tossa on hyvät ohjeet.No voi hitto, nyt äkkiä sotkemaan siitä!!
Heittelet tavarat pitkin lattioita niin voit katsella salaa kun hän niitä peppu pystyssä keräilee.
tossa on hyvät ohjeet.No voi hitto, nyt äkkiä sotkemaan siitä!!
Heittelet tavarat pitkin lattioita niin voit katsella salaa kun hän niitä peppu pystyssä keräilee.
Ollaaksme oltu sillai???Jos saa pientä vinkkiä miltä ilmansuunnalta oletettu äitisi on kotoisin ja millä nimellä hantä 30v sitten kutsuttiin niin voidaan ehkä sulkea isyyteni pois laskuista.
Etpäs notkukkaan vaan olet siveellisen näköinen varttuneempi rouvashenkilö itsensä Viktuurian ajalta.Todennäköisesti. Notkunhan nytkin viskipullo kourassa jalat levällään
Äläs neito saivartele.Pitäisi varmaan pitsiltä kysyä. Tosin 31 vuotta pitäisi ajassa taakse päin muistella. 30v sitten olin jo syntynyt, eli vaikka olisitkin tuikannut mun äitiä silloin, niin ellei sun siittiöt osaa aikamatkustaa, niin et voisi siinä tapauksessa olla mun isäni.
Siveys on katsojan silmissäEtpäs notkukkaan vaan olet siveellisen näköinen varttuneempi rouvashenkilö itsensä Viktuurian ajalta.
Pullon sijaintiin en ota sen enempää kantaaPITSI:
Sulla on tossa tollanen siveellinen muorin kuva.
Onko se pullo piilossa tuolla hameen alla.
Älä ite laske väärin.Äläs neito saivartele.
onko siellä hameen alla pullon lisäks siis muutakin piilossa.Siveys on katsojan silmissä
Taas. Nyt jalaka polven päälle ja korkki kiinni pullostaTodennäköisesti. Notkunhan nytkin viskipullo kourassa jalat levällään
Ei o kaikista nuoruuden synneistä ihan tarkkaa muisti- tai mielikuvaa.Ollaaksme oltu sillai???
Ilmeestä päätellen .....prrrrr... totiseks on vetäny.Pullon sijaintiin en ota sen enempää kantaa
Pullon sijaintiin en ota sen enempää kantaaPITSI:
Ei oo mullakaan. Asiaa ei siis voi todistaa puolesta eikä vastaan.Ei o kaikista nuoruuden synneistä ihan tarkkaa muisti- tai mielikuvaa.
Meinasin sanoa että mä voin auttaa, mutta ota nyssit ite.Nyt menee pään lisäksi tekstit sekaisin. Pitäskö kaivaa pullo pil..piilosta ja ottaa huikka?
Just nii. Et kyl me niinku periaatteessa voidaan vähän niinku määrätä tota DeeDeeÄrrää., eiks voidakin?Ei oo mullakaan. Asiaa ei siis voi todistaa puolesta eikä vastaan.
Voidaan tottakaiJust nii. Et kyl me niinku periaatteessa voidaan vähän niinku määrätä tota DeeDeeÄrrää., eiks voidakin?
Nämä kuvat näkyy milloin mitenkin ja kenellekinPITSI:
Meillä päin oli aina ruoka niin vähissä, ettei tarttenu ees isoja lusikoitameillä semmosia iiiiiisoja puukauhoja, niitä näki vestää hämärässäkin
ei meilläkään niitä varsinaisen ruuan takia tarvittu, niillä kauhottiin lunta naamariin pahimpaan huikajaiseenMeillä päin oli aina ruoka niin vähissä, ettei tarttenu ees isoja lusikoita
Pahat pojat niissäkin vaan kiinnostaa.mikähän mimmeillä kiinnostaa nuissa vampyyreissä, en tiiä ketään miestä joka niistä tykkää