Puhuttaisko meikeistä ja leteistä ja kynsistä?

vierailija
Voi mitä ihania kakkuja ja esteettisesti todella herkullisia. Kuola tässä alkoi valumaan. :oops::D
Voisitko laittaa joku kerta jonnekin ruokakuvaketjuun reseptejä? Siis tosi upeita luomuksia!

• Tykkää
Reactions: Ciervo
Onko nää letit mukavat päässä vai nipisteleekö ne? Kauan ne muuten kestää hyvänä?
On mukavat päässä, ekan päivän tai kaks kiristää päänahkaa, mutta sitten löystyy sen verran, ettei tunnu miltään.

1-3kk, riippuu millaisista tykkää. Ekan kuukauden pysyy tommosina kireinä, mutta esim. nyt mulla on ollu kolme kuukautta ja nää on kauempaa vähän ehkä rastamaiset.
Semmoset boheemimmat näin ku on jo jonku aikaa ollu, kun taas ekan kuukauden tommonen virtaviivaisempi look.

• Tykkää
Reactions: Peyote
vierailija
Tal Peleg tekee kauniita taideteoksia silmämeikkiin, vieläpä omaan silmään.
Moni varmasti nähnyt näitä aikasemminkin. Tässä vain pari. Tykätkää Facessa jos kiinnostaa nähdä lisää.

Tosi tosi hienoja. miten joku voi osata. :O
on kyl lahjakas tekijä ja pitää olla vakaa käsi. monelle oma normi silmämeikin teko on jo vaikeeta. Tosi hyvä saa olla että saa siistin.
Tossa on vielä lähikuvattuna tollasta jälkee! huhhuijaa!

vierailija
Ahaa. :D en oo kyllä kysellyt neuvoja sinänsä... Täähän lähti siitä että joku väitti leimasimella tehtyjä piirretyiksi ja lopulta vielä, että vastaavia voi piirtää hammastikulla. Siksi mä halusin nähdä videon missä joku piirtää tarkasti ja siististi hammastikulla. Olen noita videoita katsellut todella paljon.
Ei kai neuvot pahitteeks ole?

Yhteistyössä