Itse kun käyn täällä enää harvoin, niin olisi kiva nähdä itselleni uusia kasvoja.
Ja koitetaan pitää tämä ketju ilkeilyvapaana, eli vain asiallisia/rakentavia kommentteja toisten ulkonäöstä, muunlaiset ilmiannan heti ylläpidolle.
Tämä siksi, että itse aikanaan kun laitoin kuviani kuvaketjuihin täällä, sain riesakseni stalkkerin joka alkoi mollata ulkonäköäni erittäin kovin sanoin, tuntui että yksi ja sama hlö. Arvosteli ulkonäössäni seikkoja joille en mahda mitään, ja kulki eri keskusteluissa mollaamassa ulkonäköäni. Se toki ei maailmaani romauttanut, muttei toki tuntunut kivalta.
Ollaanhan siis armollisia toisillemme, ja ajatellaan, että jokainen on omalla tavalla kaunis, varsinkin hymyilevänä.
Ja minä laitan kuvan, jos joku muukin laittaa.
Mitä järkeä on laittaa kuvaansa näytille arvioitavaksi ja sitten loukkaantua siitä, että tulee myös ei-niin-ylistäviä kommentteja? Ketjun otsikoksi sopisi ilmeisesti kehukaa mua vaikka perusteetta! - itsetuntoni tarvitsee sitä.
Tilastollinen tosiasia: suomalaisista naisista 50% on keskimääräistä rumempia. Sama toki pätee miehiinkin - vaan heitä se ei taida paljoa heilauttaa...