No jos niskavaivaiselle suosittelet bj:tä oikein kunnon niskaheilutuksella niih..äläpäs nyt, millon mun neuvot on muka ollut huonoja
No jos niskavaivaiselle suosittelet bj:tä oikein kunnon niskaheilutuksella niih..äläpäs nyt, millon mun neuvot on muka ollut huonoja
Iltalääkkeetkö
ahaKohta, ei vielä, mut hymyilyttää jo mömmöilyn tuleva olotila
Ei mene. Se on ihan totta. Vaikkei niska vetreytyisi, tulee toiselle ja itselle hyvä mieliäläpäs nyt, millon mun neuvot on muka ollut huonoja
bj ei koskaan mene hukkaan
Sehän se parhaiten nauraa, jolla on paras lääkitysKohta, ei vielä, mut hymyilyttää jo mömmöilyn tuleva olotila
Voipi olla turhan ankara verrytys reumaattisille niinku ihkusisko ja minä.ota suihin liikuttamalla niskaa, siinä se vertyy
tekkee sen oikein hitaasti ja rauhallisestiVoipi olla turhan ankara verrytys reumaattisille niinku ihkusisko ja minä.
Tai jos oikein kolottaa niin mies voi pitää päätä paikoillaan ja hoitaa liikkumisentekkee sen oikein hitaasti ja rauhallisesti
miksei nuinkin mutta ei siinä sillon niska saa jumppaaTai jos oikein kolottaa niin mies voi pitää päätä paikoillaan ja hoitaa liikkumisen
Mut jos ei oo hyvä jumpata?miksei nuinkin mutta ei siinä sillon niska saa jumppaa
Mömmön kanssa mömmöiletKohta, ei vielä, mut hymyilyttää jo mömmöilyn tuleva olotila
ok, sillon voi tyytyä imutteluun ja saaja hoitaa vanhankunnon eestaas liikkeenMut jos ei oo hyvä jumpata?
Mä en saa enää minkäänlaistaMää saan melkein koko pään tukan ponnarille Tätä ei oo tapahtunu 9 vuoteen!
Niskasta ja sivuilta jää vielä vähän haivenet roikkumaan, muutaman sentin vielä ko kasvais. Vitsi, kohta mulla on ihan oman värinen, oikee tukka 15-kesäsenä leikkasin irokeesin ja siitä asti ollu lyhyt. Kummallista.Mä en saa enää minkäänlaista
Tätä ei ole tapahtunut varmaan 10 vuoteen ellei ylikin
muoks. jotain hiuksia saan tuonne pään päälle kiinni mutta en niin että kaikki hiukset ponnarissa olis