En tiedä. Olisiko väärä vuosi?Olen täällä palstaillut viitisen vuotta, enkä ole koskaan epäillyt, kun sinä kerrot opiskeluistasi ja tutkinnoistasi. Viime viikkoina on heitetty ilmaan epäilys, että et olekaan teologian maisteri. Joten kävin kirjastossa tsekkaamassa teologimatrikkelista sun tiedot, jotta voisin ulkopuolisena todistaa, että kyllä sinä olet todellakin teologi.
Teologimatrikkelissa vuodelta 1999 ei löydy sun nimeäsi. Eikä myöskään teologimatrikkelissa vuodelta 2010.
Minä todella yritän ymmärtää sinun ajatuksenjuoksuasi. Ole hyvä, ja selitä tämä miksi sinun nimeäsi ei löydy matrikkeleista.
Mistä otat vuoden -99?Vuoden 1999 teologimatrikkelissa on kaikki siihen mennessä valmistuneet teologit. Kyllähän sinä nyt sen verran tiedät. Akateeminen kun olet.
Vuoden 2010 teologimatrikkelissa on kaikki siihen mennessä valmistuneet teologit, tottakai sisältäen vuoden 1999 tiedot.
Että näin.
En tiedä. Olisiko väärä vuosi?
Mielenkiintoisempaa, että mitä merkitystä on jollain 1980-luvun lukuharrastuksella?
Minulle ei ole.
Vai olisko ettet ole koskaan ollut Teologisessa.
Meille sillä on merkitystä puhutko koskaan totta.
Monta muutakin valetta olet tässä ketjussa valehdellut.
MIKSI?
En ole,valehdellut eikä kuulu suunnitelmiin.
Vastasin tähän jo.Niin,miksi tehdä tälläinen ketju ja sitten valehdella sinne joka välissä?
Miksi ihmeessä?
Vastasin tähän jo.
Etkö sinä todellakaan ymmärrä mikä teologimatrikkeli on?Mistä otat vuoden -99?
Ja yhä: Mitä väliä? Jos sinulle on, perhedyt aiheeseen. Itselleni ei ole pätkääkään.
Jotkut asiat olisivat ylipäätään saaneet jäädä kirjoittamatta.
Esim. eläkepapereita ei tee mieli skannata, koska niin monelle se tarkoittaisi ihmisen määrittelyä minulle triviaaleilla perusteilla.
Ja vastasin tähän jo.Kysymys oli:Miksi sinä valehtelet?
Teidän, mikä on matrikkeli. En ole koskaan tuntenut mitään halua tai tarvetta moisten täydentämiseen. Tuskin avannut aiheesta kirjettäkään. Nykyään ei edes halua tutkintoihin. Ne olivat typerä valinta minulta.Etkö sinä todellakaan ymmärrä mikä teologimatrikkeli on?
Matrikkeli julkaistaan 10-15 vuoden välein. Vuonna 1999 julkaistiin yksi matrikkeli, jossa oli siis KAIKKI siihen mennessä valmistuneet teologit. Varmasti on myös aikaisemmin julkaistu teologimatrikkeleita. Vuonna 2010 julkaistiin myös matrikkeli, jossa oli taas siihen mennessä KAIKKI valmistuneet teologit.
Matrikkelia ei julkaista joka vuosi, vaan aina entiseen matrikkeliin lisätään uudet valmistuneet. Joko alkaa raksuttaa.
Aina kun uutta teologimatrikkelia aletaan valmistella, tulee KAIKILLE teologeille kotiin kirje, jossa pyydetään täyttämään muuttuneet tiedot. Siis jos on syntynyt lisää lapsia, avioliitto jne. sekä työpaikka tiedot. Koska sinulla ei ole mitään tietoa siitä, mikä teologimatrikkeli on niin jo se paljastaa, että et ole teologi.
Tällä on merkitystä siltä kannalta, että sinä olet monta kertaa kertonut olevasi teologi. Etkä sinä kuitenkaan ole sitä. Sinä siis valehtelit tästä asiasta.
Teidän, mikä on matrikkeli. En ole koskaan tuntenut mitään halua tai tarvetta moisten täydentämiseen. Nykyään ei edes halua tutkintoihin. Ne olivat typerä valinta minulta.
Nuoruus...
Oksuämpärin Olet siis niin huonossa kunnossa, ettet pääse edes sängystä ylös oksentamaan, mutta silti vietät aikaasi jossain roskapalstalla puhumassa shittiä???Vielä pari ennen kuin annan periksi ja vetäydyn oksuämpärin kanssa petiin?
Olen ylös sängystä niin kuin suurimman osan päivää. Mutta lääkkeet otettaauni menen sinne taas tunniksi - pariksi.Oksuämpärin Olet siis niin huonossa kunnossa, ettet pääse edes sängystä ylös oksentamaan, mutta silti vietät aikaasi jossain roskapalstalla puhumassa shittiä???
Sovitaan siten niin että uskot vilpittömästo noin, jos se tuottaa sinulle mielihyvää.VALETEOLOGI
Juuh. Etenkin ne, jotka viime vuosina laitettu koulujen taholta nettiin.Nyt tuli mieleen, onko Mummeliisan kaikki muutkin tutkinnot ihan hatusta vedettyjä? Eli onko nekin suoranaista valhetta?