekemään lasagnea sekä suuren suuri kulhollinen salaattia (tomaattia, kurkkua, jäävuorisalaattia, pähkinäsekoitusta, punasipulirenkaita ja fetajuustontekelepalasia) :)...josko toi hyeenalauma nyt tyytyis moiseen:cautious:
Minä söin juuri iki-ihanaa kanaa, perunoita, vihanneksia, pähkinöitä ja raejuustoa. Sama ruoka joka päivä. Kyytipojaksi kaurajugurtti. Joku on syönyt kaikki soijavanukkaat kaapista, höh.
 
Ai nii. Routamisu kun kirjoitit tosta musiikin kipinästä, niin ei mulla ihan semmoista ole.
Satuin vaan näkemään ilmoituksen ja totesin, että tommoisesta ei oo hirveesti vaivaa.
Treenit kerran viikkoon ja treenikämppä kävelymatkan päässä. Ehkä muutama privakeikka vuodessa. Ei tartte investoida tai panostaa ihmeemmin.
Jos treenis olis toisella puolen kaupunkia, niin ei kiinnostais tippaakaan. Tai jos bändi olis hirveen kunnianhimoinen tai aktiivisesti keikkaa myyvä niin en olis edes lukenu ilmoitusta loppuun. Ei tosiaan o semmoista kipinää, et viittisin jatkuvasti viikonloppuja uhrata sprintterissä istumiseen.

Toisaalta en o koskaan ollu bändissä pystönä joten se ny ainaskin olis ihan uus kokemus.
Varsinaisesti taidoilla ei o niin suurta merkitystä. Noi on vähän kuin parisuhteen valintaa, et hakusessa on enemmänkin hyvä tai sopiva tyyppi kuin virituoosi. Ihan hyvin voi käydä niin, et mä en viihdy heidän porukassaan tai päinvastoin jolloin kenenkään taidoilla ei o mitn merkitystä.

Naapurin kitarasankarin kans aiheesta aikanaan nurkkabaarissa juteltiin kun bändiinsä oli tyrkyllä yks laulaja joka laulun ja rokkikukon hommat taitaa suvereenisti. Kitarasankarin tuomio oli aikas tyly. ”Laulaa ihan sairaan hyvin, mut ei tommoista kusipäätä voi bändiin ottaa.”
 
Minä söin juuri iki-ihanaa kanaa, perunoita, vihanneksia, pähkinöitä ja raejuustoa. Sama ruoka joka päivä. Kyytipojaksi kaurajugurtti. Joku on syönyt kaikki soijavanukkaat kaapista, höh.
Heiii - ällös unohtaos kalaa, se on hyvää ja todella terveellistä :)

Mä nyt enimmäkseen puputin tota salaattia, maistoin toki lasagnea (hyvää oli :)) mutta hyeenalaumani teki sille temput terävät :)(y)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä