Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Vauvakuumepohdintaa.

Mies kysyi tuossa, että enhän mä stressaa kaikkine ovispohdintoineni ja testeineni ja raskausvitamiineineni. Aloin sitten oikein pohtimaan tätä vauvanyritystä, kun tämmönen pohtija olen.

Ja ei, en mä stressaa! Voin jopa sanoa, että en pätkääkään. Tottakai toivon ihan kamalasti, että tärppäisi, ja mahdollisimman nopeasti toki, mutta stressi? Ei sentään.

Mä vähän jotenkin ajattelen, ettäkun esikoinen sai alkunsa kamalan salakavalasti, sain tietää raskaudesta "vasta" kahdeksannella viikolla yms. Kaikki hauska alkuraskauden ja sen odottamisen jännäily jäi. Nyt jotenkin koen, että haluan tehdä tätä lasta ihan koko rahalla. Tehdä jokaikisen sylki ja ovistestin, tunnustella ja haistella jokaikisen limakokkareen mikä musta irtoaa, tehdä raskaustestejä kahden tunnin välein dpo ykkösestä alkaen, ultraviolettivalottaa kaikki testit ja pitää haarukkaa patjan alla maksimoidakseni hedelmällisyyden.

Koska oikeesti mä en usko näihin hommiin - esikoinen sai alkunsa vaikka harrastin seksiä kahdeksan päivää ennen oletettua ovulaatiota - siis sen päivän iltana, kun kuukautisvuoto loppui aamulla. Join kahvia kiinnittymisenaikana, enkä varmasti syönyt vitamiineja. Tupakoinkin, mokoma pahis. Housut puristi munasarjoja ja isäkin käytti liian kireitä boksereita.

Mutta huvittavaahan tää on, ainakin toistaiseks, kertakaikkisesti!

En miekään aiempien kohdalla ole mitään kummoisia tehnyt... Ekan kohdalla muistelen että r-testi näytti ensin negaa ja vasta menkkojen ollessa n. Viikon myöhässä sain plussan. Tokan kohdalla tein testin kun menkat oli pari-kolme pv myöhässä, plussa. Kolmannen kohdalla uumoilin raskautta alavatsakipujen vuoksi... Tein positiivisen r-testitn jo rv 3+. (sitä ennen olin n. Viikon tehnyt epämääräisiä testejä) :-D

Kaikki kolme ovat siis saaneet alkunsa ei niinkään yrittämällä, siis päiviä laskemalla tai muutakaan. Nyt olen vaan alkanut pistää päiviä merkille, koska kai raskautuminen näin olisi todennäköisempää.

Enkä miekää kyllä pahemmin stressaa, kai... :-D

Te kenetkä ootte testaillu ovistesteillä heti km jälkeen niin onko se pysynyt vahvana viivana vai onko haalistunut jossain vaiheessa? Sunnuntain testi oli todella tumma, eilen oli vähän vaaleempi kun kontrolliviiva ja tänään oli suht samoissa kontrolliviivan kanssa. Eilinen pissa oli kyl laimeempaa kun tänään. Mietin et ehtiskö se vähän vaaleentua tässä, jos se ovis nyt tulis vkl. Elättelen kyllä toiveita o_O

Nyt ko mie oon tuota tikkua kattellu niin se kyllä näyttää ihan eriltä ko kertaakaan aiemmin. Livenä tosiaan näkkyy ihan tosi selevästi eikä tarvi käännellä ja väännellä. Pittää testata vaiks ylihuomenna uusiksi niin pitäs jo vissin alakaa näkyä. Pc:llä on muuttunu pakkaus ja minusta näytti että tikutki oli vähän erilaisia. Tai tuo kontrolliviiva kapeampi ja hailurampi, sehän voi olla että näyttää viivanpaikkojaki helepommin, saa nähä.

Empuska voiko olla nuin törkeä viivanpaikka!?

Joo se siitä. Alko testit haalenemaan ja eilen oli enää ihan hailakka haamu testissä. Aamulla alko vuotamaan kunnolla. Onneksi ei tämän pitempään tarvinu ootella vuotoa. Huhtikuussa oli viimeksi keskenmeno rv9 ja vuosin enemmän ja vähemmän 3kk sen jälkeen. Heinäkuussa vasta tasottu kierto. Toivottavasti nyt ei mee niin kauaa..

Pupelaattori, jotainhan siellä näkyy! Mä sain viime kierrossa ainakin pchen viivanpaikkoja tms, mutta ei sitä tiedä tapahtuiko alakerrassa jokin touch, että olisi siksi antanut koska olivat suht tummia 0_o vaikea sanoa.

Ja toivotaan että meitsillä olisi jotain muuta kun viivanpaikkaa. Oireita ei ole kyllä yhtään, paitsi oireettomuus. Tissitkin ihan normaalit + aika ajoin järkyttäviä päänsärkyjä -,- esim nyt.

En kyllä ehkä kestä itteeni :D Tilasin 12kpl raskaustestejä. 6kpl 10mlU ja 6kpl 25mlU. Saan ihan huoletta alkaa testaamaan niin aikasin kun vaan huvittaa. Miksi? Koska oon sekopää.

Jännä kyllä, mulla on ihme kipuja alavatsalla. Oli ennen ovista, oviksen aikaan ja nyt. Tai voihan se oviskin vielä olla periaatteessa nyt, kun eilen aamulla antoi vielä plussaa toissaillan lisäksi ovistesti. Ei nyt mitenkään kaksinkerroin heittävää kipua, mutta niin, että on jotenkin kokoajan tietonen kohdun/munasarjojen olemassaolosta. Mun logiikkahan tietenkin sanoo sen kertovan siitä, että siellä on vähintäänkin vitoset hedelmöittyny ja kiinnittynytkin jo nyt dpo1 :LOL:

Aloin muuten eilenillalla miettimään tämmöstä hyvinkin tärkeetä asiaa. Kun oviksen aikana kohdunnapukka on toki siellä kaukana, mutta mulla ainakaan toi alakerran rööri ei niinkun PÄÄTY siihen kohdunnapukkaan. Ts kun kohdunnapukka on alhaalla, niin sen vierestä emättimen "pohjaan asti" on joku sormen verran matkaa, mutta sen ollessa ylhäällä sitä matkaa sinne pohjaan ohjoku 2-3cm. Niin olettaisin kuitenkin, että seksin aikana penis kuitenkin tökkii sinne kohdunnapukan sivuun, eli sinne ihan pohjaan asti, ja on siellä toki kun mies laukeaa. Niin miten ihmeessä ne Simo Siittiöt osaa palata muutaman sentin alaspäin ja sitten tehdäkkin u-käännöksen ja lähteä sitä kohdunsuuta pitkin. Ompa fiksuja kavereita! Luulis että ne ajelis sitten suorilta alas asti reisillä. :p

• Tykkää
Reactions: Catharin
Saaruska, et oo ainoo joka on miettiny tota. Ja sit se kun sanotaan, että tyyny pepun alle seksin jälkeen, niin hitto, ne kaverithan vaan valuu sinne pohjaan ja sieltä se vasta ylämäkeen rämpimistä onkin jos haluu kohdunsuusta uida sisään... En tajuu. :cautious:

Täällä on jännät paikat... Ovistyyliset kivut oli siis vkl ja nyt, viisi päivää myöhemmin ihan alavatsalla tajuton kipukohtaus... Siis ei semmonen jomottava kipu vaan enemmänkin sukkapuikkokipu mitä nyt voisi kuvailla... Ne kun on tuttuja ennestäänkin mutta muista syistä :-D jännittää...

Voisihan tuokin tosin olla jotain ovikseen liittyvää kun varmuutta ei toki ole milloin ovuloin. Jotenkin ne viikonloppuiset kivut oli enemmän oviskipumaisia kuitenkin (tylppä toispuoleinen jomotus)...

No, jos nyt olisi niin käynyt, että nämä tämänpäiväiset kivut olisi olleet Kiinnittymiskipuja (toivoa aina saattaa), niin milloin olisi aikaisin aika testata?!

Sori en varmaan muista kaikille kommentoida.

Pupelaattori. Mä sain just tollaisen samanmoinen PC viivan ku ostin uuden pakkauksen. Vanha tikku mikä mulla oli jemmasssa oli ihan puhdas valkea. Toivottavasti sulla toi enteilis hyvää, mulla ne ei ollu raskautta. Tosin mun ovistestissäki oli vain haalu.
tuolla ydessä blogissa (Pihlajapuun katveessa ) viiva oli PCssä ihan tosi pinkki. Verikoe osoitti hcg 8. Eli kyllä se antaa tosi vähällä määrällä kunnon pinkin viivan. Peukut! !

Wolt..sori en pysy sun dpossa mukana. .mistä sä ne lasket. Eikös sulla ollu vähä aikaa sit dpo10 menossa vai horisenko mä jo :ninja::love: tsemppiä!

Keinot. Mulla oli keväällä kaikki tikut ja vitamiinit ja lisät ja ajoitukset. Raskauduin. En jaksa tosin uskoa että niill oli mitään tekemistä koska nyt ei hoidoilla tapahdu mitään vaikka samat vitamiinit menee. Tais olla vaan kuun asento oikein ;)

Tsemppiä tänne kaikille!! Mä taas ehdi täällä pyöriä nii en pysy mukana.

• Tykkää
Reactions: Catharin
Tammis: dpo ois ehkä 10..mut se yks laskuri anto 8 lämpöjen perusteella.
KP 35 anyway. Lämmöt niin naton tasaset kun olla ja voi 10pv peräkanaa.

Luulin et ois ollu aiemmin jo ovis mut ei sit ollutkaan nähtävästi. Aikaisempi arvio perustu huonoon sovellukseen.

Toinen lämpökarttaan jne..ja se on se todenmukaisempi.

Yhteistyössä