The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
eikö ees "niimpä" ole kiinnittänyt nazin haukankatsetta?
Ainiin, siitä taisin joskus huomauttaakin :D

Yleensä mä vaan korjaan kaikki virheet omassa päässäni, samalla kun luen. En aina jaksa huomautella, ellei tule vastaan jotain sellaista mitä ei vaan voi päästää läpi sormien :D

Yhdyssanavirheet on nykypäivänä niin yleisiä, etten muuta tekisikään jos jokaisesta huomauttaisin. Mutta sitten jos virhe on sitä luokkaa, että koko lauseen merkitys muuttuu, niin sitten kyllä natsi nostaa kättään etukenoon.
 
Tsuferaffi
Mää pakkasin just vauvalleni tarharepun valmiiks, tänään eka hoitoilta. Ja mun viimesen lomaviikon kunniaks oon vissiin tulossa kipeäksi. Just mun tuuria. Saakeli. En ala.

Mut ainaki mun kirja on tänään noudettavissa suomalaisesta, taidan pyörähtää sinne kunhan oon käyny nakkaamassa poikasen leikkimään.
 
Voi kaikkimaailman kirosanat. Tässähän kävi sitte just niin, että eihän mun työpistettä mitenkään voida vaihtaa, kun ainut vaihturi ei suostunu ku kysyin enkä mä tiedä miksei pomo sit voi käskeäkään. Se on sit huomisen päivän jälkeen taas saikkua ja lähtötilanne. Emmä saa ikinä tota mun selkää kuntoon jos ne tuolla töissä nyt alkaa tollaseks. Jos mul on jokatoinen/joka kolmas viikko siinä seisoskelukoneella, niin emmä saa noita lihaksia missään vaiheessa sellasee kuntoon että ne kestäisi sen. Kotona ei voi loputtomiinkaan olla, ei mun pää kestä sellasta ja kun periaatteessa nyttenki oisin työkuntoinen kun vaan annettais sellanen homma, mut ei. Itkupotkuraivari.
 
Voi kaikkimaailman kirosanat. Tässähän kävi sitte just niin, että eihän mun työpistettä mitenkään voida vaihtaa, kun ainut vaihturi ei suostunu ku kysyin enkä mä tiedä miksei pomo sit voi käskeäkään. Se on sit huomisen päivän jälkeen taas saikkua ja lähtötilanne. Emmä saa ikinä tota mun selkää kuntoon jos ne tuolla töissä nyt alkaa tollaseks. Jos mul on jokatoinen/joka kolmas viikko siinä seisoskelukoneella, niin emmä saa noita lihaksia missään vaiheessa sellasee kuntoon että ne kestäisi sen. Kotona ei voi loputtomiinkaan olla, ei mun pää kestä sellasta ja kun periaatteessa nyttenki oisin työkuntoinen kun vaan annettais sellanen homma, mut ei. Itkupotkuraivari.
Etkö sä vois saada lekurilta jotain sellasta lappua, missä lukis ettet kykene sellaiseen seisomatyöhön? Jospa se sais jotain tulosta aikaan.
 
Etkö sä vois saada lekurilta jotain sellasta lappua, missä lukis ettet kykene sellaiseen seisomatyöhön? Jospa se sais jotain tulosta aikaan.
Aattelin sellasen ruinata seuraavalla kertaa. Mut ku mä aattelin ehkä taas vähän liikaa työpaikkaa ja työtä ku ajattelin ettei mun tarvis enää hakea saikkua mut pakko se on ku nyt jo taas ihan liekeissä :/
 
Luulis ainakin, että ne alkaa ymmärtää, jos jäät taas saikulle ja saat jonkun lapun jota näyttää.
No juu luulis. Ko jos muutenkin jatkuvasti meit o liian vähä eikä voi palkata lisää porukkaa nii mä en käsitä miten ne sit ei ala jo tajuamaan ku mä oo nyt jo moneen kertaan selittänyt et miten se asia menee. Mut kai siihen sit vaa tarvitaan se lausunto siltä lääkäriltä et menee jakeluun. Mut mä meen huome nyt töihin ja oon sen aikaa ku kykenen ja lähen sit lääkärii, ei oo mun päänvaivaa mistä tekee tuuraajan mun tilalle.
 
Mmmmm...maanantaita kaikille :)*huiskuttaa vilkuttaa*

...ja aaaahhhh :) - kyllä kelpaa tämmösenkin ihmislapsen vain olla, ei lämmä luita riko, ei.

...eikä vissiin oo muutenkaan liian lämmintä kun mä pistin uunin hehkumaan ja itteni leipomaan. Mä oon taas jossain kouhotuksessa menny hamstraamaan piimää ja nyt oon pulassa, joten mun täytyy laittaa se jalostukseen....eli naapurin isännät saa kohta suut makiaksi jahka nää kakkuset täällä valmistuu :)

Fiilistellään ja jammaillaan ja annetaan auringon helliä :)

 
  • Tykkää
Reactions: Bitch
Voi kaikkimaailman kirosanat. Tässähän kävi sitte just niin, että eihän mun työpistettä mitenkään voida vaihtaa, kun ainut vaihturi ei suostunu ku kysyin enkä mä tiedä miksei pomo sit voi käskeäkään. Se on sit huomisen päivän jälkeen taas saikkua ja lähtötilanne. Emmä saa ikinä tota mun selkää kuntoon jos ne tuolla töissä nyt alkaa tollaseks. Jos mul on jokatoinen/joka kolmas viikko siinä seisoskelukoneella, niin emmä saa noita lihaksia missään vaiheessa sellasee kuntoon että ne kestäisi sen. Kotona ei voi loputtomiinkaan olla, ei mun pää kestä sellasta ja kun periaatteessa nyttenki oisin työkuntoinen kun vaan annettais sellanen homma, mut ei. Itkupotkuraivari.
Kenen etua toi nyt palvelee?

Eikös teilläkin työsopparissa lue toimenkuvaan kuuluvan työnantajan määrittelemät tehtävät joten ihan hyvin pomo voi sanoa vaihturille että sun työpistees on tästä eteenpäin tässä
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä