Fiona Mustakin tuntui vielä noilla viikoilla, että onpa hiljainen vauva kun hyvä jos kerran päivässä tunsin sellaisia isompia potkiskeluja. Nyt sitten parissa viikossa onkin voimistuneet aivan kauheasti ja eilen tuntui ekaa kertaa kun pieni pylly työntyi mahaa vasten
Muutenkaan liikkeet ei oo enää mitään sipsutusta vaan ihan kunnon potkimista ja möyrimistä.
Muakaan ei
vauvan koko pelota synnytykseen liittyen, koska samahan se oikeastaan on kuinka pitkä pötkylä sieltä tulee
Pää ja hartiathan ne on ainoot mitkä ei anna niin paljoa periksi. Ja pieniä (ts. hoikkia) vauvoja synnyttäneenä voin kertoa ettei nekään ihan pieraisemalla tuu ulos
Päät on kuitenkin olleet sen 33cm ja nehän ne on tiukointa tehneet.
Mun lähipiiriin ei oo sattunut yhtään
virhearviota sukupuolesta. Ja meille kyllä ultraaja näytti niin selkeästi häpyhuulet ja selitti millä tavalla kivekset eriäisi, että uskon kyllä siihen mitä näin
Ainahan tietenkin on se erehdyksen vaara, mutta siihen vaan on varauduttava. En usko että voisin ekaa kertaa vauvan syliin saatuani kovastikaan järkyttyä jos olisikin eri sukupuolta kuin luultiin. On ne fiilikset siinä kohdin niin huikeat jo siitä pelkästä omasta suorituksesta. Vasta sitten seuraavina päivinä (omalla kohdallani) on alkanut se oikea tutustuminen vauvaan ja tämän persoonaan, oli sitten poika tai tyttö. Se sukupuoli ei oo siinä kohdin päällimmäisenä mielessä
Mulla on myös alkaneet
yöunet huonontua. Oon aikasemminkin jo maininnut siitä etten oo tältä flunssalta saanut nukuttua kunnolla sitten toukokuun 2014, mutta nyt heräilen tunnin välein.. Lisäksi suuta kuivaa öisin paaaljon enemmän kuin ennen, eikä se öinen veden juominen ainakaan helpota siihen klo 4 alkavaan pissahätään. Oon kaiken lisäks niin laiska etten jaksa nousta yöllä vessaan vaikka kuinka tuntuisi että tulee jo housuun, vaan kituutan aamuun asti
Mulla alkaa tulla jo stressi hankinnoista, vaikka ne hyvällä mallilla jo onkin
Kuitenkin on joulu tulossa ja kaikki, eikä joulun aikaan tai jälkeen oo enää hirveästi aikaa shoppailla. Meillä on tähän mennessä hankittuna jo turvakaukalo+jalusta, kaukalopussi, toppapuku, reunapehmuste, hoitoalusta, harsoja, lakanoita, pari tuttia ym. pientä, ja mies pisti eilen tilaukseen itkuhälyttimen. Pinnis, vaunut ja amme löytyykin jo ennestään.. Ja vaatteitakin on melkein tarpeeksi. Mutta sitten just nää sitteri, tuplarattaat, vaatelipasto ja pinnasängyn patja+petari.. En vaan saa aikaiseksi.
Suurin ongelma on tää meidän makkari kun pitäisi ekana saada hommattua meille uusi sänky ennen kuin aletaan laittaa mitään lipastoja tai pinniksiä paikalleen. Eikä ennen niiden kokoamista oo paikkaa noille muillekaan tavaroille.. Nää on taas näitä juttuja mitkä mun pitäis saada kirjoitettua järjestykseen paperille niin saisi jotain tehtyäkin
Tahdon nähdä ne hankinnat joka päivä täällä kotona, koska tälleen vaatehuoneen pahvilaatikoihin piilotettuna tuntuu ettei niitä ees oo tehty