Eikä unohdeta miten vaarallisia kemikaalipommeja ne pesuaineetkin on.Googletitko ensin mitä skeidaa suihkusta sataa ihollesi?
Eikä unohdeta miten vaarallisia kemikaalipommeja ne pesuaineetkin on.Googletitko ensin mitä skeidaa suihkusta sataa ihollesi?
Googletitko ensin mitä skeidaa suihkusta sataa ihollesi?
Kannattaa vastedes mennä suihkuun kokovartalokortsussa. Paitsi että kumi on myrkyllistä.Toki, kyl sieltä putkista sain sellasen bakteerikylvyn, että se ei voi olla muuta kuin kuolemaks
Niin just Majuri, lue noi linkit ja mieti kannattaako ottaa aamunapit. Sitten voit lukea salmiakin tuoteselosteen. Älä syö mitään. Sitten voit googlettaa happilaitteen vaaroista ja lakata hengittämästä
Nih, että ketä voi syyttääSitä mä olen aina lapsille sanonut: olen tehnyt parhaani niistä aineista mitä minulle suotiin
Googletitko ensin mitä skeidaa suihkusta sataa ihollesi?
Minä olen vain hautomo, raaka-aineet pruutataan isältä ja sitten minä vaan valmistin tuotteet saaduista raaka-aineista.Nih, että ketä voi syyttää
Niin toi on minustakin aikas härskiä, että kalojen käytettyä kylpyvettä tuodaan putkia pitkin ihmisten koteihin.Toki, kyl sieltä putkista sain sellasen bakteerikylvyn, että se ei voi olla muuta kuin kuolemaks
Sepä seMinä olen vain hautomo, raaka-aineet pruutataan isältä ja sitten minä vaan valmistin tuotteet saaduista raaka-aineista.
Kalat kusee veteen, paskoo veteen, panee vedessä ja sit ihmiset peseytyy siinä ja juo sitä.Niin toi on minustakin aikas härskiä, että kalojen käytettyä kylpyvettä tuodaan putkia pitkin ihmisten koteihin.
Valumuotti. Aineet isältä muoto äidiltä. Ja sit toivotaan, että lopputulos muistuttaa enemmän äitiä kuin isää. Poikien kohdalla se ei aina onnistu.Minä olen vain hautomo, raaka-aineet pruutataan isältä ja sitten minä vaan valmistin tuotteet saaduista raaka-aineista.
Meidän kohdalla noi kaikki näyttää ihan isältään ja on perineet mun älyn.Valumuotti. Aineet isältä muoto äidiltä. Ja sit toivotaan, että lopputulos muistuttaa enemmän äitiä kuin isää. Poikien kohdalla se ei aina onnistu.
Happoa veikkaan ma."Vie kielen menessään" mitähän lisäainetta siinä on?
Lisäksi tuo tekee vanukkaan täplikkääksi. Ruutiksen kannattaa nyt syödä tota niin frukrut yllättyy perjantainaHappoa veikkaan ma.
Tuolle tielle lähteminen on hankalaa, mutta lopulta tulee sitten asioihin selvyys. Tiiä vaikka saisit sen yksinhuoltajuudenSaanko valittaa? No valitan silti. Mua stressaa ihan superpaljon. Stressi vaikuttaa ensimmäisenä unenlaatuun, syömiseen ja kouluhommiin keskittymiseen. Huomenna soittan lastenvalvojalle, mutta kädet tärisee ja sydän hakkaa pelkästä ajatuksestakin, et tätä asiaa lähdetään viemään pidemmälle ja kuinka paljon paskaa ämpäriltä taas kaadetaan niskaan. Mutta soittamatta jättäminen ja nykytilanteen säilyminenkään ei ole hyvä ratkaisu.
Lähettäkääpä tänne vähän voimia, mää hajoon.
Ei kumminkaan tarpeeksi. Muutamasta harmittomasta lisäaineesta ei viitti maksaa purkillisen hintaa. Kandee polttaa rööki. Viimeisimmän tiedon mukaan siin on yli 4000 vaikuttavaa ainetta. Niiden myrkkyjen kanssa tavallinen flunssapöpö saa tapella tosissaan päästäkseen voitolle."Vie kielen menessään" mitähän lisäainetta siinä on?
Ei kumminkaan tarpeeksi. Muutamasta harmittomasta lisäaineesta ei viitti maksaa purkillisen hintaa. Kandee polttaa rööki. Viimeisimmän tiedon mukaan siin on yli 4000 vaikuttavaa ainetta. Niiden myrkkyjen kanssa tavallinen flunssapöpö saa tapella tosissaan päästäkseen voitolle.
Ja jos ottaa reippaasti jallua ja polttaa sitä röökiä, nii ainaski tyttöbagteerit pysyy loitolla.
Lähetänkö postitseNyt on Narttulassa semmonen kriisitilanne ja katastrofi etten tiiä miten tästä yli pääsee.
Kynsilakanpoistoaine on loppu.