Namnam
Joo kyllä mulla ainaskin puutuu, mutta yritänkin aina letittää nopeasti.Ihana ketju! Mä en lakkaa kynsiä koska neuroottisesti pesen käsiäni, mutta on kiva katsella muiden nättejä kynsiä.
Kun teette lettejä niin puutuuko teillä muilla kädet? Varsinkin jos teen pään päälle niitä niin koko ajan on pakko lepuuttaa käsiä.
Se on kivaa. Siinä on vaan se vika, että sitten ei oikein voi tehdä mitään. Mä laitan aina pikakuivattajaa, mutta kun teen tollasia missä voi välillä olla monta kerrosta lakkaa, niin vuorokauteen sen jälkeen ei ainakaan voi laittaa pinnejä tukkaan kun tulee kynsiin jälkiä.Ennen lasta saatoin parikin tuntia laittaa kynsiäni, se on jotenkin terapeuttista.
i
Tarkemmin katsottuna myrkyt näyttää tältä. Kuvaa voi klikata niin sen näkee paremmin.
Hienot, onko nää sun?
Niit on semmosia leimasimia millä ne on tehty.Nää on upeet, tarttee olla hyvä piirtään et saa tollaset aikaan. Voi ku itekki osais.
kyl jotkut jotka osaa piirtää hienosti tekee noita ihan vapaalla kädellä itekkin.Niit on semmosia leimasimia millä ne on tehty.
Noi kuvassa olevat on tehty leimasimella.kyl jotkut jotka osaa piirtää hienosti tekee noita ihan vapaalla kädellä itekkin.
On kyllä hienot. Tuollaisia varten täytynee olla jotain pensseleitä.Täs on taitavasti ite piirretyt
ei vaadi mitään erikoista. ihan hämmästikkukin käy.On kyllä hienot. Tuollaisia varten täytynee olla jotain pensseleitä.
Ei tule hammastikulla noin siistiä.ei vaadi mitään erikoista. ihan hämmästikkukin käy.
tulee jos on hyvä piirtämään. Kannattaa katsoa youtubesta videoita. Siellä on tuotakin hienompia hammastikulla tehtyjä.Ei tule hammastikulla noin siistiä.
Mielenkiintoista. Viitsitkö laittaa jonkun hyvän videon?tulee jos on hyvä piirtämään. Kannattaa katsoa youtubesta videoita. Siellä on tuotakin hienompia hammastikulla tehtyjä.
siihen voi käyttää apuna vaikka neulaa tai pilliä tai mitävain keksii sopivaksi.Mielenkiintoista. Viitsitkö laittaa jonkun hyvän videon?
Kuva ei näy mulle, kokeilen auttaako lainaaminen.http://www.shopmissa.com/collections/3d-decorations/products/luxe-nail-055
tommoset ois kivat kynnet jos vaan jaksais laittaa ( töissä ne tosin kuluis nopeesti )