The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
No böö. Selkä kestäny ihmeen hyvin nää kaks päivää. Tänää kyl alko vähä kiukuttelee jo. :/ no huome tulee työfysioterapeutti käymää nii katotaan sitte mitä hän meinaa.

Tääl oli jotain meikkikeskustelua. Yleensä en käytä ollenkaan. Ripsaria viikonloppusin, sit kerran kahdessa kolmessa kuukaudessa luomiväriä ja rajauskynää. Hajuvettä suihkuttelen silloin tällöin omaksi ilokseni, mutta lähes kaikki mun omistamani on tosi miedolla tuoksusia enkä käytä sitä niin että perässäni tulee vana vielä monta metriä jälkeen :)
Käytän koska tykkään, vaikka mulle kyllä just taas sanottiin että oon kyllä tarpeeks nätti ihan ilman meikkiäkin.

• Tykkää
Reactions: Kais
Tuosta meikkikeskustelusta, mie käytän aika harvoin meikkiä ja silloinkin yleensä vaan ripsaria ja luomiväriä ja kohtuullisesti tai nudemeikki. Hajuvesiä käytän kohtuullisesti etten tukahduttaa ketään :) ja töissä tai vaikka lääkärissä tai labrassa en ollenkaan.
Koen kyllä olevani siedettävän näköinen ilmankin meikkiä :LOL: kukaan ei kai oo viellä oksentanut nähdessään meikäläisen ilman meikkiä. :geek:

IhQ
Iltapäiviä..

Meikeistä, en käytä paljoakaan. Yleensä en mitään, pelkkä kosteusvoide nassussa liikuskelen kaupallekin ja joskus, yleeensä töihin, saatan laittaa ripsaria. Juhliin sit..no, lisään puuterin ripsarin lisäksi, toosi harvoin luomiväriä tms.
Hajusteista yleensä käytössä vaan dödö, joku nivean tms. melko hentotuoksuinen. Plus sit joskus tuoksullinen kuivashampoo, hoitosuihke tms. hiuksissa.

Meilläpäin vissiin nuoret käyttää aika mietoja hajuvesiä tai kohtuullisesti tai sit vaan peittyy tupakan hajuun. Inhottavaa kyllä jos allerginen tai herkkä hajuille / tuoksuille
Mä kyllä käytän hajuvettä, mutta se on suihkaus niskaan ja ranteeseen, en tupsuttele sitä litrakaupalla. Ja mun käyttämät on hyvin mietoja, ei mitään aromikkaan mausteisia vai mitä ne ny on

• Tykkää
Reactions: famipala
Mä kyllä käytän hajuvettä, mutta se on suihkaus niskaan ja ranteeseen, en tupsuttele sitä litrakaupalla. Ja mun käyttämät on hyvin mietoja, ei mitään aromikkaan mausteisia vai mitä ne ny on
Samalla tavalla miekin käytän hajuvesiä :) Jotkut on kyllä voimakkaamman tuoksuista mutta niitäkin käytän vaan sipaisemalla. Kerran oli bussissa vanhempi rouva mun edessä ja tuoksua oli kyllä laitettua enemmän kuin tarpeeksi. Alkoi yskittämään aikalailla, mutta eipä viittinyt vaihtaa paikkaa. Toivoin vaan etten saa astmakohtausta ennen kuin pääsen pois.

Samalla tavalla miekin käytän hajuvesiä :) Jotkut on kyllä voimakkaamman tuoksuista mutta niitäkin käytän vaan sipaisemalla. Kerran oli bussissa vanhempi rouva mun edessä ja tuoksua oli kyllä laitettua enemmän kuin tarpeeksi. Alkoi yskittämään aikalailla, mutta eipä viittinyt vaihtaa paikkaa. Toivoin vaan etten saa astmakohtausta ennen kuin pääsen pois.
Sama on noi..miten tän nyt sanoisi nätisti ja ei-rasistisesti.. Etelä-Euroopasta ja Lähi-Idästä olevat miehet. Hajustetta on niin että jos sattuu semmosen taakse liukuportaissa, silmät rupee vuotamaan vaikkei oisi mitenkään yliherkkä tai allerginen

Samalla tavalla miekin käytän hajuvesiä :) Jotkut on kyllä voimakkaamman tuoksuista mutta niitäkin käytän vaan sipaisemalla.
Peesailen. Niskaan en laita vaan tuohon korvan seudulle. Ja lemppari on tämä jota pitäisikin taas hankkia. On kanssa sellainen suht mieto tuoksu.

muoks. joskus kaverilla oli kanssa jotain hyväntuoksuista mutta enhän mä nyt enää sen hajuvrden nimeä muista :D

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä