Kysy jotain?

vierailija
Nyt en ymmärtänyt vastausta. Vai etkö sinä ymmärtänyt kysymystä? Onko joku syy, mikset voi tästä tutkinnostasi avoimesta kertoa, vaan kaikki aiheeseen liittyvät vastauksesi ovat ihmeellistä venkoilua?
Minulla ei ole mitään aiempaa tietoa tästä teologi-taustastasi, mutta tämän keskustelun perusteella saan kuvan, että siinä on jotain mätää :eek:
 
Nyt en ymmärtänyt vastausta. Vai etkö sinä ymmärtänyt kysymystä? Onko joku syy, mikset voi tästä tutkinnostasi avoimesta kertoa, vaan kaikki aiheeseen liittyvät vastauksesi ovat ihmeellistä venkoilua?
Minulla ei ole mitään aiempaa tietoa tästä teologi-taustastasi, mutta tämän keskustelun perusteella saan kuvan, että siinä on jotain mätää :eek:
Vastaus tuohon on moneen kertaan tässä ketjussa.
Olen ilmoittanut etten enää liity jankkaajiin.
Sellainen pitkästyttää minua.
 
vierailija
Vastaus tuohon on moneen kertaan tässä ketjussa.
Olen ilmoittanut etten enää liity jankkaajiin.
Sellainen pitkästyttää minua.
Sinähän olet niin avoin ihminen. Mikä tässä nyt on niin vaikeaa? Kertoa avoimesti gradun aihe ja valmistumisvuosi?

Persepanot ja suihinotot sinä jaat kerta toisensa jälkeen. Mutta jostain syystä tässä teologian maisteri -tutkinnossa on jotain häikkää.
 
vierailija
Sinähän olet niin avoin ihminen. Mikä tässä nyt on niin vaikeaa? Kertoa avoimesti gradun aihe ja valmistumisvuosi?

Persepanot ja suihinotot sinä jaat kerta toisensa jälkeen. Mutta jostain syystä tässä teologian maisteri -tutkinnossa on jotain häikkää.


Vaikeaa on se että Mummeliisa jäi kiinni valheestaan,eikä nyt enää auta uudet valheetkaan joten yrittää nyt vaan vältellä aihetta.

Pitäiskö seuraavaksi käydä verotoimistossa katsomassa et mitkä ne Mummeliisan todelliset tulot olikaan :LOL:
 
vierailija
Joo, kyllä nyt on "hieman" outoa, ettei voi kertoa valmistumisvuottaan ja gradunsa aihetta.

Minustakin alkaa vaikuttaa siltä, ettei ole puhtaat jauhot pussissa. Ihme touhua :eek:
 
vierailija
Joo, kyllä nyt on "hieman" outoa, ettei voi kertoa valmistumisvuottaan ja gradunsa aihetta.

Minustakin alkaa vaikuttaa siltä, ettei ole puhtaat jauhot pussissa. Ihme touhua :eek:
Suomi24:ltä Mymmeliisä savustettiin ulos juuri valehtelemisen takia. Ihmiset alkoivat olla tosi tympääntyneitä juttuihin, jotka olivat täyttä potaskaa.

Eli kaikki ei ole niin kuin sanotaan ;)
 
Vaikeaa on se että Mummeliisa jäi kiinni valheestaan,eikä nyt enää auta uudet valheetkaan joten yrittää nyt vaan vältellä aihetta.

Pitäiskö seuraavaksi käydä verotoimistossa katsomassa et mitkä ne Mummeliisan todelliset tulot olikaan :LOL:
On jännä, että joillakin ihmisillä on tarve kertoa tekaistuja juttuja itsestään edes näin nettipalstalla. Ehkä se kertoo riittämättömyyden ja alemmuuden tunteista? Fantasioilla voi luoda itsestään kauniimman ja paremman vaikutelman. Nykyään vain on kovin helppo tarkistaa esim. tutkinnot ja muut, joten valheesta kiinni jäämisen riski on suuri.

Tiedän henkilökohtaisesti yhden patologisen valehtelijan, jolla on hieman samansuuntaisia tarinoita. Jotenkin näyttää, että hän jollain tasolla itse uskoo puheisiinsa, vaikka ne ovatkin ihan täyttä pötyä. Jouduin yhdessä jutussa tämän ihmisen kanssa tekemisiin, mutta en enää ikinä halua edes kuulla hänestä mitään.

Rehellisyys on minulle iso arvo ihan tosielämässä, ja täytyy sanoa että kyllä se täällä netissäkin rulettaa. Jotenkin koko ihmisen arvokkuus kärsii, kun hän jää valheesta kiinni.
 
vierailija
Mummeliisan ketju Haaste bloggaajille:

Ei edellytä ei.
Itse en kuitenkaan koe, että pelkkä oppiarvo tekee kenestäkään teologin tai muitakaan -logeja.
En esim ole filosofi, vaikka opintoviikkoja on melkoisesti .

Mutta esim. jos jatkaisin Kika Hammarin väitöskirjaa Otto Hermann Pechistä, olisin teologi.
Semanttisia kokemuksia siis.

#93
Mummeliisa, 03.08.2015

SINÄ JATKAISIT KIKA HAMMARIN VÄITÖSKIRJAA ??? Vaikka et ole edes teologian maisteri?

Näillä pikku valheilla mummeli on sitä omaa arvoaan nostanut.
 
En ole itse ollut kovin aktiivinen muutamia ketjuja lukuunottamatta, joten Mummeliisa "henkilönä" on vallan jäänyt minulta huomaamatta. Eksyin tähän ketjuun ja olen ihan järkyttynyt siitä, kuinka paljon joku elämästään antaa julkiseksi kaikkien luettavaksi. Jos et ole provo siellä nimimerkin takana, niin et ole myös täysin psyykkisesti tervekään, väitä mitä väität. Vuosien ajan pakonomainen tarve olla esillä ja jakaa erittäinkin arkaluonteisia sekä intiimeitä asioita täysin suodattamatta, ei ole millään tavalla järkevää toimintaa sinun ikäiseltäsi ihmiseltä. Ja jäisikin itseesi, mutta puhut elävistä ja menehtyneistä läheisistäkin liian avoimesti, jakaen valokuvia heidän tärkeistä hetkistään. Tuollainen julkisuuden ja esilläolon jano on ihan eri asia, kuin terveen vertaistuen hakeminen, mikä tämän sivuston alkuperäinen tarkoitus on. Pyydän sinua hetkeksi pysähtymään ja miettimään asiaa toisen ihmisen näkökulmasta.
 
En ole itse ollut kovin aktiivinen muutamia ketjuja lukuunottamatta, joten Mummeliisa "henkilönä" on vallan jäänyt minulta huomaamatta. Eksyin tähän ketjuun ja olen ihan järkyttynyt siitä, kuinka paljon joku elämästään antaa julkiseksi kaikkien luettavaksi. Jos et ole provo siellä nimimerkin takana, niin et ole myös täysin psyykkisesti tervekään, väitä mitä väität. Vuosien ajan pakonomainen tarve olla esillä ja jakaa erittäinkin arkaluonteisia sekä intiimeitä asioita täysin suodattamatta, ei ole millään tavalla järkevää toimintaa sinun ikäiseltäsi ihmiseltä. Ja jäisikin itseesi, mutta puhut elävistä ja menehtyneistä läheisistäkin liian avoimesti, jakaen valokuvia heidän tärkeistä hetkistään. Tuollainen julkisuuden ja esilläolon jano on ihan eri asia, kuin terveen vertaistuen hakeminen, mikä tämän sivuston alkuperäinen tarkoitus on. Pyydän sinua hetkeksi pysähtymään ja miettimään asiaa toisen ihmisen näkökulmasta.
Kirjoitan avoimesti tietoisesta valinnasta. ikävä, että se järkyttää sinua. Ja kuten ketjustakin (jos sen oikeasti olet lukenut) käy ilmi, en ole fyysisesti tai psyykkisesti täysin terve.
Avointa blogia kuitenkin pidin ja vastaaviin vastasin jo silloin, kun sitä vielä olin.

Unohdit muuten, että olen aika avoin myös lasten, lastenlasten, vanhempieni, sisarusteni, miniöiden, vävyjen jne suhteen.
:)
 
vierailija
Muistan kun kehuskelit juuri muutama päivä sitten jossakin ketjussa, että olet vuosia odottanut saavasi jonkun itseesi liittyvän kysymyksen, johon et ole tarpeeksi avoin vastamaan ja niitä ei ole tullut. Nytpä on tullut ja sankoin mitoin. Nuo teologiakysymykset siis. Hassua, että juuri ne osoittautuivat sellaisiksi kysymyksiksi jotka ovat liikaa. Voit kyllä jakaa tiedon siitä, että harrasta Heikin kanssa anaaliseksiä, muttet voi vastata opiskelukysymykseen. Kummaa...
 
vierailija
Tunteeko/tietääkö kukaan, miten tämän "Mummeliisan" omaisiin saisi yhteyden? Olisi varmaan syytä kertoa heille, mitä tällä palstalla tapahtuu, mitä heistä täällä kerrotaan ja miten jopa puolialastomien lapsien kuvia julkaistaan.

Kuten tuossa jokunen muukin on todennut, tilanne ei ole ihan normaali :confused:

Ja tähän M. kommentoi: hän on saanut kuvien ja tietojen luovuttamiseen luvan kaikilta osapuolilta jne. jne. jne. Mutta se on vain M:n sana asiasta!!!
 
  • Tykkää
Reactions: DronttiEdvard
Tunteeko/tietääkö kukaan, miten tämän "Mummeliisan" omaisiin saisi yhteyden? Olisi varmaan syytä kertoa heille, mitä tällä palstalla tapahtuu, mitä heistä täällä kerrotaan ja miten jopa puolialastomien lapsien kuvia julkaistaan.

Kuten tuossa jokunen muukin on todennut, tilanne ei ole ihan normaali :confused:

Ja tähän M. kommentoi: hän on saanut kuvien ja tietojen luovuttamiseen luvan kaikilta osapuolilta jne. jne. jne. Mutta se on vain M:n sana asiasta!!!
Kaikkien omaisten yhetystidot on saatavissa kotisivujeni kautta.
:)
 
vierailija
Päätin helpottaa Mummeliisan muistamista ja laitoin meilin Åbo Akademiin gradun aiheesta.

Tässäpä vastaus, jonka sain. Ainoastaan kirjastovirkailijan sukunimestä poistin loppuosan. Muuten on ihan aito meili. (n) Graduthan ovat ihan julkista tietoa.

Hei!

Jos tämä pro gradu on kirjoitettu Åbo Akademissa niin sen pitäisi löytyä meidän tietokannastamme Almasta.

En ole löytänyt tätä gradua Almasta eikä myöskään Melindasta. Vai onko se aivan uusi?



--
Vänliga hälsningar

A-C T

Åbo Akademis bibliotek
Kundtjänstenheten

Telefon (02)215 4180
http://abo.fi/bibliotek
 
vierailija
Päätin helpottaa Mummeliisan muistamista ja laitoin meilin Åbo Akademiin gradun aiheesta.

Tässäpä vastaus, jonka sain. Ainoastaan kirjastovirkailijan sukunimestä poistin loppuosan. Muuten on ihan aito meili. (n) Graduthan ovat ihan julkista tietoa.

Hei!

Jos tämä pro gradu on kirjoitettu Åbo Akademissa niin sen pitäisi löytyä meidän tietokannastamme Almasta.

En ole löytänyt tätä gradua Almasta eikä myöskään Melindasta. Vai onko se aivan uusi?



--
Vänliga hälsningar

A-C T

Åbo Akademis bibliotek
Kundtjänstenheten

Telefon (02)215 4180
http://abo.fi/bibliotek


(y):ROFLMAO::D:LOL:
 
vierailija
Ei oo kysymys mummeliisalle mut ihmettelen vaan, miten jotakuta voi vaivata noin paljon jonkun tuntemattoman tutkinnot..
Täällä päivittäin väitetään paljonkin yhtä sun toista joka joko on totta tai sitten ei, mut mitä väliä?
Sen, mitä olen keskustelua sivusta seurannut, tässä ei ole kysymys tutkintojen suorittamisesta, vaan siitä, onko mummeliisan kirjoitukset täysin totta vai vähän likimain, sinnepäin.
 

Yhteistyössä