Tämä todistaa että Jumala on olemassa

• Viestiketjun aloittaja Uskokaa jo
  • Ensimmäinen viesti
Uskokaa jo
Ihmisille tapahtuu vaaratilanteita ja ihmiset selviää niistä lähes aina. Miten se on mahdollista? Esim pienet lapset juoksevat ja leikkivät ja aina välillä putoavat jostain tai törmäävät johonkin. Mut melkein aina ne selviää niistä.Vuodesta toiseen. Miten se on mahdollista? Ja tilanne jatkuu aikuisena. Se on mahdollista koska Jumala suojelee ihmisiä. Muuten ihmiset kuolis lapsena tai nuorena tapaturmaisesti. Ja ne jotka eläis aikuiseksi olis joku raaja poikki tai muuta vastaavaa.

Entäs sit se, kun joku hieman kolauttaa päätään ja se on siinä sitten. Tai kun nappaat redpullia krapulaan ja taas lähdettiin. Tai kun olet väärään aikaan väärässä paikassa (vaikka myyrmannissa) ja sua ei enää ole?

vierailija
Ja puissa kasvaa lehdet, se tarkoittaa että kettu repolainen on maailman kunkku. Kiistätkö tämän, hä? Eikö sun mielestä lehdet muka kasva puissa? Mä olen nähnyt että kasvaa...

Uskokaa jo
Entäs sit se, kun joku hieman kolauttaa päätään ja se on siinä sitten. Tai kun nappaat redpullia krapulaan ja taas lähdettiin. Tai kun olet väärään aikaan väärässä paikassa (vaikka myyrmannissa) ja sua ei enää ole?
Ei kukaan väittäny että ihmiset selviää kaikista tilanteista. Mut lähes aina porukka selviää vaaratilanteista. Sullakin on varmaan käyny samoin. Tämä ei voi olla sattumaa

Eli suojelusenkelit on läsnä ainoastaan silloin, kun joitain vahingossa tapahtuu? Entäs tämä suojatiellä Helsingissä kuorma-auton alle jäänyt? Ei se kuski tahallaan päälle ajanut. Pari muutakin lasten suojatiekuolemaa tässä ihan viimeisen kuukauden sisään.

vierailija
Olin tänään murto-osasekunnin päässä kuolemasta ratikalla alle. Voin vannoa että vihreä oli jo meille kävelijöille vaihtunut (sillä tuijotin valoja kun odotin pääseväni eteenpäin rautatieasemalle) kun otin askeleen ajoradalle ratikka kiihdytti kovaa vauhtia pysäkiltä eteenpäin. Juuri ja juuri sain hypättyä taaksepäin, mutta ei minua pelastanut jumala vaan ratikan kuljettajan kello. Olin tyhmä kun ajatuksissani en vasemmalle katsonut vaikka valo oli vihreäksi vaihtunut.

vierailija
Elämä on ikuista, jumalaista. Fyysinen liha ei ole. Jumalaa ei kiinnosta muu, kuin että jokainen käy elämäntehtävänsä täällä läpi. Jokainen tulee tänne omalla tavallaan oppimaan ja kehittämään ympristöään.

Osa ihmisistä syrjäytyy, koska heillä ei ole muuta mahdollisuutta. Osa ihmisistä pääsee maan johtajiksi tai syntyy kauniina naisina.

Joidenkin kallot diktaattorin alamaiset halkaisee tiiliseinää vasten, minkä seurauksena paha saa palkkansa. Jumalalla ei ole mitään henkilökohtaista toivetta, muuta kuin että kaikki oppivat toisensa ja että kaikki päättyy lopulta valaistumiseen ja jumaluuden sen kaikkien sisältöjen oivaltamiseen.

Yhteistyössä