toi selittää kyllä ihan hyvin, pahat pojat kiinnostaa harvaa miestäPahat pojat niissäkin vaan kiinnostaa.
Damon on mun lemppari. Se Stefan oli ihan lapanen, pthyi.
Originelssien veljekset on nameja kans.
muuallako ruåttissa
toi selittää kyllä ihan hyvin, pahat pojat kiinnostaa harvaa miestäPahat pojat niissäkin vaan kiinnostaa.
Damon on mun lemppari. Se Stefan oli ihan lapanen, pthyi.
Originelssien veljekset on nameja kans.
Mä en ole katsonut ainuttakaan jaksoa.mikähän mimmeillä kiinnostaa nuissa vampyyreissä, en tiiä ketään miestä joka niistä tykkää
Lapsilla on koululle matkaa kivenheiton verran matkaa.ei meilläkään niitä varsinaisen ruuan takia tarvittu, niillä kauhottiin lunta naamariin pahimpaan huikajaiseen
Meillä vejettiin aamulla pitkää tikkua kenkien jaosta. Lyhyen tikun vetäneet sai kengät, ja kisko sitten sukkajalkasia pulkassa siellä pilkkopimeässä umpihangessaKouluunkin pääsi, kun siinä pilkkopimeessä käveltiin peräkanaa reen jalaksen jättämää uraa pitkin. Ja hyvällä tuurilla ura oli, huonolla puskettiin umpihangen läpi useampi kilometri susikorvesta. Kenkiä ei ollut kaikille, joten koulussa käytiin vuoropäivinä
Kyä sääki voit sen tulla kaivelemaanMeinasin sanoa että mä voin auttaa, mutta ota nyssit ite.
Mullakin vähän kurkkua kuivais.
Mä en ole katsonut ainuttakaan jaksoa.
Ymmärrän. Onhan se hiukan pelottavaa jos tommonen tulee imemäänmikähän mimmeillä kiinnostaa nuissa vampyyreissä, en tiiä ketään miestä joka niistä tykkää
Menikö hukkaan ku apuria kaipaatKyä sääki voit sen tulla kaivelemaan
Aaaw, mikään ei voita pil...ke silmäkulmassa juotua lämmintä wiskiä.Kyä sääki voit sen tulla kaivelemaan
meillä pohjosessa oli sentään kaikille koulukkaille omat kippurakärkiset saappaat, sukset ja sarkapuvutMeillä vejettiin aamulla pitkää tikkua kenkien jaosta. Lyhyen tikun vetäneet sai kengät, ja kisko sitten sukkajalkasia pulkassa siellä pilkkopimeässä umpihangessa
Syvällä on!Menikö hukkaan ku apuria kaipaat
Mie oon messissäSyvällä on!
Tarvitaan apuja!
mää en siveänä ukkomiehenä tohi tulla kovin lähelle mutta voin huutaa taaempaa kannustavahkoja huudahduksiaMie oon messissä
Viskipullon kaivamiseen??Lainaan lapion
Nyt meitä on sitten neljä!!Mie oon messissä
No se äskeinen selfiepörröpää mikä nyt oli ennen nyt olevaa aku ankkaa
Jos siihen tarvitaan lapioo nii sit lainaanViskipullon kaivamiseen??
Itse hiihdin kesät talvet kouluun (ylämäkeen tietenkin) ja puolessa välissä piti ylittää kuohuva koski uiden suksien kanssa. Koulueväät piti siinä samalla pyytää. Vastarannalla oli aina susilauma vaanimassa jota joutu häätämään kauemmas sauvoilla samalla kun puki vaatteitansa takas päälle. Takaspäin kotiin oli kanssa pelkkää ylämäkeä. Leluja oli yks puinen, sekin hakattu naulalla lattiaan kiinni. Kotua muuttaessani sain kaks minuuttia etumatkaa läksijäisiksi.Lapsilla on koululle matkaa kivenheiton verran matkaa.
Olen jeesustellut palleroille mun kilsan pituisesta matkasta, joka useasti taittui könkelillä.
Mikä aku ankka?No se äskeinen selfiepörröpää mikä nyt oli ennen nyt olevaa aku ankkaa
hoitajaako tässä nyt tarvitaan.Syvällä on!
Tarvitaan apuja!
Pöh, ettepähä!!! Vihaan teitä ja te pilaatte mun elämän!!!!!!! Te ette tajuu mun tuskaa!!!!!!!!!Voidaan tottakai