Onhan tämä.. en vaan halua, että ajatellaan kauhean negasti, kun en tosiaan viivoilla leveile tai ole jotenkin vähemmän kiitollinen.. tosiaan pelottaa ultra ihan hirveästi ja ahdistus tulee ajatuksestakinCristal mä oon tuota miettinyt.. Mutta eikös tämä ole himotestaajat ryhmä? Mulla on muuten 9 päivä se ultra 7+0.. Tai 6+6
Jännittääkö?
Siksi yritän etten menis yhtään ennen kuutta viikkoa, kun se on ihan päivistä kiinni näkyykö. Tiedän siis itse mitä pitää näkyä 6+0.. ja tuulimunan kuvaruutu kummittelee mielessä ja lääkärin sanat. "Alhainen hcg ja viittä viikkoa vastaava todella olematon raskauspussi ja pieni ruskuaispussin alku.." seuraavana päivänä alkoi vuoto.Minun puolesta voit purkaa. Mä ymmärrän hyvin sua. Mä sain eilen takoa päähäni että ei vielä tarkoita mitään jos ei näy juuri mitään kun edellinen kummitteli mielessä.
Ai että mie rakastan punasia viivoja oli ne sitten omia tai vieraita <3 Kantajilleen aina niin rakkaita =)Ajattelin, että laitan vielä testistä kuvaa, vaikka supliikkia ollutkin täällä.. nyt rv 4+5 ja toiseksi viimeinen testi ja tehty aamulla. Huomenna viimeinen testi ennen ar-ultraa, joka on pe 11.9 jolloin tasan rv 6+0.
http://aijaa.com/ekg4fY
Pahoittelut uudelle kierrolle joutuneille
Sama.. Ne lääkärin sanat jäänyt soimaan päähän "valitettavasti ei ole sykettä" oon miettinyt pääni puhki miten sitä ultraan menis avoimin mielin eikä mieli täynnä mörköjä..Siksi yritän etten menis yhtään ennen kuutta viikkoa, kun se on ihan päivistä kiinni näkyykö. Tiedän siis itse mitä pitää näkyä 6+0.. ja tuulimunan kuvaruutu kummittelee mielessä ja lääkärin sanat. "Alhainen hcg ja viittä viikkoa vastaava todella olematon raskauspussi ja pieni ruskuaispussin alku.." seuraavana päivänä alkoi vuoto.
Jospa nyt paremmalla menestykselläSama.. Ne lääkärin sanat jäänyt soimaan päähän "valitettavasti ei ole sykettä" oon miettinyt pääni puhki miten sitä ultraan menis avoimin mielin eikä mieli täynnä mörköjä..
Sullakin niin vähän aikaa km että erittäin tuoreessa muistissa on se tunne.
Varovaisesti siis mennään molemmat Ei tässä auta muuta, kuin toivoa parastaCristal mehän mennään melkein samoissa, minulla nyt rv 4+6 ja ens torstaina uudestaan ultra. Ymmärrän hyvin, että pelottaa...niin se jännittää minuakin vaikka toistaiseksi näyttää kaikki olevan kai ok. Ja että eilen jännitti ultraan mennä, kun tiesi ettei siellä mitään ihmeellistä voi näkyä vielä, mutta...
Palstailusta Ompas outoa jos pitää ihmetellä miksi kirjoitellaan usealla eri palstalla. Ei kai se keneltäkään ole pois.
Ja se mikä käsitys minulla on ylipäätään tästä kaks plussan provoilusta ja lynkkaus meiningista niin en aio liittyä odottavien ryhmään. Enkä tarkoita tätä porukkaa, et täällä olis sellaista ollut, päin vastoin tää on ollut ihan porukka
Et täällä meinaan teidän harmina roikkua kunnes on varmaa, että tää raskaus kantaa. Ja ellei kanna niin sittenhän sitä taas aloitetaan himo testaus.
Mää nään tossa ovistestissä, tuohon r-testiin en saa viivaa näkyviin, ehkä viivanpaikka... Unohdin tosiaan mainita että ovat eri testejä.pantera minä näen molemmissa haamun...