Ruutiksen kokkaukset ja sopan koostumus tiietään. Ainaki tällä viikolla ennen perjantaitaSopii mulle. Mitäs huomenna kokkaat?
Ruutiksen kokkaukset ja sopan koostumus tiietään. Ainaki tällä viikolla ennen perjantaitaSopii mulle. Mitäs huomenna kokkaat?
Ei se mua kyllä ruokalusikallisella lihomaan saa...Ruutiksen kokkaukset ja sopan koostumus tiietään. Ainaki tällä viikolla ennen perjantaita
Ei se määrä ko laatu.Ei se mua kyllä ruokalusikallisella lihomaan saa...
Pitkä viikko edessäRuutiksen kokkaukset ja sopan koostumus tiietään. Ainaki tällä viikolla ennen perjantaita
Olen kyllä ainaskin neljä kertaa todistanu tapausta jossa rouva lähtee pyöristymään yllättävän pienellä lusikallisella.Ei se mua kyllä ruokalusikallisella lihomaan saa...
On niitäki, jotka lihoo pienellä lusikalla...Olen kyllä ainaskin neljä kertaa todistanu tapausta jossa rouva lähtee pyöristymään yllättävän pienellä lusikallisella.
Pieni on suhteellista.On niitäki, jotka lihoo pienellä lusikalla...
maggarasoppaan olis aineksetSopii mulle. Mitäs huomenna kokkaat?
ainaski masu ja tissit voi saada kasvamaan hyvinkin vähälläOn niitäki, jotka lihoo pienellä lusikalla...
Pieni on suhteellista.
Nurkkabaarissani on kahdenlaisia äijiä. Toiset lähtevät ulkoiluttamaan anacondaa ja toiset piipahtavat pienten käärmeiden näyttelyssä. Ja kaikilla se letku on viimeistään loppuillasta huomattavasti lyhyempi kuin luulee.
Tästäkin joku siveetön voisi halutessaan veistellä vitsiämaggarasoppaan olis ainekset
onneks täällä ei ole ketään siveetöntäTästäkin joku siveetön voisi halutessaan veistellä vitsiä
Katso ensin tuo:Päivää, mömmöt nautittu ja nyt salmiakkii nassuun
"...lääkehiili adsorpoi myös näitä lääkeaineita ja toivottu lääkevaikutus jää saamatta."Päivää, mömmöt nautittu ja nyt salmiakkii nassuun
Sitä mä olen aina lapsille sanonut: olen tehnyt parhaani niistä aineista mitä minulle suotiinEi se määrä ko laatu.
Niin just Majuri, lue noi linkit ja mieti kannattaako ottaa aamunapit. Sitten voit lukea salmiakin tuoteselosteen. Älä syö mitään. Sitten voit googlettaa happilaitteen vaaroista ja lakata hengittämästä
Itsestään ne kuolee, eläimet, eikä niitä aleta loputtomiin lääkitsemään, kun pitää ruokkiakin. Siinä olette ihan oikeassa. Mut samoja lä'äkkeitä niille syötetään, kunnes joku hoksaa, et niitä välittyy ihmisen sapuskoihin jääminä. Ei kukaan huomaa, sillä business on kovaa ja iso osa lihasta esimerkiksi on nestettä, jota lääkkeet kerää kudoksiin. No, myrkkyjä ne kuitenkin on ja ihmiselle olis turvallisempaa syödä aina itseään pienempiä otuksia, kuten lintuja ja niiden munia. Itsestään kuolleita ei tietääkseni syödä - voin olla tietenkin väärässä, mut onhan ihmeellistä, et luomulihalla korjaantuu mioni vaiva, anemiasta lähtien. Toki senkin voi pilata surkeilla maustesekoituksilla ja syanidisuolalla ja nitraattisalaatilla - joka nitraatti aiheuttaa anemiaa. Eikä sillä väliä, tiesitkö asiasta, mut eläinlääkebusiness on yhtälailla mahtavaa businessta, halusit tai et. Voittoa on saatava keinolla millä hyvänsä. Erotus on siinä, et niitä ei aleta ruokkimaan, jos lääkitys ei toiminutkaan ja sitä varten ihminen ón alkanut määrittää turvarajoja.paulan oppeja jos noudattaa niin käy samoin mustal.... kansallispukuisen ravivalmentajan hevoselle
juur kun polle oppi olemaan syömättä niin se otti ja kuoli
Googletitko ensin mitä skeidaa suihkusta sataa ihollesi?Kävin suihkussa