The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Eka on lämpöä puoltoista viikkoa ja nyt on sitte 35,9 :eek:
Outoa.

Mulla alkaa kanssa kohta ajatukset loppua näiden vaivojen kanssa. Kun nyt mua röyhdyttää. Ei närästä, mutta röyhdyttää. Ja kurkusta kuuluu kummia ääniä, ihan kuin ruokatorvi olisi jotenkin "krampissa" ja pyrkisi aukeamaan. Tai jotain.

Lisäksi alkaa tuntua hiukkaverta vanhalta kun täällä me päivittäin pohdimme vaivojamme ja lääkityksiä sun muita...:LOL:

Mäkin odotin, että olisivat pyytäneet puhelinnumeroni ja soittaneet ja varmistaneet että tytölle on yösija viikonlopuksi. Vaan ei mitään, ei yhtään mitään.
..siis...onko ne ollenkaan ottaneet tyttöön yhteyttä tämän viikonlopun aikana, tiiätkö? Aika erikoista kyllä, että noin luottavat ja päästävät lähteämään - pitää olla kyllä kovat hermot....

• Tykkää
Reactions: famipala
Outoa.

Mulla alkaa kanssa kohta ajatukset loppua näiden vaivojen kanssa. Kun nyt mua röyhdyttää. Ei närästä, mutta röyhdyttää. Ja kurkusta kuuluu kummia ääniä, ihan kuin ruokatorvi olisi jotenkin "krampissa" ja pyrkisi aukeamaan. Tai jotain.

Lisäksi alkaa tuntua hiukkaverta vanhalta kun täällä me päivittäin pohdimme vaivojamme ja lääkityksiä sun muita...:LOL:
No outoo kyllä toikin.. Ei ne lääkkeet sit ois saanu aikaseks jotain epätavallista närästystä?
Mul on huomenna labra. Katotaan kilpparit ja ja mitä kaikkea muuta siinä oli ja sit virtsanäyte kans. Ku noita ei voitu perjantaina enää ottaa..

Mullaki alkaa olee joo vanha olo, ku kokoajan jotain kremppaa. :D

No outoo kyllä toikin.. Ei ne lääkkeet sit ois saanu aikaseks jotain epätavallista närästystä?
Mul on huomenna labra. Katotaan kilpparit ja ja mitä kaikkea muuta siinä oli ja sit virtsanäyte kans. Ku noita ei voitu perjantaina enää ottaa..

Mullaki alkaa olee joo vanha olo, ku kokoajan jotain kremppaa. :D
Lääkkeitä mäkin epäilen röyhyjen aiheuttajaksi mutta noi narskahdukset ja kurahtelut kurkussa tuntuvat kummilta. No, ehkä mun kurkkukin on kunnolla relaksoitunut.

No luulis.

Mutta aika vinkeetä että eivät ole edes tytön kautta pyytäneet päästä vaihtamaan sun kanssa muutamaa sanaa, että miten on mennyt ja edes kiittämään tämmösestä mahdollisuudesta ja ennen kaikkea vieraanvaraisuudesta.
Tyttö toi tuliaisina hunajaa. Ihan omaa tuotantoa. Kiitos siis tavallaan tuli siinä.

Mut mua silti vaivaa ajatus siitä että noi pulisevat siellä whats upissa ja sit lähtevät jonnekin tapailemaan eikä oikeasti voi tietää, kuka nimimerkkien takana on.

• Tykkää
Reactions: Kais ja famipala
Tyttö toi tuliaisina hunajaa. Ihan omaa tuotantoa. Kiitos siis tavallaan tuli siinä.

Mut mua silti vaivaa ajatus siitä että noi pulisevat siellä whats upissa ja sit lähtevät jonnekin tapailemaan eikä oikeasti voi tietää, kuka nimimerkkien takana on.
Okkei, aika kiva tuliainen kyllä :)

Joo, aina pitäs vaan muistaa se, että nettimaailmassakin ei kaikki ole sitä välttämättä miten se esittäytyy. Viime kädessä mun mielestä alle alaikäisten kanssa on aina se vanhempi vastuussa mahdollisten tapaamisten turvallisuudesta. Mieluummin se, että on - ehkä toisten mielestä - liiankin varovainen kuin se, että saisi jälkikäteen maksaa tuskallisen kovaa hintaa....

Mutta - kiva kun te pystyitte moisen tapaamisen järjestämään :). Sitä ei tiiäkään, että miten pitkälle näitten nettikavereiden kaveruus kantaakaan :)

• Tykkää
Reactions: famipala
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä