The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhQ
Hellou..
Torikirppikselle "eksyttiin" ja ja..olihan tuolla ihmisiä ja vaikka mitä tavaroita myynnissä :)
Esikolle ostettiin Robinin Boom-kah-levy--no, sen nyt arvaa että nyt on meneillään semmoinen popitus tuola lastenhuoneessa..:D
Itelleni ostin neulepaidan :D
Kuopus halus muutaman pikkukissalelun, se on aina joka paikas ettimässä kissafigureja.
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Hellou..
Torikirppikselle "eksyttiin" ja ja..olihan tuolla ihmisiä ja vaikka mitä tavaroita myynnissä :)
Esikolle ostettiin Robinin Boom-kah-levy--no, sen nyt arvaa että nyt on meneillään semmoinen popitus tuola lastenhuoneessa..:D
Itelleni ostin neulepaidan :D
Kuopus halus muutaman pikkukissalelun, se on aina joka paikas ettimässä kissafigureja.
En itte Robinia välitä kuunnella, mut ei sitä o mulle tehtykään. En häntä tunne, mut ihan julkisuudestaan olen saanut varsin sympaattisen kuvan. Huonompiakin fanituksen kohteita löytyy, joten ei muuta kuin poppi soimaan ja stereot täysille.
 
  • Tykkää
Reactions: IhQ
Vitsit tuo palapeliliima on kätevä aine. Olen nyt uittanut liimassa keittiön pöydän, lattian, kaapistot, maton, osan olohuoneen mattoa. Puhumattakaan, että olin itse kalsareita myöten liimassa. Kävi sitten sillai, että purtilosta ei tullut mitään. Puristin niin lujaa, että liimaa tuli. Niin, tuli sitten kerralla 2/3 sisällöstä räjähtäen ulos. Aika juoksevaa kamaa. Tunti tässä ollaan kohta siivottu. Ei vi....ta ei, askartelu on hauskaa :notworthy::cry::oops:
 
Kävin tuossa marketissa, vartti oli aikaa shoppailla ennen sulkemista... jonot oli kilsan pituiset vähintään, jopa itsepalvelukassoille oli pitkät jonot.

Mun taakseni tuli sitten varsin aurinkoinen juoppo. Osti lavan Koffia. Hoki koko jonotuksen ajan "Ei helevetti..... ei PERkele... SAAtana... puoltuntia saa jonottaa, ei HELEvetti... ei saatana... PERRRkele...."

Tota rataa siis koko sen n. 15min jonotuksen. Sitten tuli juopon vuoro maksaa. Kassa kun kysyi tarviiko kuittia, niin vastaukseksi tulikin iloinen "En tarvitse kuittia, kiitos!". Kerätessään kaljoja alkoikin sitten taas ".....ei helevetti...... ei saatana...... perrrrkele!"
 
Tänään kaupassa oli kohtuullinen jono. Iäkkäämpi pariskunta (ihan kevyesti omilla jaloillaan kulkevia) tunki mun jonon läpi tai niin mä luulin. Parkkeerasivat siihen mun eteen. Saivat lähdöt. Huusivat vielä etteivät olisikaan halunneet siinä jonottaa. Possut.
 
Lohdutus-kahvit ja keksiä. Pakastimen ovessa on vielä liimaroiskeita eikä ruokapöytäkään näytä puhtaalta, sniff.
Asiasta kuudenteen... minussa on se pahanlaatuinen valuvika, että en koskaan laita tikkuakaan ristiin jos en tiedä mitä olen tekemässä.
Saa kutsua laiskaksi. Mun pienisieluisessa maailmassani yksi oikea asia on enemmän kuin tuhat räpellystä.

Askartelu on kivaa. Liimapurkki on liimapurkki eikä tuholainen.

Jotenkin luen asian niin, että Toffolassa toisinaan innostus ylittää taidot, eikä maltti ole valttia.

Ja etukäteen anteeksipyytäen, en tosiaankaan sano tätä pahalla, vaikka sanomani ei ehkä kuulosta hyvältä.
 
Asiasta kuudenteen... minussa on se pahanlaatuinen valuvika, että en koskaan laita tikkuakaan ristiin jos en tiedä mitä olen tekemässä.
Saa kutsua laiskaksi. Mun pienisieluisessa maailmassani yksi oikea asia on enemmän kuin tuhat räpellystä.

Askartelu on kivaa. Liimapurkki on liimapurkki eikä tuholainen.

Jotenkin luen asian niin, että Toffolassa toisinaan innostus ylittää taidot, eikä maltti ole valttia.

Ja etukäteen anteeksipyytäen, en tosiaankaan sano tätä pahalla, vaikka sanomani ei ehkä kuulosta hyvältä.
En tiedä, miksi liima jumitti pullossa. Monen monituista kertaa on tässä elämässä tullut puristeltua liimapulloa. Varmaan harjoituksen puutetta. Tuotteessahan ei voi olla mitään vikaa.
 
Mielenkiintoista. Mies on muksun kanssa pihalla leikkimässä ja alakerran alkemistit aloitti taas. Melusta päätellen tiedän, että kohtaa lentää taas tavaraa partsilta. Ehdin just huutaa miehelle, että varokaa. Lasipurkki mäjähti taas asvalttiin. Saako noi naapurit upottaa mereen kilo kiviä kaulan ympärillä?
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä