vierailija
Itte täytin itte just 22 ja tuntuu jotenki NIIN PIRUN VAIKEELTA saada elämässä mitään aikaan.
Onko tämä nyt ap? Tai olipa kukavain, niin onko yksinäisyyteen joku erityinen syy, asuuko perhe/ystävät kaukana vai eikö heitä ole? Voi olla hyvinki vaikeaa ssada itseään liikkeelle silloin kun on mieli maassa, mutta olisko sun mahdollista aloittaa joku mielekäs harrastus tai vapaaehtoistoiminta vaikka? Siinä saisi itselleen tekemistä ja tutustuisi ihmisiin samalla. Onko työnhaku mahdollista? Kannattaa myös muistaa, että jos itsellään on olo, ettet enään jaksa, niin kannattaa hakea ajoissa ammattiapua. Murheiden kanssa ei tarvitse kenenkään jaksaa yksin. Tietysti on paha lähteä tän enempää neuvomaan kun ei tiedä tarinaa sen paremmin eikä siihen johtaneita syitä. Tsemppiä!Kotona yksin masentuneena päivästä toiseen, elämä jumittaa paikoillaan ja tuntuu etten saa sitä liikkeelle. Ammatin oon opiskellu itselleni kyllä..lähiaikoina tullu mietittyä et koska se mielenterveys pettää lopullisesti.
Kiitos asiallisesta viestistä perhettäni en viitsi vaivata ongelmillani tai en halua, että he joutuvat takiani olemaan huolissaan ja oon muutenkin aika huono kertomaan ongelmistani kenellekkään kun itse oon aina ollu ihmisille se tukipilari.Onko tämä nyt ap? Tai olipa kukavain, niin onko yksinäisyyteen joku erityinen syy, asuuko perhe/ystävät kaukana vai eikö heitä ole? Voi olla hyvinki vaikeaa ssada itseään liikkeelle silloin kun on mieli maassa, mutta olisko sun mahdollista aloittaa joku mielekäs harrastus tai vapaaehtoistoiminta vaikka? Siinä saisi itselleen tekemistä ja tutustuisi ihmisiin samalla. Onko työnhaku mahdollista? Kannattaa myös muistaa, että jos itsellään on olo, ettet enään jaksa, niin kannattaa hakea ajoissa ammattiapua. Murheiden kanssa ei tarvitse kenenkään jaksaa yksin. Tietysti on paha lähteä tän enempää neuvomaan kun ei tiedä tarinaa sen paremmin eikä siihen johtaneita syitä. Tsemppiä!