Kysy jotain?

p@ula
On ihan pakko laittaa tämä vielä tähän, kun sulla on niin ruusuinen kuvitelma noista asioista:

Mut usein ihmistä auttaisi parhaiten se, mikä tuottaa eniten vastustusta...

Lisää kysymyksiä:
Tiesithän, että Novartis ja Syngenta on samaa firmaa?
Vastasit eri kohtaan?
Tuolla se lukee, eikä se kovin ruusuinen juttu enää olekaan:-(

http://www.syngenta.com/global/corporate/en/about-syngenta/Pages/company-history.aspx
 
vierailija
Paula perkele, etkö ymmärrä että sairaanhoidossa rokotteetkin toimivat täysin samalla mekanismilla kuin "geenimanipulaatio". Mua itteäni henkilökohtaisesti suorastaan vituttaa, että esim. progeriaa sairastavia lapsia (eliniänodote 12 v.) ei saada parantaa, vaikka voitaisiin.
 
p@ula
----että sairaanhoidossa rokotteetkin toimivat täysin samalla mekanismilla kuin "geenimanipulaatio". Mua itteäni henkilökohtaisesti suorastaan vituttaa, että esim. progeriaa sairastavia lapsia (eliniänodote 12 v.) ei saada parantaa, vaikka voitaisiin.
Ikinä en ole kuullutkaan moisesta ja pikahaulla löysin tuollaisen:
http://www.oulu.fi/sites/default/files/content/esseet_C.pdf
En ole rokotteista maininnut mitään. Se on harmi, et rokoteteollisuus tarvii kaikki immunologit, joten niitä ei muualle enää riitä:-(

Mut minkäs kaikelle mahtaa?
 
vierailija
Oletko jälleen kerran koukuttunut tähän palstaan? Blogissasihan kerroit pysyväsi täältä pois.

Keskity paranemiseesi ja jätä rauhaan tämä foorumi.

"Sääli on sairautta", mutta kyllä minä sinua säälin. Olet tosi riutuneen näköinen ja siltikin käytät ne vähät voimasi tämmöiseen paskaan.
 
Oletko jälleen kerran koukuttunut tähän palstaan? Blogissasihan kerroit pysyväsi täältä pois.

Keskity paranemiseesi ja jätä rauhaan tämä foorumi.

"Sääli on sairautta", mutta kyllä minä sinua säälin. Olet tosi riutuneen näköinen ja siltikin käytät ne vähät voimasi tämmöiseen paskaan.
Parhaan mukaan yritän koukuttua.
Elämä kun on muuttunut paljon siitä, kun blogista pois jäin.
Ja foorumi on minulle hyväksi eli en aio jäädä pois lähiaikoina + todella näytän riutuneelle.
:)
 
vierailija
Kun korvastasi tulee vaikkua topsin päähän, niin onko se vaalean vai tumman keltaista? Ja kun muuten topsaat korvasi, niin kasteletko topsin vai tykkäätkö vetää kuivana reikään?
 
Kysytään sitten
No ku kerran houkutellaan kysymään henk.kohtaisuuksia niin vastaahan rehellisiin kysymyksiin rehellisesti sitten:

1. Paneeko miehesi sinua anaaliin/anukseen/pers'reikään? Jos kyllä, siirry kohtaan A. Jos ei, siirry kohtaan B.

A. Kun miehesi panee sinua rektaaliin, niin hinkkaatko samanaikaisesti häpyhuuliasi sormilla joko pitkittäin vai poikittain? Vai otatko ilon irti pyllypanosta masturboimatta samalla?

B. Siis ei?! No avaahan toki tuota ongelmaa. Selitykseksi ei käy se, että ei se halua/sitä ei kiinnosta/se tykkää muusta jne. Se sattuu, mutta miksi ette sitten ole ottaneet siitä itsellenne tavaksi. Se ettei SINUA kiinnosta on toki syy, mutta se kertonee seksielämästänne. Onko miehesikin kieltäytynyt tekemästä jotain mitä sinä erityisesti haluat? Vai onko kieltäytyminen teillä yksipuolesta?
 
No ku kerran houkutellaan kysymään henk.kohtaisuuksia niin vastaahan rehellisiin kysymyksiin rehellisesti sitten:

1. Paneeko miehesi sinua anaaliin/anukseen/pers'reikään? Jos kyllä, siirry kohtaan A. Jos ei, siirry kohtaan B.

A. Kun miehesi panee sinua rektaaliin, niin hinkkaatko samanaikaisesti häpyhuuliasi sormilla joko pitkittäin vai poikittain? Vai otatko ilon irti pyllypanosta masturboimatta samalla?

B. Siis ei?! No avaahan toki tuota ongelmaa. Selitykseksi ei käy se, että ei se halua/sitä ei kiinnosta/se tykkää muusta jne. Se sattuu, mutta miksi ette sitten ole ottaneet siitä itsellenne tavaksi. Se ettei SINUA kiinnosta on toki syy, mutta se kertonee seksielämästänne. Onko miehesikin kieltäytynyt tekemästä jotain mitä sinä erityisesti haluat? Vai onko kieltäytyminen teillä yksipuolesta?
Kiitos kysymyksistä.
Joskus harrastamme sitkin enkä hinkkaa mitään.

Mies ei ole kieltäytynyt tekemästä mitään seksuaalista, mitä olenhalunnut/pyytänyt. En myöskään minä.
Ei siis yksipuolista eikä kaksipuolista.
 
vierailija
Kiitos kysymyksistä.
Joskus harrastamme sitkin enkä hinkkaa mitään.

Mies ei ole kieltäytynyt tekemästä mitään seksuaalista, mitä olenhalunnut/pyytänyt. En myöskään minä.
Ei siis yksipuolista eikä kaksipuolista.
Kannattaisiko sinun ap vähän miettiä sitä, että ihan jokaista asiaa elämästään ei tarvitse jakaa julkisesti netissä omalla nimellään.
 
vierailija
Toki olen miettinyt kuluneiden vuosikymmenen ja risan aikana. Ihan varmasti yllin kyllin.
En silti ymmärrä miksi pitäisi piiloutua nimimerkin taakse tai pelätä avoimuutta.
Kieltäydyit vastaamasta vissiin vain yhteen kyssäriin: ootko harrastanut anaalia? Perustelu sille ettet vastannut oli, että se koskee muitakin kuin sinua. Miten ihmeessä kaikki muu seksiin liittyvä ei sitten koskisi muitakin kuin sinua, kun kuitenkin selität kaiken mahdollisen liukuvoiteista ja muista kuin papukaija? Perustelut ontuu pahasti.
 
vierailija
Toki olen miettinyt kuluneiden vuosikymmenen ja risan aikana. Ihan varmasti yllin kyllin.
En silti ymmärrä miksi pitäisi piiloutua nimimerkin taakse tai pelätä avoimuutta.
Niin, miksi pelätä avoimuutta?

Toisessa ketjussa varmaan 4 kertaa kysyin, että lähtisikö Heikki pakoon ja jättäisi sinut ja lapset vihollisen armoille?

Et ole vastannut siihen.
 

Yhteistyössä