Suomalainen mies uhkasi tappaa pakolaisen

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Sitä varten meillä on SUPO ja poliisi että ne etsivät jyvät akanoista.
Turha palstalaisten on leikkiä tuomaria kun eivät liity prosessiin millään tavalla.
Varsinkin kun älykkyys on persuilijoilla alempana kengännumeroa. Mopo karkaa aina kädestä ja jokainen pakolainen on saatanankätyri. :)
Mä kyllä kuulun ihan siihen "suvakki" kategoriaan, muuten hyvä. :D Mussa on kyllä vähän sellaista feminismin vikaa ja en noista miehistä ole niin innoissani, etenkään noista jotka selkeästi valehtelee ja jotka jakelee tappouhkauksia ja jotka vihaa homoja jne. Ihan eka kerta kun tällä palstalla mitään negatiivista olen yhdestäkään pakolaisesta sanonut. En luule olevani mikään tai kukaan. Mutta julkista tekstiä kai saa ruotia niin paljon kuin lystää.
 
vieraeeeilija
Mitä vitun väinö linnan filmiä sinäkin luulet eläväs.
Niinpä. Ja nyt ne meinaa tehdä sen uudestaan. Eiköhän kaikki sankarit ole tarpeeksi sitä vanhaakin viguttaneet... päässä ainakin tuulee ja kovaa.
Kun ihmiset saa elää liian turvallista ja helppoa elämää, ne alkaa leikkiä (siis tyhmät) että sota on kiva ja jännä asia, jossa voisi toteuttaa itseään ja olla kovis.
 
vierailija
Kannattaa oikeesti lukea noita kommentteja! Tai siis kääntää niitä kääntäjällä. Ne on aika mielenkiintoisia.

Siellä puhuttiin jotain saksasta, rakastelusta, lunnaista, vankilasta jne jne jne. Toivottavasti maahanmuuttoviranomaisetkin lukee turvapaikanhakijoiden kirjoituksia.
Jaa maahanmuuttovirastoko tutkisi mitään taustoja?
Eihän se edes käy kun itse sisäministeri sanoi että turvapaikanhakijoiden motiivien epäileminen on rasismia.

Ikävä kyllä tämä on lopun alkua. Täällä poliitikot on täysin median vietävissä ja sitä mediaa taas vie pieni joukko joka ajaa omaa agendaansa. Suomen media on tänä päivänä pahempi kun p-korean ja venäjän mediat yhteensä.
 
vierailija
Mä kyllä kuulun ihan siihen "suvakki" kategoriaan, muuten hyvä. :D Mussa on kyllä vähän sellaista feminismin vikaa ja en noista miehistä ole niin innoissani, etenkään noista jotka selkeästi valehtelee ja jotka jakelee tappouhkauksia ja jotka vihaa homoja jne. Ihan eka kerta kun tällä palstalla mitään negatiivista olen yhdestäkään pakolaisesta sanonut. En luule olevani mikään tai kukaan. Mutta julkista tekstiä kai saa ruotia niin paljon kuin lystää.
Tarkotin vaan sitä että tää aihe johtaa aina siihen että koko ketju täyttyy mv-trollauksesta.
Mutta kun haluatte leikki Sherlockia, niin ottakaa samalla selvää tuosta uhkailevasta pallokalasta.
 
vierailija
Jaa maahanmuuttovirastoko tutkisi mitään taustoja?
Eihän se edes käy kun itse sisäministeri sanoi että turvapaikanhakijoiden motiivien epäileminen on rasismia.

Ikävä kyllä tämä on lopun alkua. Täällä poliitikot on täysin median vietävissä ja sitä mediaa taas vie pieni joukko joka ajaa omaa agendaansa. Suomen media on tänä päivänä pahempi kun p-korean ja venäjän mediat yhteensä.
Kuka, missä ja milloin on sanonut että on rasismia epäillä turvapaikanhakijan motiiveja?
 
lolrepspoks
Jaa maahanmuuttovirastoko tutkisi mitään taustoja?
Eihän se edes käy kun itse sisäministeri sanoi että turvapaikanhakijoiden motiivien epäileminen on rasismia.

Ikävä kyllä tämä on lopun alkua. Täällä poliitikot on täysin median vietävissä ja sitä mediaa taas vie pieni joukko joka ajaa omaa agendaansa. Suomen media on tänä päivänä pahempi kun p-korean ja venäjän mediat yhteensä.
Niin, oishan media paljon uskottavampi kun rahaa imevä ryssä lukisi vaikka uutisia ja kutsuisi pakolaisia solvaavilla nimillä. Tulisi niin paljon uskottavampi ja neutraali fiilis.
Mistä teitä hörhöjä sikiää? Sukujuhlista?

:ROFLMAO:
:poop:
 
vierailija
Niinpä. Ja nyt ne meinaa tehdä sen uudestaan. Eiköhän kaikki sankarit ole tarpeeksi sitä vanhaakin viguttaneet... päässä ainakin tuulee ja kovaa.
Kun ihmiset saa elää liian turvallista ja helppoa elämää, ne alkaa leikkiä (siis tyhmät) että sota on kiva ja jännä asia, jossa voisi toteuttaa itseään ja olla kovis.
Leikkiähän tuossa laskin mutta totuuden pohjalta.

Voidaan me vakavissaankin asiasta keskustella jos sitä haluat?

Fiksu ihminen kiinnittää huomiota konfliktien aiheuttajaan, eikö?
Minkä takia turvapaikanhakijat tulevat Eurooppaan juuri nyt, vaikka vuosia on ollut sotaa, köyhyyttä ja nälänhätää?
 
vierailija
Sitä varten meillä on SUPO ja poliisi että ne etsivät jyvät akanoista.
Turha palstalaisten on leikkiä tuomaria kun eivät liity prosessiin millään tavalla.
Varsinkin kun älykkyys on persuilijoilla alempana kengännumeroa. Mopo karkaa aina kädestä ja jokainen pakolainen on saatanankätyri. :)
Kai me nyt ees ollaan tämän prosessin rahoittajia?

;)
 
vierailija
Voin jo nähdä lööpit:

Kaksplussan aihevapaan kommentoijille myönnetään Suomen rauhanpalkinto urhoollisesta työstä, joka yhdisti vastapuolet ja he aloittivat taistelun yhteistä vihollista vastaan.:love:

Voitaisiin me hei oikeasti alkaa käyttäytymään asiallisesti toisiamme kohtaan. Tätä menoa jää konfliktin syy varjoon, ja se on kuitenkin asia joka meidän tulisi poistaa yhdessä.
Huomhuom: kotitöiden lomassa!:D
 
vierailija
Ei se mikään todellinen uhkaus ollutkaan.

Kyseessä on suvakkien false-flag operaatio, jolla käännetään huomio pois siitä tosiasiasta, että Fahad Firas valehteleli pääministerille suorassa TV-lähetyksessä.
No eiköhän se ollut raukkis uusnatsi persu joka ei uskaltanut uhota omalla nimellään ja naamallaan. Eiköhän suvakitkin halua tuommoset huijarit takaisin sinne mistä tulivatkin (tai vaikka hukkuneena sinne Välimerelle). Minä ainakin. Eikä tee pahaa sanoa noin huijarista vaikka suvakki olenkin.
 
vierailija
No eiköhän se ollut raukkis uusnatsi persu joka ei uskaltanut uhota omalla nimellään ja naamallaan. Eiköhän suvakitkin halua tuommoset huijarit takaisin sinne mistä tulivatkin (tai vaikka hukkuneena sinne Välimerelle). Minä ainakin. Eikä tee pahaa sanoa noin huijarista vaikka suvakki olenkin.
Suomi antaa turvapaikan jopa kurkunleikkaajajihadisteille...
 

Yhteistyössä