Puhuttaisko meikeistä ja leteistä ja kynsistä?

Laita vaan! Tykkään katsella kaikenlaisia kynsikuvia ja lukea kynsiaiheisia blogejakin vaikken työni vuoksi pysty kasvattamaan pitkiä kynsiä saatika lakkaamaan niitä, kuin ehkä muutamina päivinä vuodesta. Välillä mälsää, mutta ei auta.. Paitsi kuvien katsominen.. :)

Laita vaan! Tykkään katsella kaikenlaisia kynsikuvia ja lukea kynsiaiheisia blogejakin vaikken työni vuoksi pysty kasvattamaan pitkiä kynsiä saatika lakkaamaan niitä, kuin ehkä muutamina päivinä vuodesta. Välillä mälsää, mutta ei auta.. Paitsi kuvien katsominen.. :)
Mullakaan ei oo pitkät kynnet kun mun kynsi rupeaa kiertymään kun kasvaa pitkäksi.

vierailija
Oletteko koskaan ajatelleet, miten typeriä ihmiset ovat, kun välttelevät lisäaineita ruoassa, mutta samaan aikaan vapaaehtoisesti laittavat iholleen kauheita myrkkyjä kosmetiikan ja pesuaineiden muodossa? Kaikki mitä iholle laitat, imeytyy verenkirtoon siinä missä ruoan lisäaineetkin.

HippuTAR
Kivat kynnet!
Mä oon syöny kynteni nysiksi niin kauan ku muistan, siis yli 30 vuotta. Muutaman kerran oon saanu kasvatettua ne mut max. pari kuukautta ne on ollu ku oon jo taas alkanu nakertaan niitä. Mutta nyt oon oolu syömättä kynsiä jo vuoden verran, enkä usko et enää alkaan.
Mutta lakata en niitä voi ku oikean käden kynsien lakkaamisesta ei tuu mitään, eikä mulla kestä hermo harjoitella. Ois ihan kiva kyllä lakkailla... Toisaalta mä en meikkaa ollenkaan niin vois sit lakatut kynnet näyttää typeriltä.

vierailija
Ihana ketju! Mä en lakkaa kynsiä koska neuroottisesti pesen käsiäni, mutta on kiva katsella muiden nättejä kynsiä. :)

Kun teette lettejä niin puutuuko teillä muilla kädet? Varsinkin jos teen pään päälle niitä niin koko ajan on pakko lepuuttaa käsiä. :(

Yhteistyössä