Mä yritän olla vähän mukavampi. En mä luonnostaan ole kovin kiva ihminen. Kaikkea hyvää mulla on elämässä, en oo varmaan aina osannut ihan arvostaa sitä.Peyote olet niin säteilevä. Onko sulle tapahtunut jotain erityisen ihanaa, olet ainakin muuttunut kaikin tavoin kivemmaksi, iloisemman oloiseksi. En tarkoita että ennenkään olisit ollut ikävä ihminen, mutta nyt olet pitkään ollut jotenkin entistä kiltimmän oloinen.
WTF Ite oon just miettiny et mitähän (pahaa) sille on tapahtunu sen palstatauon aikana, kun siitä on tullu niin vitun veemäinen akkaPeyote olet niin säteilevä. Onko sulle tapahtunut jotain erityisen ihanaa, olet ainakin muuttunut kaikin tavoin kivemmaksi, iloisemman oloiseksi. En tarkoita että ennenkään olisit ollut ikävä ihminen, mutta nyt olet pitkään ollut jotenkin entistä kiltimmän oloinen.
Ei ole mitään kauheaa tapahtunut. Voin ihan hyvin.WTF Ite oon just miettiny et mitähän (pahaa) sille on tapahtunu sen palstatauon aikana, kun siitä on tullu niin vitun veemäinen akka
Kun katselee näitä normaaleja ohuita hampputukkia niin kyllä sun hiukset erottuu hyvin massasta, ne on tosi upeet.Ihan on omia hiuksia vaan letissä. Laihis on yhä kesken, olen masennus-toipilas. Ehkä vielä joskus.
Kiva juttu, ja mun mielestä sen huomaa että olet mukavampi. En nyt tiedä onko tuo hyvä sana kun en ajattele että olisit ennenkään ollut ilkeä tms. Mutta jotenkin koen että olet ns. kasvanut hengellisesti. Toivottavasti ymmärrät mitä tarkoitan? Siunausta ja hyvää loppukesää!Mä yritän olla vähän mukavampi. En mä luonnostaan ole kovin kiva ihminen. Kaikkea hyvää mulla on elämässä, en oo varmaan aina osannut ihan arvostaa sitä.
Kiitos! En tiedä voiko sitä hengellistä kasvua noin määritellä, ei sitä ulkoapäin voi sanoa. Siukkista vaan sullekin!Kiva juttu, ja mun mielestä sen huomaa että olet mukavampi. En nyt tiedä onko tuo hyvä sana kun en ajattele että olisit ennenkään ollut ilkeä tms. Mutta jotenkin koen että olet ns. kasvanut hengellisesti. Toivottavasti ymmärrät mitä tarkoitan? Siunausta ja hyvää loppukesää!
Liminganlahdelta?Tuo lie yksi niistä harvoista, joka ei täällä jo ole ollut:
Kalajoelta, veikkaisin.Liminganlahdelta?
Pikkasen oli hiki tuossa kohtaa kun aurinko porotti ja oltiin kävelty aika ripeästi Plac Bohaterów Gettalla otettu kuva. Tuo tuoli on osa muistomerkkiä.Bootyllä on ihana tukka! Ja kaikki.
Sinä se vaan kaunistut. Mikä on salaisuus?
Hetkellistä...tuo paikka kaunistaaSinä se vaan kaunistut. Mikä on salaisuus?
Kyllä se on niinpäin, että sinä kaunistat paikkaa.Hetkellistä...tuo paikka kaunistaa
Rakkaus näkyy katsosKyllä se on niinpäin, että sinä kaunistat paikkaa.
Mitäs sulle on käynyt?Ihan on omia hiuksia vaan letissä. Laihis on yhä kesken, olen masennus-toipilas. Ehkä vielä joskus.
minkä ikäinen oot?http://prntscr.com/829n7i
venäjältä kuva ja perkele hävisin komeus kilvan vahanukelle
huppari on revenny tos sitä se venäjä teettää
28 2 viikon pääst 29 kuis? minkä ikäne itte?minkä ikäinen oot?
Täytyy kyllä olla asennevamma, jos aikuinen ihminen ei saa purukalustoaan kuntoon.hampaat saa aina laitettua kuntoon, mutta asennevamma on jo hankalampi korjata.