The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Juuh, antaisin vasemman pallini jos näyttäisin häneltä. Paitsi kun en voi, ihan oikeasti se jäi Niinisaloon erään kepin nokkaan. Et antaa olla sitte stn!

=tarkennusta kun tiedän mitä ois tulossa kyssäreitä niin kolme lasta tuli sen jälkeen. + et ei se palli sinne jäänyt, vain huomattava määrä muuta materiaa ympäriltä.
Aivan, ja mitähän se sie oot tänään juonu.o_O:rolleyes::D
 
  • Tykkää
Reactions: IhQ ja famipala
Aivan, ja mitähän se sie oot tänään juonu.o_O:rolleyes::D
Sillä nyt mitään väliä. Mut kuskattiin ambulanssilla silloin sieltä ampumakenttäalueelta pois kun kipu oli niin valtava ja en pystynyt liikkumaan ollenkaan. Vietiin Niinisalon jonnekkin varuskuntasairaalaan tai jotain. Tikattiin välittömästi ja mie muistan kun vitutti kun oli niin hyvän näköinen sairaanhoitaja siinä pallin riekaleita asettelemassa paikattavaksi. Mut siis ihan tosi tapahtuma.
Vertakin tuli ihan kiitettävästi.
 
+++++++++++++
Mitäs me ammattilaiset.:ROFLMAO:
Tosin mä olen sievästi siemaillut vasta kome liköörinapsua ja pari votkaa.:oops:
luulen et ketjussa on pari kaveriaa jotkaa osaavT O
No mutta herranjestas. Minähän olen nainen.
Ei naisten sovi olla kännissä.:D
Vaan sillälailla sievästi siemailla pikkurilli pystyssä.:p
just näin lissu. miekin vaan nautin laatikollisen saunajuomia.
 
Sillä nyt mitään väliä. Mut kuskattiin ambulanssilla silloin sieltä ampumakenttäalueelta pois kun kipu oli niin valtava ja en pystynyt liikkumaan ollenkaan. Vietiin Niinisalon jonnekkin varuskuntasairaalaan tai jotain. Tikattiin välittömästi ja mie muistan kun vitutti kun oli niin hyvän näköinen sairaanhoitaja siinä pallin riekaleita asettelemassa paikattavaksi. Mut siis ihan tosi tapahtuma.
Vertakin tuli ihan kiitettävästi.
Auts. Mie oon kerran nähnyt kun sonnin sarvi oli lävistänyt pallin. Sääliksi kävi mies parkaa :unsure:.
 
vierailija
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä