Mikä vimma jollain olla niin tyhmä, sillehän mä en mitään voi.Mikä vimma sulla AINA haukkua muita jotka eivät nää asioita samalla tavalla kuin sinä? Voisitko lopetaa tuon.
Mikä vimma jollain olla niin tyhmä, sillehän mä en mitään voi.Mikä vimma sulla AINA haukkua muita jotka eivät nää asioita samalla tavalla kuin sinä? Voisitko lopetaa tuon.
Selvästi munan puutetta.Mikä vimma jollain olla niin tyhmä, sillehän mä en mitään voi.
Miksi pitää haukkua muita?Mikä vimma jollain olla niin tyhmä, sillehän mä en mitään voi.
Miksei? Onhan se ok sanoa että puolet naisistakin on keskimääräistä rumempia. Ai niin mutta se on ok, kun mies sanoo niin. Miehet saa haukkua miten vaan, se on vaan hienoa.Miksi pitää haukkua muita?
Sä kyllä haukuat aina muita jos ovat sun kanssa erimieltä, mä en tollasta käytöstä ymmärrä. Miksi sellaista pitää tehdä?Miksei? Onhan se ok sanoa että puolet naisistakin on keskimääräistä rumempia. Ai niin mutta se on ok, kun mies sanoo niin. Miehet saa haukkua miten vaan, se on vaan hienoa.
Kaikki ovat tyhmiä, jotka ovat kanssasi eri mieltä.Anteeksi vaan mutta mua kävi nyt niin pänniin toi 50/50 väite kun siinä ei ole mitään logiikkaa. Tyhmän houruja.
No älkää olko eri mieltä? Ongelma ratkaistu.Kaikki ovat tyhmiä, jotka ovat kanssasi eri mieltä.
On tämä ennenkin huomattu, mutta aina se jaksaa hämmästyttää.
Narsismia.No älkää olko eri mieltä? Ongelma ratkaistu.
Viitsisitkö jo heivata sen nykyisen miehesi...Laitetaan ihan kaksin kappalein
Koska jotkut muuutkin miehet tarvitsisivat tuollaisia ihanuuksia...Ai miksi? Ei semmonen tarkoitus ole ollut
eipäs nyt yleistetä kaikkia naisia ketjulaisten perusteella.Ette te ole paskoja. Mutta minun on vain oikeasti mahdoton ymmärtää naisten tarvetta saada jatkuvaa ylistystä ulkonäöstään. Mutta tästä ollaan oltu eri mieltä ennenkin.
Ihanat kuvat! Kiitos.
pyh, jos tuo olis totta, kellään ei ois tarvetta laittaa kuviaan nettiin, tai jos olis, aiheet koskisivat miljöötä, eläimiä ja lapsia. keskustelupalstat ei oo visiinkään sitä varten että me tiedettäs mikä naama minkäkin kommentin takana on, keskustyelupalstojen koko idea perustuu siihen ettei tiedetä.Minä en ymmärrä miksi pitää arvostella toisten ulkonäköä kun laittaa kuvan nettiin. Eikös joku sovellus ole sitä varten että voi arvostella toisten ulkomuotoja? Minun mielestäni on kiva katsella ihmisten kuvia, nähdä taustalla olevat miljööt/eläimet/lapset ja näin keskustelupalstalla saada kasvot mielipiteille.
Hetken viuhahdus
Ja se hetki meni jo
Miksi ihmeessä?Olen kanssasi samaa mieltä, ja juuri siksi tämän ketjun aloitin, että olisi kiva nähdä nykyisten aktiivien kuvia, kun en itse täällä enää aktiivinen ole pariin kolmeen vuoteen ollut.
Taas myöhästyinHetken viuhahdus
Ja se hetki meni jo
Sä näit samat eilenTaas myöhästyin
Myöhästyin silloinkinSä näit samat eilen
Silleenkö kävi?Myöhästyin silloinkin
Jep.Silleenkö kävi?