Toi ei o lehti vaikka itteään semmoiseksi kutsuukin.
Toi on kaikenlaisen paskan levitykseen keskittynyt nettisivu johon sinäkin voit kirjoittaa mamuraiskaauliuli- älämölöjutun ja kutsua sitä vaihtoehtomediaksi.
Uutisarvo on vähäisempi kuin Pahkasialla, sillä erotuksella, et Pahkasika oli huumoria.
Tota ylläpitää venäläistaustainen espanjaan muuttanut mamu joka on suomessa tuomittu useista väkivaltarikoksista.
Asiankannattaja on yksi palstan pahimmista mokuttajista niin eipä ihme ettei lehti uppoa.
Asiankannattaja ei nyt ole ilmeisesti ymmärtänyt koko tämän julkaisun nimen merkitystä.
Ei hätää, se selviää tästä seuraavasta:
MV – 1. vuosi takana, isot kiitokset lukijoille!
Ajattelin muutaman sanasen vuoden toimimisen kunniaksi kirjoitella. Varmaan ihan kaikille ei kaikki ole selvää MV:n historiasta ja synnystä, joten on ehkä hyvä jotain kertoa.
30.08.2015 18:06, 6082 lukukertaa
Juttuvinkit nykyisin tästä. Maahanmuuttopolitiikan johtavan ammattijulkaisun ajatushautomossa ne ruoditaan valmiiksi mahdolliseen julkaisuun.
Ensimmäinen vuosi takana MV:tä, joka oli siis aiemmin toisella (Mitä Vittua??!!) nimellä.
Aloitetaan nimestä Mitä Vittua??!! Mistä se nimi tuli, kun siitä olivat monet niin ihmeissään. Se tuli tästä Vareksen elokuvasta, ja se toimi juurikin niin onnistuneesti kuin kaavailinkin.
Julkaisusta piti alunperin tulla suomalaisten byrokraattisten kukkasten ja ihmeellisyyksien äänitorvi, jossa mainostin omia rekrytointitarpeitani ihmisille, jotka olivat ehkä kyllästyneet suomalaiseen rajoitettuun elämään erilaisten kieltojen ja hallinnon älynväläysten seurauksena, ja halusivat ehkä vaihtaa maisemaa.
Moneen kuukauteen julkaisussa ei ollut mainoksen mainosta oman rekrymainokseni lisäksi. Mainosten lisääminen tapahtui vasta myöhemmin, kun kävijämäärä kasvoi, ja pieni, muutaman kympin/kk serveri ei enää riittänyt, vaan se kaatui koko ajan kävijämääristä. Näin ollen olimme poissa pelistä tyyliin kerran viikossa.
Kulut nousivat uusien erittäin järeiden servereiden takia, joita on hajautettu sinne tänne ympäri maailmaa, sekä erilaisten kytkentöjen ja turvallisuussysteemien johdosta sen verran, että mielestäni oli oikeutettua laittaa sivuille myös kulut peittävää mainontaa.
Lukijoita meillä on nyt ollut tasaisen reilut 100 000 eri kävijää joka päivä. Suurin ja nöyrin kiitokseni siitä teille!
Meillä on myös 41 000 Facebook-tykkääjää – todellisuudessa luku olisi hieman suurempi, mikäli kaikki lukijat uskaltaisivat tykätä ilman pelkoa siitä, että suvaitsevaisto alkaa nettikiusata. Ennen Facebook-sensurointia, parhaana päivänä meillä oli jopa 380 000 eri kävijää – silloin kun Facebook-päivityksemme vielä näkyivät tykkääjille sujuvasti ilman filtteriä, jonka suvaitsevaisto sai aikaiseksi valitettuaan Facebookille “miljoonat” kerrat.
http://www.alexa.com/siteinfo/mvlehti.net
Olemme Alexan rankingin mukaan 71,432. sijalla maailman sivustoista, ja Suomessa, johon lasketaan kaikki ulkomaisetkin sivustot, sijalla 168.
Mikä olisikaan sijoitus, mikäli tilanne olisi sama kuin ennen sensurointia? Ei se huonosti kuitenkaan ole vuoden työstä, jota on totisemmin tehty vasta alle 6 kuukautta.
Markkinointi ja suosio rakennettiin sissimarkkinointi-taktiikalla käyttäen 0 euroa, eli ilmaiseksi. Kuinka se tehtiin? Suoraan sanottuna tiettyjä ärsykkeitä ja lankoja vetämällä niin, että lehdet ja muut alkoivat kirjoittaa MV:stä (“any publicity is good publicity” – “ihan sama mitä puhutaan, kunhan puhutaan”). Yhtenä esimerkkinä Isot Alkukirjaimet Otsikossa ja paljon muuta, mitä en viitsi paljastaa, vaikka haluaisinkin jossain päin isoja mediataloja mielipahan maksimoidakin.
Aivan ensimmäiseksi, ihan jo viime vuoden puolella asiaan tarttui juurikin kukas muu kuin Hesari.
Olin todella yllättynyt, mistä he olivat saaneet numeron ja miksi he soittivat, sillä tuolloin julkaisua tehtiin aivan vasemmalla kädellä, silloin tällöin, kun sattui olemaan aikaa. Minulle soitti syyllistävä toimittaja nimeltään Petri NYT-liitteestä, joka paheksui minut maanrakoon sivuilla uutisoitavista pedofiilien tiedoista ja kuvista. Tällöin ei siis vielä mamu-uutisointia juurikaan edes ollut.
En kuulemma hänen mielestään olisi saanut niitä julkaista, koska minulla oli ollut jotain tappeluista aiheutuneita rangaistuksia joskus 2000-luvun alussa ja puolivälissä. Puhelu oli kaikin puolin ohjaava ja siinä yritettiin minua niin sanotusti painostaa pedofiliauutisoinnista pois.
Petrin mukaan juttu oli tulossa lehteen, mutta sitä ei koskaan kuitenkaan näkynyt, Mitä luultavimmin joku Sanomalla tajusi markkina-arvon Mitä Vittua??!!-julkaisulle, mikäli he olisivat sen julkaisseet.
Se olikin suomalaisen valtamedian ainut oikea päätös. Muut astuivat taktikointiin niin, että oma koiranikin yhtyi nauruun, kun täällä luettiin juttuja, ja kuka syytti milloin mistäkin.
Yleisin mielikuva sissimarkkinoinnista on se, että tämän markkinoinnin lajin valinnut haluaa shokeerata. Mitä rajummin, sen parempi.
Aion tehdä Uberuutiset.fi:stä sen, mitä MV:stä alun perin suunnittelin, mutta lukijoiden vinkit ja jutut ottivat MV:ssä vallan, ja sellainen se nyt on, mitä lukijat halusivat. Muutenkin muita lisäjulkaisuja tulee reilusti sitä mukaa, kun löydän asialleen omistautuneita “kaninkolossa” tekijöitä, joilla on asenne kohdillaan kutakin julkaisukohderyhmää ajatellen.
Suomessa media on niin alennustilassa, jopa surkea, että nyt on yritettävä panostaa kulttuurimarxistiset ja punavihreät julkaisut vallasta pois, ennen kuin koko maa on tuhoutunut valheellisella tiedotuksella ja manipuloinnilla.
Rankka alatyyli viedään MV:stä nyt pois, sillä vuoden markkinointi on nyt suoritettu ja tulokset paremmat, mitä ikinä kukaan olisi voinut kuvitella. Tietty gonzomaisuus tullaan kuitenkin säilyttämään, sillä siitä lukijat palautteemme mukaan pitävät. Alamme panostaa laatuun niin, että saamme paremmalla kielenkäytöllä myös vanhempia lukijoita piiriimme. Meillä on nyt noin 70 % suoraa liikennettä ja vain noin 30 % enää Facebookin kautta (sensuurin takia).
Siirrän paraikaa kaikki muut yritystoimintani muiden johdettavaksi, jotta pääsen keskittymään pelkästään julkaisuihin. Tehtävää ja kysyntää tuntuu riittävän usealle riippumattomalle julkaisulle. Muun muassa Amerikoissa vaihtoehtoisia medioita syntyy kuin sieniä sateella, sillä suurin osa ei enää siellä luota valtamedian uutisiin.
Lisäksi suomessa on valtavasti niin hyviä blogisteja jotka eivät tule valitettavasti kuuluviin. Uskoin ja uskon, että kirjoitukset on tehty sitä varten että niitä joku lukisi ja haluamme heidän äänensä kuuluviin (välillä on lupa jäänyt kysymättä, pahoittelut siitä, mutta otamme kirjoitukset kyllä pois mikäli niin halutaan). Kauttamme blogistit saavat todistetusti todella ison liikenteen vastapalveluksena omille sivuilleen.
Rahoitusta ollaan alettu juuri vasta pohtimaan, ja mitä saadaankaan aikaiseksi, kun meillä on käytössä tuloja, joilla alkaa palkata omia tutkivia journalisteja, ja muuta tarvittavaa kehitykseen.
MV:n tulot kokonaisuudessaan kuukaudessa ovat olleet suurinpiirtein puolet yleisestä valtamedian päätoimittajan kk-palkasta, josta maksetaan vielä kulut ja palkkiot, niin ollaan +-0 tilanteessa.
Täältä siis tullaan, ja pyrkimyksenä on muuttaa suomalainen mediakenttä totuuden mukaiseen uutisointiin ja tiedottamiseen.
Mikäli joku on perustamassa vaihtoehtoista mediaa, tai edes miettii sitä, niin ottakaa rohkeasti yhteyttä. Autan enemmän kuin mielelläni kaikessa,jotta saat homman käyntiin 150 eurolla, sen enempää se aloitus ei maksa. Kentälle tarvitaan lisää voimaa,ja sen takia olen valmis auttamaan vilpittömästi ilman mitään oletuksia vastapalveluksesta tai muusta.
Mediaa tehdään lukijoita varten – eivät lukijat ole medioita varten. Keep it simple!
KIITOS kaikille! Tarinaa olisi riittänyt vaikka kuinka, mutta pitkät jutut ei meillä toimi.
Ilja J.
Kiitos Ilja Janitskin! Kiitos, että näytät meille sen mitä Suomen valta media jättää näyttämättä.
Kiitos että olet olemassa. Nyt meillä, jotka kritisoivat, on myös oma julkaisu.