The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Heipat Sullekin :)!

Ja kyllä -
nyt pitää kuulkaas naattia syrämensä kyllyydestä näistä aivan törkeen hulppeista keleistä :)! Siis mieti - ollaan menossa jo marraskuussa, J- hetkeenkin vain muutama hassu viikko:eek:, ja runsaissa plusasteissa vaan mennä viipotetaan ja pompitaan eteenpäin! Meikäläisen puutarhassakin kukkaa pukkaa vaikka mihinkä lähtöön, en ihan heti muista että näin myöhään oisin saanut niitä ihailla :)

Mulla on takana pirtsakka päivä, toivottavasti sullakin ja jos ei ihan vielä lähimainkaan täytä noita em. kriteereitä, niin parempaan suuntaan ollaan kuitenkin jo menossa eli kohta se on tämäkin päivä rävellettynä ja saa laittaa ne luistamattomat sukset toviksi huilailemaan :)

...would you ;):D
 
@Lispetti - *halaaruttaan* kirjaimellisen pjaiskosta päivästä oot selviytynyt kuitenkin voittokkaana, joten palauttavat hottispoppispäikkärit on enemmän kuin paikallansa :)

Ja - ihan äärimmäisen lutuinen kattinen teillä siellä paijattavana :love:. Mitkä ihunat simmukaiset Boriksella, nuita jo jää maagisesti tuijottelemaan :)
 
No nyt on paperit nipussa, olimpa ahkera tyttö!:rolleyes:

Kiitos piristyksistä teille.:love:

Aamu oli kyllä jokseenki järkky, mut kyllä mua jo het kohta nauratti, vähän ylidramatisoin ehkä tuota tekstiä, ei multa nyt ihan noin ärränpäät singonnu suusta.:oops:

Vielä hetken plärään ja sitten spurttaan kirjanpitäjälle ja siitä himaan nukkuu.:sleep:

Pitäkää kivaa.:)

*huojuttaa tumppuaan just ja just puolelta toiselle sloumouna*


 
Eipä täällä ole tänään oikein mistään sen kummemmasta puhuttu.
Melko hiljaistakin ollut.

Jokos kisut on kotiutuneet ja rohkaistuneet enemmän?
Aha, kaikki on vissin jossain. :D
Kisut ovat kotiutuneet hyvin, vauhtia riittää ja saa nauraa noille höpsöille. :love:Minttu antaa kyllä hyvin silitellä ja rapsutella ja tykkää nukkua päikkärit vieressä sohvalla tai sängyllä. Hertaa on viellä ihmisarka,ei anna silittää,mutta antaa tulla lähelle ja olla samalla sohvalla ja leikkii mukana. Herttakin kyllä rohkaistuu pikku hiljaa,kun oppii luottamaan ihmisiin, ei vissiin oo ollu oikein kokemuksia ihmisistä. o_O
 
Ja AaKoo :)

Tiiätkö mitä? Taijatpa tietääkin mutta mä nyt kerron sen uudemman kerran :)

Sie niin oot näkemässä muitakin värejä kuin vaan harmaata tai tummia sävyjä :)!! Ja se on niiiin mahtavaa!

Ihan oon sun puolesta semmosissa innostustärinöissä ja kivoissa perhostelutunnelmissa, kun sain lukea tässä näitä sun viimosia superhienoja viestejä :)....musiikki on semmoinen voima ja energian lähde, kerran kun se on suoraan sydämeen uinut ja sinne napakan pesän tehnyt, niin ei se sieltä minnekään lähde :). Pientä etäisyyttä toki voi ottaa elämäntilanteiden vaikutuksesta mutta aina se vain osaa kuikuilla ja ravistaakin huomaamaan olemassaolonsa.

Ja se on.....riemastuttavaa :)!

Joten. Anna palaa täysillä, Frank! Koelaulussa laitat koko miehen munaskuita myöten musan virtaan mukaan ja lataat sellaiset tykitykset, että kuulijakunta ei osaa kahteen seuraavaan päivään muuta tehdäkään kuin nyökytellä ja sanoa "joojoojoojoo - tahdotaanhalutaan!!" :)(y)

Mie oon niin hengessä mukana tsemppaamassa, vaikket sitä tarvitsekaan :). Sateenkaarta kohti vain, AaKoo, loud and clear, kovaa ja korkeelta :)!
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Kais - oiiiii, teille on kotiutuneet Minttu ja Hertta :love:! Ihanat suunmakuiset nimet :)

..turskatti :D, tässähän melkein meinaa tulla kattikuume itellenikin:confused:...mites sitten suu pannaan, jos vallan kunnolla rupee moinen tauti meikäläistäkin vaivaamaan:alien:...kissa- allergista hörhöä:notworthy::barefoot:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä