kuinkahan lie äykeätä ryypätä tuo happi, ei oo tullu koetettuaHoonosoomi soitti, että tuo tunnin sisään nestehappilaitteiston
kuinkahan lie äykeätä ryypätä tuo happi, ei oo tullu koetettua
sitä kun harvoin saa nesteenä
eli aivan loistava drinksu helteellä!Se on aika viileetä, vähän alle -200 asteista
joudutko perumaan nyt risteilyliput?Meil tuli pääluottamusmies tänää ilmoittaa et me ei lakkoilla perjantaina mut samaan hengenvetoon totes et tilanne saattaa vielä muuttua viikon aikana..
yhistä kappaleita niin jää viiteenMun konsteptiarkki loppuu kohta kesken, enkä saa tätä paskaa tiivistettyä viiteen kappaleeseen, joka oli aiheen lisäks ainoa kriteeri
Kyyyyllä siellä nyt niin väsätään olkiukkoja. Onko sulla heittää linkkiä aiheesta? Mielellään luotettavaa tutkimustulosta.mää tiiän täältä pari muutakin kun pitsi jokka on kaikkia muita parempia
Joo tottahan toki mä olin jo päättäny lakkoillajoudutko perumaan nyt risteilyliput?
Kyyyyllä siellä nyt niin väsätään olkiukkoja. Onko sulla heittää linkkiä aiheesta? Mielellään luotettavaa tutkimustulosta.
Onneks tää on vasta luonnos, ehtiihän sitä sitten muokata ko kouluun pääsee kirjottamaan puhtaaks.yhistä kappaleita niin jää viiteen
teksti mahollisimman pienellä käsialalla
Mua alkaa kans jotenkin kiristämään päästä kun joku kyhäilee olkiukkojamää oon allerginen heinille, ei mulla kestä alkaa mitään olkiukkoja väsäämään
Ai että mä rakastan uteliaita ihmisiä ja naapurikyyliä
Mun ja naapurin keskustelu: E on naapuri ja M oon mä.
E: Onk sulla ollu jotain vakavampaa teijän eron jälkeen, jonkun miehen kanssa?
M: Ei oo, eikä oo näkyvissä.
E: Mut mikä se oli se pitkätukka kun sun luona kävi useesti?
M: Joo se oli mun kaveri, sen velikin on käyny täällä aika useesti.
E: Okei, mut kuka se sitte oli ku sun kaa oli viime sunnuntaita tossa tupakalla?
M: No sekin oli mun tosi hyvä ystävä. Kun mulla nyt sattuu 90% kavereista olemaan miespuolisia.
E: Juu juu. *pyörittelee silmiään*
Oi luoja.
Pitää varmaan päiväkirjaa, koska mul on kukakin ollu kylässäKyä naapurit tietää!
Oisit sanonu, et pyörität yhden naisen bordellia ja kaikki on sun asiakkaita.Ai että mä rakastan uteliaita ihmisiä ja naapurikyyliä
Mun ja naapurin keskustelu: E on naapuri ja M oon mä.
E: Onk sulla ollu jotain vakavampaa teijän eron jälkeen, jonkun miehen kanssa?
M: Ei oo, eikä oo näkyvissä.
E: Mut mikä se oli se pitkätukka kun sun luona kävi useesti?
M: Joo se oli mun kaveri, sen velikin on käyny täällä aika useesti.
E: Okei, mut kuka se sitte oli ku sun kaa oli viime sunnuntaita tossa tupakalla?
M: No sekin oli mun tosi hyvä ystävä. Kun mulla nyt sattuu 90% kavereista olemaan miespuolisia.
E: Juu juu. *pyörittelee silmiään*
Oi luoja.
... ja ottaa niistä "kavereista" kuvat ettei mee sekasinPitää varmaan päiväkirjaa, koska mul on kukakin ollu kylässä
Jos haluut näyttää todistusaineistoa, niin mää oon valmis uhrautumaan lääppimään sua julkisesti.Aika hyvin muisti kyllä ko osas jokasen ulkonäöstä mainita jotain. Eli ruutis varmaan osu oikeeseen
Mä sanon sille jos se vielä kysyy jotain että mä oon lesbo.
mitäpä sitä ei kaverin takia suostuis uhraamaanJos haluut näyttää todistusaineistoa, niin mää oon valmis uhrautumaan lääppimään sua julkisesti.
Alastulon puolesta voisin kokeilla vaikka tanhuamitäpä sitä ei kaverin takia suostuis uhraamaan
Mun mielestä kannattas ennemmin sanoo et ne oli postimyyntipoikia kaikki, kun ei sitä kerkee tavalliseen tapaan deittaileenOisit sanonu, et pyörität yhden naisen bordellia ja kaikki on sun asiakkaita.
siskoahan sulla ei tainnut ollakkaanAlastulon puolesta voisin kokeilla vaikka tanhua