No se edellinenMikä aku ankka?
No se edellinenMikä aku ankka?
Hiljaa pentu.Pöh, ettepähä!!! Vihaan teitä ja te pilaatte mun elämän!!!!!!! Te ette tajuu mun tuskaa!!!!!!!!!
Itse hiihdin kesät talvet kouluun (ylämäkeen tietenkin) ja puolessa välissä piti ylittää kuohuva koski uiden suksien kanssa. Koulueväät piti siinä samalla pyytää. Vastarannalla oli aina susilauma vaanimassa jota joutu häätämään kauemmas sauvoilla samalla kun puki vaatteitansa takas päälle. Takaspäin kotiin oli kanssa pelkkää ylämäkeä. Leluja oli yks puinen, sekin hakattu naulalla lattiaan kiinni. Kotua muuttaessani sain kaks minuuttia etumatkaa läksijäisiksi.
Listen to your mom goddammit!Pöh, ettepähä!!! Vihaan teitä ja te pilaatte mun elämän!!!!!!! Te ette tajuu mun tuskaa!!!!!!!!!
Mää voi pijellä sua nilkoista ettet hulaha perässäSyvällä on!
Tarvitaan apuja!
Ja jatkuis vielä te pilaatte mun elämän.Pöh, ettepähä!!! Vihaan teitä ja te pilaatte mun elämän!!!!!!! Te ette tajuu mun tuskaa!!!!!!!!!
Tosta tulikin mieleen!!!Mutta onko nuo kuvat nyt laitettu jotenkin kuntoon kun ne heti noin vaihtuu
Tai ainakin mulla on vaihtunut.
Ei ooMutta onko nuo kuvat nyt laitettu jotenkin kuntoon kun ne heti noin vaihtuu
Tai ainakin mulla on vaihtunut.
Tosta tulikin mieleen!!!
Nyt kun mun kuva on noin rakeinen,
niin teidän tehtävä on etsiä mulle uus avatar.
Myttis pitää mua nilkoista kiinni, ni pidä sä myttiksen nilkoista kii!!!!hoitajaako tässä nyt tarvitaan.
täällä häviää kylmä tee pannusta ja raaka kananmuna lasista. käytännössä kaikki mitä itekkin syön. eikä haittaa vaikkei olis kypsennettykkään.Onpa meillä juusto ja maitovaras.
Röyhkeä katti varasti leivältä juustoviipaleen ja litki päälle maitoa lasista.
Aha.Ei oo
Hattaran kuvia ja buenas noches pitsille, palmujen alle.Nyt kuulkaa ystävät ja kylänmiehet on käynyt niin, että törmäsin juuri ystäväämme Los Nukku-Masaan. Hän on myös Espanjassa. Jatkan iltaa hänen seurassaan.
TossaTosta tulikin mieleen!!!
nii, mä olen hoitsu jos et arvannu.Myttis pitää mua nilkoista kiinni, ni pidä sä myttiksen nilkoista kii!!!!
Siis sehän oli onnenpäivä jos sattu susilauma kohalle, siitä aina koitettiin sauvoilla sohia joku heikompi yksilö pettusopan jatkeeksi. Aijai äitin sus'keitto, ihan vesi herahtaa kielelle ku muisteleeItse hiihdin kesät talvet kouluun (ylämäkeen tietenkin) ja puolessa välissä piti ylittää kuohuva koski uiden suksien kanssa. Koulueväät piti siinä samalla pyytää. Vastarannalla oli aina susilauma vaanimassa jota joutu häätämään kauemmas sauvoilla samalla kun puki vaatteitansa takas päälle. Takaspäin kotiin oli kanssa pelkkää ylämäkeä. Leluja oli yks puinen, sekin hakattu naulalla lattiaan kiinni. Kotua muuttaessani sain kaks minuuttia etumatkaa läksijäisiksi.
Jos laitat saman uudestaan voi olla parempi.Tosta tulikin mieleen!!!
Aha! Teille on siis muodostumassa jo kissalle nimet siellä.Onpa meillä juusto ja maitovaras.
Röyhkeä katti varasti leivältä juustoviipaleen ja litki päälle maitoa lasista.
Voihan sitä koittaa.Jos laitat saman uudestaan voi olla parempi.
En tiedä.
EI SAA**NA!Siis sehän oli onnenpäivä jos sattu susilauma kohalle, siitä aina koitettiin sauvoilla sohia joku heikompi yksilö pettusopan jatkeeksi. Aijai äitin sus'keitto, ihan vesi herahtaa kielelle ku muistelee
Hyvä kuva:Voihan sitä koittaa.
Mutta jos joku keksii hyvän kuvan niin laitan sen.
Tosin jotkut kuvat voi olla liian isoja laitettavaksi eikä onnistu.Voihan sitä koittaa.
Mutta jos joku keksii hyvän kuvan niin laitan sen.