mikä tuo mv-lehti on

vierailija
Noin minun isällä oli tapana puhutella miestäni ja voi, että miten mua ja kaikkia muitakin hävetti.

Nämä mv-lehdessä mainitut mamut ovat usein väkivaltaisia elintasosurffareita.
Minun Venäläis-mamu-mies oli hyvätuloinen. Sekä edusti Suomea urheilussa Suomessa ja maailmalla.
Siinä on muilla mamuilla kurottavaa.:)

Elintasosurffaavat raiskaajat pitäisi voida potkaista maasta!!!
Minun mieheni on Afrikasta. Hän on opiskellut Suomessa korkeakoulututkinnon, on käynyt täällä armeijan, käy töissä, elättää meidän perheen ja maksaa verot. Ja täällä häntä nimitellään elintasosurffariksi ja raiskaajaksi.

Oikeasti meidän miehissä ei ole mitään eroa. Ovat molemmat mamujakin :)

vierailija
Minun mieheni on Afrikasta. Hän on opiskellut Suomessa korkeakoulututkinnon, on käynyt täällä armeijan, käy töissä, elättää meidän perheen ja maksaa verot. Ja täällä häntä nimitellään elintasosurffariksi ja raiskaajaksi.

Oikeasti meidän miehissä ei ole mitään eroa. Ovat molemmat mamujakin :)
Huomaatko mitään eroa tänne tuleviin elintasosurffareihin, joiden FB-päivityksissä näkyy kaikenlaista aseiden kanssa poseeraamista, ihmisten kiduttamista yms?

Huomaatko mitä eroa on puolueellisella ja puolueettomalla valtamedialla?
Joku ajaa ylinopeutta. Mä voin kirjoittaa asiasta otsikon ja artikkelin:

a) Isopalkkainen johtaja: Sakotusjärjestelmä on perseestä.
b) Suosittu iskelmälaulaja: Poliisit jahtaavat laulajaa
c) Sinun miehesi: Mamut kaahaavat eivätkä ymmärrä pysyä kamelikuskeina

Sama rikos, kolme otsikkoa.

vierailija
Vitun määlyt sitä luetaan sen takii ku ihmiset saa aivan uskomattomia letkautuksia kun SANA ON VAPAA siellä käydää ensin nauramassa kuinka absirdia elämä on ja sen jälkeen strollataan kuinka suomalaiset ihmiset on oikeesti mailman fiksuinta porukkaa koko linnunradan galaxsissa jotet huulet rullalle ja naamat tikkurillalle ja jotai positiivisuutta tähä elämää ei kukaan täältä hengissä pääse pois

Yhteistyössä