Samusoosi
https://m.youtube.com/?#/watch?v=58Mhbo3ofVoMua ois nyt nimenomaan kiinnostanut se kun joku piirtää ohuita viivoja siististi hammastikulla. En ole sellaista ikinä nähnyt, siksi kiinnostaa.
https://m.youtube.com/?#/watch?v=58Mhbo3ofVoMua ois nyt nimenomaan kiinnostanut se kun joku piirtää ohuita viivoja siististi hammastikulla. En ole sellaista ikinä nähnyt, siksi kiinnostaa.
Mulle on tullut vastaan useitakin upeita.Mua ois nyt nimenomaan kiinnostanut se kun joku piirtää ohuita viivoja siististi hammastikulla. En ole sellaista ikinä nähnyt, siksi kiinnostaa.
Ihan hienot, mutta eihän tuossa mitään ohutta viivaa tehty alkuunkaan.
sun kannattaa aloittaa noista ja edetä taidon kehittyessä niihin tarkempiin viivoihin.Ihan hienot, mutta eihän tuossa mitään ohutta viivaa tehty alkuunkaan.
Ahaa. en oo kyllä kysellyt neuvoja sinänsä... Täähän lähti siitä että joku väitti leimasimella tehtyjä piirretyiksi ja lopulta vielä, että vastaavia voi piirtää hammastikulla. Siksi mä halusin nähdä videon missä joku piirtää tarkasti ja siististi hammastikulla. Olen noita videoita katsellut todella paljon.sun kannattaa aloittaa noista ja edetä taidon kehittyessä niihin tarkempiin viivoihin.
Soriiih. ei ollut tarkotus tuputtaa. oon vaan ite niin innostunu noista. ja kiva nähdä miten tossa hommassa voi kehittyä!Ahaa. en oo kyllä kysellyt neuvoja sinänsä... Täähän lähti siitä että joku väitti leimasimella tehtyjä piirretyiksi ja lopulta vielä, että vastaavia voi piirtää hammastikulla. Siksi mä halusin nähdä videon missä joku piirtää tarkasti ja siististi hammastikulla. Olen noita videoita katsellut todella paljon.
Ahaa. en oo kyllä kysellyt neuvoja sinänsä... Täähän lähti siitä että joku väitti leimasimella tehtyjä piirretyiksi ja lopulta vielä, että vastaavia voi piirtää hammastikulla. Siksi mä halusin nähdä videon missä joku piirtää tarkasti ja siististi hammastikulla. Olen noita videoita katsellut todella paljon.
Osassa kuvissa ei kyllä näytetty millä ne oli tehty. Yleensä tarkat viivat tehdään siveltimellä.Soriiih. ei ollut tarkotus tuputtaa. oon vaan ite niin innostunu noista. ja kiva nähdä miten tossa hommassa voi kehittyä!
Näkyykö sulla toi kuva minkä linkkasin sulle?
siin on tarkkoja linjoja neulal ja hammastikulla tehtyinä.
itseasiassa neulalla ja hammastikulla onnistuu myös. tämä kuva ei vissiin näy sulla?Osassa kuvissa ei kyllä näytetty millä ne oli tehty. Yleensä tarkat viivat tehdään siveltimellä.
Tämä näkyy kyllä mutta eihän tässä tehdä tikulla ohutta viivaa, vaan vedellään jo tuota laitettua lakkaa. Se on vähän eri asia vaikka tulis onkin hieno.itseasiassa neulalla ja hammastikulla onnistuu myös. tämä kuva ei vissiin näy sulla?
Tässä piirretään. ja lopputulos on hieno!Tämä näkyy kyllä mutta eihän tässä tehdä tikulla ohutta viivaa, vaan vedellään jo tuota laitettua lakkaa. Se on vähän eri asia vaikka tulis onkin hieno.
Sitä kutsutaan piirtämiseksi?vaan vedellään jo tuota laitettua lakkaa.
Tämä on tosi hieno kyllä.Tässä piirretään. ja lopputulos on hieno!
miksiköhän?No kiva että tästäkin tuli nihkeen sävyinen keskustelu.
no hyvä että joku kelpas. siinnyt näät että se onnistuu hammastikulla.Tämä on tosi hieno kyllä.
Kyllä tuossa kuvassa piirretään, sanoit mitä sanoit. Katkeria, sanoi kettu pihlajanmarjoista, vai miten tuo sanonta nyt meneekään?Kateus vie kalatkin vedestä, ja niin edelleen. Kyllä tuo kateus paistaa läpi, vaikka yrität sen peittää väittelemällä tyhjästä. *facepalm* Ei se tarkoita, jos itse ei osaa maalata kynsiä, että muut eivät osaisi. Harjoittelemalla tulee hyväksi. Ugh, olen puhunut.Tämä näkyy kyllä mutta eihän tässä tehdä tikulla ohutta viivaa, vaan vedellään jo tuota laitettua lakkaa. Se on vähän eri asia vaikka tulis onkin hieno.
Häh... En mä ole sanonut ettei ole hienot.Kyllä tuossa kuvassa piirretään, sanoit mitä sanoit. Katkeria, sanoi kettu pihlajanmarjoista, vai miten tuo sanonta nyt meneekään?Kateus vie kalatkin vedestä, ja niin edelleen. Kyllä tuo kateus paistaa läpi, vaikka yrität sen peittää väittelemällä tyhjästä. *facepalm* Ei se tarkoita, jos itse ei osaa maalata kynsiä, että muut eivät osaisi. Harjoittelemalla tulee hyväksi. Ugh, olen puhunut.
Joo mähän poistin sen kommentin ihan just koska se oli turha. Laita kuvaa ku oot tehnyt? Kiinnostaa palstalaisten omat kynnet eniten.miksiköhän?
mä olin vaan erimieltä tosta kuvasta sun kans. mä olen tehnyt näitä jo aika kauan ja mun mielestä oon kehittyny aika hyväks. voin sanoa että jotain tiedän tästä topicista.
ja yritin vaan tuua esiin että ilman provälineitäkin saa tehtyä tosi hienoja.
ekaks pyydät videoita ja kuvia ja sit et ees sano niist mitää. entäs toi perhosvideo? kai se käy sulle? siin piirretään hammastikulla hieno perhonen.
mut nyt meen maalaa kynsiä.
parempaa päivänjatkoo sulle.
No mä ainakin tykkäsin sun maalaamista kynsistä. Enkä väittänyt ettet osaisi.Ahaa. en oo kyllä kysellyt neuvoja sinänsä... Täähän lähti siitä että joku väitti leimasimella tehtyjä piirretyiksi ja lopulta vielä, että minä en osaisi tehdä samanlaisia!!! Siksi mä halusin nähdä videon missä joku piirtää yhtä tarkasti ja siististi kuin minä. Olen noita videoita katsellut todella paljon.
Ala-arvoista ruveta vääristelemään lainauksia. Joo, mä huomasin, että sä suutuit. Oon pahoillani siitä jos loukkasin jotenkin.No mä ainakin tykkäsin sun maalaamista kynsistä. Enkä väittänyt ettet osaisi.
Huomaa että et ole nruvoja vailla ja oot katsonut paljon nail art videoita.